Haluun miehen

Yksinäinenneiti18

Mut ongelma on se että blondit hiukset ja isot tissit tuntuu tarkottavan miehelle samaa asiaa kuin tunteeton seksilelu. Löytyykö maailmasta vielä miehiä jotka on muunkin kun seksin perässä?

41

1440

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onmeitä

      Ihan varmasti löytyy. Harmi että olen liian vanha sulle, jos tuo 18 on ikäsi. Toki seksikin on tärkeää, mutta mieluummin tutustun toiseen ihmiseen ensin rauhassa. Itse asiassa liiallinen seksuaalisuus on turn-off tälläiselle vähän ujolle miehelle. Pientä flirttiä toki saa olla, mutta parempi pitää housut jalassa kunnes molemmista tuntuu, että toinen saattaisi olla se oikea.

      • Ois kiva tavata.


    • NoBimbo85

      Hah, no mua ei kyl sytytä mitkään bimboblondit jolla silikonit/luomut jos on tosi isot. Luonne sen ratkaisee jos treffeille menee. Ja seksin perässäkään ei jaksa juosta kun ikää on jo yli 30. =)

      • blond11111

        aika lussunperän jooseppi olet


    • mies38vu

      Joo, sopii mulle. Voidaan olla vaikka pari kuukautta ennenkuin nussitaan , ok ?

    • Blondit hiukset ja näyttävät rinnat on ihan kiva yhdistelmä ja voit vastailla nimimerkilleni treffit-palstalla,katsotaan sitten,onko meillä muuta yhteistä tai harrastuksia,kuin seksi

    • ypö

      elämästä nauttiminen.ei seksi

    • pohjoinenr

      itse sisin tärkeä

    • kaivuriMC

      Maailmassa on ihmisiä -miehiä ja naisia - yli 7 miljardia. Eli seitsemän tuhatta miljoonaa. Sinne mahtuu monet isot tissit muut isot ja pienemmät. Moni ihminen on valittanut suhteistaan ja kokemuksistaan, minä olen sanonut aina että katso peiliin...

    • trukkikuski69

      Kelpaisko tämmönen 200 kilonen vonkale urgh

    • niinseo

      ei löydy

    • Ujokolmikymppinen

      Kyllä siinä on seksiä ihan tarpeeksi, kun neitonen syliin istahtais, vaikka täydessä linja-autossa.

    • Oikeamies.1

      Moi joko olet miehen löytäny, jos et niin täällä olisi mukava rauhallinen luotettava mies, joka ajattelee muutakkin naisessa, kuin pelkkä seksi. Mukavia juttelu hetkiä takan lämmössä, kynttilä illallisia, kuutamo kävelyjä romanttisia retkiä eri paikkoihin.

    • Tripatuuri

      Mistä päin suomea tämä ilmoituksen typykkä on?

      • Yksinäinenneiti18

        Voiapua vieläki tääkin elää... vähän pohjosen suunnilta minä.


      • Tripatuuri

        Haluatkos tarkemmin raottaa maakuntaa mistä? Tässä olisi vapaa 30v miehen alku joka tietää mitä haluaa naiselta ja senkin miten niitä kohdellaan hyvin. Ulkonäöllä ei paljoa ole tekemistä kun sisäinen kauneus ja luonne se vie mennessään jos on viiäkseen:)


    • Ei kai fyysinen vetovoima pahasta ole? Ja millä tavoin "tarkoittaa samaa"? Kai seksi suhteeseen kuuluu riippumatta blondiudesta ja tissien koosta? Oletko varma, ettet itse korosta liikaa tuota seksuaalista puolta muiden asioiden kustannuksella? Meinaan vaan, että puhumalla asiat selviää =). Ota yhteyttä, jos haluat puhua asiasta.

    • Jälsäjätkä

      Tyypillinen feikki..

    • Resupetteri

      No kerrohan ny sit minkälaisia miehiä itse päästät lähellesi tai edes keskusteluetäisyydelle? Pitääkö olla komistus joka niitä tissejä tuijottelee, vaiko varakas herrasmies? Jutteletko ollenkaan jonkun "taviksen" kanssa, joka kenties tulee niitä näitä puhelemaan, ilman sen kummempia tarkoitusperiä tai halutessaan tutustua mukavan oloiseen naiseen? Niin...?

    • Hiihtelijä9

      Älä suotta esineellistä itseäsi...ei kaikki näe niitä ongelmana! t. silmät on loppupeleissä aina johonkin laitettava;)!

    • Korvige

      Kadonnu toi feikki tissikäs blonti.vitt mitä pas... huuhaata koko ämmä

      • Yksinäinenneiti18

        Täällähän mä olen vieläkin. Vastatakseni ylempiin kommentteihin, kuka tahansa tulee juttelemaan nii puhelen kyllä takasin enkä ala törkeäks ämmäks ja käske pois, oon aina otettu jos joku tulee jutulle. Harmillisen usein vaan viidentoista minuutin sisällä tulee ilmi mitä oikeasti haetaan takaa. Ja vaikka mua ei sinänsä haittaa että ihmiset ajattelee minut feikiksi, toi on toinen niistä asioista mitä kuulen paljon ihmisiltä ulkonäön takia, enkä vieläkään ihan ymmärrä miksi. :D pitääkö värjätä bruneteks että olisin enemmän "aito"?


    • Löytyyvarmastiniitäkin

      Varmasti. Esimerkiksi itse en mitenkään erikoisesti ole viehtynyt vaan vaikkapa tummista taikka vaaleista, on ihan sama onko tumma, vaalea tai punapää. Se mihin minä kiinnitän huomion on silmät, jotka sytyttää minut. Samalla myös se yleinen kokonaisuus. Kyllä näen heti paikalla jo kauempaakin, kehen potentiaalisesti ihastun, se on se ensi silmäyksellä -tyylinen. Sitten on tietysti ihmisiä, joihin ihastus tulee vähitellen. Mutta molemmissa tapauksissa olen havainnut heissä jotain itseäni viehättävää. Rintavarustusten koko on todella epäolennainen seikka silloin kun olen ihastunut, kyllä mulla katse riippuilee naisen kasvoilla silloin. Kun oon ihastunu niin ko. nainen joutuu tarkkailuni alle kenties pidemmäksikin aikaa, tutkin hieman hänen käyttäytymistään. En nimittäin viehäty itekään mistään remuaja -tyypin naisista. Se kun jos alan jotain tarkkailla säännöllisesti, salaa, joskus taas tietysti kohde tietääkin tarkkailun, niin tällöin olen hyvin hyvin kiinnostunut hänestä. =)

    • Liianlyhytnikki

      Haahaa.. samat tarkotusperät täällä on joka ukolla vaikka mitä länkyyttää ;)

      Itse myös oon vetävän naisen nähdessä heti alapääjuttuja miettimässä, nou can do :D Tämä sisältää myös lisääntymistarkoituksen..
      Tahtoo olla niin, et jos naisella ei ole tarjota muuta kivaa kuin seksi, niin siinäpä sitä sit ollaan viemärinä...

      Kattele itse seuraa ja ole aloitteellinen, jos näet kiinnostavan tapauksen.

    • jjebouh

      Johtuu yksinkertasesti siitä, että sä saat aina ensi vyörynä päällesi ne innokkaimmat, ketkä kokeilee joka naista (ulkonäöllä ei väliä) mutta että parempi ulkonäkö ekstraa. SIksi sulle selviää ne 15min. vonkarit niin äkkiä.

      On meinaan suuri ero sillä, haluaako mies seksiä vai haluaako mies lämpöä ja läheisyyttä ja edetä suhteeseen. Siihen tietysti tarvitaan samat prioriteetit siltäkin naiselta, nii hyvä tulee Siinä kohtaa erottuu jyvät akanoista.

    • kerronpasulle

      SUlla on väärät paikat ensinnäkin mistä seuraa haet tai ettit. Baareistahan nei löydäkään paitsi seksin vonkujia. Mutta se koulu/työpaikka misä oot, sieltä todennäkösesti löytyy juuri ne valiot. Toinen hyvä paikka on ne kohteet missä käyt harrastamassa jotain. Mutta siis olennaista, unoha noi alkohoolipaikat poijes. Tietysti oot sen verta nuori vielä että bilettely silleen voi innostaa mutta tuut huomaamaan tämän seikan ihan iteki siinä vaiheessa ku baareily on jo kohallasi turn off. Mutta kiinnitä siisjo nyt huomio siihe paikkaan! Auttaa:)

    • Jakostad

      Etkö kertoisi mistä päi oot? Tääl olis halukkaita ja seassa hyvälä tuurila täysjärkisiäki:D

    • isomunanentarzan

      Onko isotissisellä blondilla tunteetkin? :O omg

    • joutopoikamies016

      Mä tahtosin naisen, nuorehkon, ihanan, ymmärtäväisen, ulkonäöllä ei tähän mennessä ole tullut yhtään sopivaa kohdalle pidemmän päälle:/ Joten se ulkonäkö on toissijainen asia kun sisältö merkkaa eniten!

    • Pukkij

      Mihi joulumuori on jäänynä ko ei oo kirjotellu?

    • korvige

      Mähä sanoin et se o feikki!

      • Yksinäinenneiti18

        Sä ootkin suhteellisen sitkeä tapaus. Täällä ollaan edelleen, oliko jotain sanottavaa vai ihan muuten vaanko kaipailet?


    • jooonhanniitä

      Löytyy. Tosin se on harvinaisempaa tai hieman vaikeampaa löytää sieltä seasta. Yhtäältä se on sattumia toisaalta kohtaloa, vieläpä tilastomatematiikkaakin. Miehiä on huomattavasti enemmän sinkkuina kuin naisia. Toisaalta miehet on taas lähestymistavoiltaan ja muutenkin aika erilaisia kuin naiset. Silti on selvä ero siinä miehissäkin, onko vain kaatojen perässä vaiko ihan vakavaa suhdetta ettimässä. Kyllä siinä vaiheessa erot alkaa selvetä ja kaventua, kun mennään pintaa syvemmälle. Mikäli tunnemaailman asiat, tulevaisuus ja syvälliset asiat kiinnostaa miestäkin, on hän todennäköisemmin muun kuin yhden yön juttujen perässä.

      Sitten on se ongelma vielä, että vaaleisiin naisiin tosiaan liittyy vahvoja stereotypioita. Yleensä se tyhmyys ja ne yhdistettynä vaikkapa juuri isoihin rintoihin. Se voi olla monelle kännikallelle signaali, että tuolta irtoaa ja helposti. Siihen lisättynä nuori ikä, niin moni yhden yön suhteilija uskoo saavansa helppoja kaatoja.

      Stereotypiat istuu usein tiukassa ja niitä voi olla hankalaa muuttaa. Pääasia lienee kuitenkin, että ite tietää parhaiten millainen on, mitä etsii ja mitä tekee. Pitää päänsä ja saenteensa. Saattaahan siinä saada kuulla kommenttia "kylmä ämmä" "vittumainen" vaikka mitä, mutta se on taas sitten niitä epätoivoisia kännäreiden ulinoita, joista ei tarvitse välittää.

      Paikat ja olosuhteet. Pubeista en ainakaan kehota ettimään miestä. Se löytyy paljon todennäköisemmin ihan selvin päin muusta paikasta tai miksei somestakin tänä päivänä, jos hyvin käy. Aina tietystii pitää olla tuntosarvet pystyssä, mut sen uskon sinun tietävän muutenkin. ;)

      Siinä joitain ajatuksia.

    • Lukupiiri

      Värjää hiukset mustaksi,pienennytä tissit,niin katsotaan,
      voisimmeko mennä ihan frendipohjalta tosi syvällisten asioiden seurassa.
      Raamattupiiri,shakkipelit,kahdenkeskiset keskustelut maailmankaikkeudesta yms,
      Oletko minun impeni?

    • Binqo

      Tämä yksinäinen ei ole vielä paljastanut mistä päin suomea on? Olisi mukava saada tietää onko kellää mitää mahdollisuuksia edes:)

      • Yksinäinenneiti18

        No paljastetaan nyt sen verran, että Vaasan suunnille kun lähetään niin alkaa olla aika lähellä. Jestas, en ymmärrä miten tää keskustelu on vieläkin hengissä.


    • HampaatonKeiju74v

      Mulla ei seiso. Mennäänkö naimisiin?

    • Binqo

      Niin kauas perskuta. Nyt vaasan miehet hereille! Kyähän täällä keskustelut pysyy hengissä jos yhtään naisesta puhetta on:D uskoisin ettei täältä asiallista miestä löyä ja jos löytää ni yks tuhannesta sen täytyy olla:)

    • 0113

      On mahdollista. Anna kuitenkin miehille anteeksi jos he tuijottavat ensimmäiset 15min rintojasi eivätkä tunnu olevan keskustelussa mukana. Se on sisäänrakennettu DNA:han. Rintava varustus kertoo hyvästä lisääntymiskyvystä ja sitä ei voi kukaan vastustaa. Myös naiset katsovat toistensa rintoja, mutta huomattavasti lyhyemmän aikaa kuin miehet.

      Mutta sen 15min jälkeen yleensä mies kuin mies löytää jälleen sanavarastonsa ja pystyy katsomaan silmiin. Naiset aina sanovat että mies ei kysele heiltä asioita. Sinä voit kääntää asiat päinvastoin ja pyytää mies kertomaan itsestään. Siinä mies rentoutuu ja sinä pääset harkitsemaan haluatko pidempiaikaista suhdetta juuri tuon miehen kanssa.

      Ja jos päätät että mies olisi sellainen jonka kanssa voisi elää lopun elämäänsä niin ei muuta kuin kokeilemaan seksiä hänen kanssaan. Mutta, ensimmäisenä yönä älä anna orgasmin tulla. Tarkkaile koko yö miten mies sinua hyväilee ja miten mies kokee seksin. Ja sen jälkeen tiedät millainen loppuikäsi on. Jos et pysty vastustamaan orgasmia vaan hän tuottaa sen sinulle kuin varkain, on hän sinulle sopiva mies.

      Naisen ongelma kun on se että ensimmäisen orgasmin jälkeen hän rakastuu. Ja sen jälkeen eivät järkisyyt enää paina. Siispä ensimmäiseen orgasmiin asti pitää naisen olla se joka ohjailee suhdetta ja sen etenemistä.

    • ois kiva tavata

    • Anonyymi

      Anteeksi vaan, mutta hillotolppani sykkii enemmän bruneteille. Onnea etsintään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe