Hei! Onkko kellään muulla kokeuksia, kuinka puhelin hyytyy toimimattomaksi Windows 10:een päivityksen jälkeen? Lumia 435, jossa oli Windows 8.1, oli varsin hyvin toimiva puhelin, mutta ei ole enää. Se vain joskus lakkaa tekemästä yhtään mitään tai näyttää näytöstä vain puolet. Korjaantuu vasta virtanapista painamisen jälkeen.
Puhelimen hyytyminen Windows10-päivityksen jälkeen
9
149
Vastaukset
- otanosaa
LOL... Puhelimeenkin keyloggeri win10...
- vedetsilmissä
:D:D:D:D:D:D:D:D
- Täysisusi
On, älkää päivitekö!
Hyytyy ja jumittaa!
Tahmaa ja kaatuilee!
Tekee ihan omiaan välilä.- PuhelintukiAnonyme
Jos luuri toimii alä päivitä sitä!
Tai ainakin palauta tehdasasetukset ennen päivittämistä!
Ilman tota on 90% varma jumi!
Paljon on ongelmia ollut. osa jopa tosivaikeita. - PuhelintukiAnonyme
Laiteen palautus maksaa sen verran että vanha luuri on järjetöntä tuoda huoltoon ellei ole huoltosopimusta!
Eli yksityinen käyttäjä!!!
Jos haluut paremman, se ohje on epäviralliseti...
Osta uusi Androit puhelin!
Windows on kuollut ja kymppi ihan täynnä bugeja, ihan Alfa! ei edes Beta!
Ikävää sanoa mutta tämä on tottuus.
android on vuosikymmenen edellä applee ja microsoftia. Jopa tietoturvassa!
- Jokaeivakoile
Halvalla tosi huippu puhelin
http://www.ubuntu.com/phone/devices- laitanjakoon
Kiitos
- otanosaa
Ei saisi nauraa, olen itkenyt ja raivonnut ainoalle koneelleni (uusi) mutta tässä on W10.
Täys pelle käyttis, ei ole enää mikään kelvollinen työkone. Mitkään lisälaitteet eivät meinaa pelittää, ohjelmat jumittaa ja läppis lakkaa yht äkkiä toimimasta. käyttis hirttää itsensä.
Tämä hylki vähän aikaa jopa omaa wlania. Toi Uduntu luuri taitaa olla kokeilemisen arvoinen härpäke. - lumeilija
Ainakin minun Lumia 550 Windows 10 on toiminut vielä ongelmitta.
Lyhyt akkukesto harmittaa.
Kysyy aina ensin,miten haluat päivitykset asentaa.Se pitää valita.
Taitaa olla paras maksullisen datan kautta.Wlan pitää olla hyvä verkko.
Onnistuukohan päivitys kuluitta kytkemällä-synkronoimalla phono johonkin W10 ADSL verkon koneeseen?En ole kokeillut.Tätä yritän seuraavaksi.
Ei ole taineet päivitykset tässä ketjussa mainittuun laitteeseen asentua oikein.
Onko laite sopiva Win.Kympille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892