Moi! Oon 16 vuotias tyttö. Porukat on ollu kotoo pois pari päivää, nii mä pidin pienet juhlat ja meno tais vähä riistäytyy käsistä... Ensinnäki oltiin vahingossa tuhottu äidille tosi tärkee vaasi (mutsi ei oo huomannu mut oon piilottanu sen yhteen kaappiin ja toivon et se ei jostain syyst muista sitä :D) mut se pahin juttu on se, että en ite tarkasti muista (olin vähä kännissä) eilisen illan menoista mitään mutta.. Hankin raskaustestin ja näköjään ootan sitte lasta... Mun omatunto on ihan tulessa ja ahdistaa ihan hirveesti! Mitä mun kanttis tehä?
16 v pahois ongelmis
23
502
Vastaukset
Jos et haluu pitää lasta, tee abortti. Mun tietääkseni sen voi tehdä kertomatta huoltajille, mut kannattaa kertoo tilanteesta vanhemmille - exä yritti pitää asian piilossa ja sai lastensuojelumerkinnän sen lisäks, että sossut vei tiedon porukoille. Toisaalta kummanki olo parani huolella, kun kirveen sijaan saatiin tukee. Kannattaa myös juosta aamulla apteekkii ja hakee jälkiehkäsypilleri - vaik tapahtumast on melkosesti aikaa ja pillerin toimintakyky on heikentyny, yrittänyttä ei laiteta, ja aina voi käydä hyvä tuuri.
- 8we7roj9w735
Varmaa kannattaa lopettaa olemasta valkoroskaa
- SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKL
You... I like you...
- Jälkiehkäisyonolemassa
Tapahtuiks tää siis millon? Jos tapahtumasta ei oo menny 3 päivää niin jälkiehkäisy toimis viel tehokkaasti, jos 5 päivää niin voi se sillonkin auttaa :)
- tää-auttaa
Soita poliisille ja tunnusta julkisesti olevasi homoseksuaali.
- 244544
No voi vittu soita vaikka sossuille ja anna niiden huutaa sulle.
- 244544
Muuten, kerro ihmeessä siitä rikkinäisestä tavarasta, koska olet vitun vajaa jos piilotat jonkun rikkinäistä omaisuutta.
- gsrdh
Heh, vai että eilisestä et muista ja tänään jo teit raskaustestin, joka näytti plussaa. Seuraavalla kerralla keksi jotain uskottavampaa.
- cvh
Portto!
- Nimimerkkis
Laita siihen vaasiin bepanthenia saatana!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212418Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2162046Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611523Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1771347- 551258
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751056Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa66991Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36917- 52894
- 31885