Edellinen presidentti yritti monesti Valkoiseentaloon, onnistumatta.
Meni jopa lähi hotelliin yöpymään, sieltä käsin yritti presidentin pakeille, kun tässä lähellä ollaan, tyyliin, sekin meni mönkään. Antoi hotelilla mukana olleelle lehdistölle "tiedotteen" .
Kun ei onnistanut, Suomeen takaisin vain. LAsku tuli perästä, eikä mikään halpa ollut.
Aika huvittavaa.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001178133.html
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001178126.html
Obama ottaa vastaan Niinistön Valkoisessa talossa
18
162
Vastaukset
- Pena.täydensi
Halonen oli hauska pelle.
Ei niin tiennyt itsekkään mitä tehdä.- majuri.on.hauska.pelle
"Ei niin tiennyt itsekkään". Ei osaa kirjoittaakaan, majurin sanoilla tietysti kirjoittaakkaan.
- PankkoOhoi
Itse=itsekään
Itsekäs=itsekkään - Kapi_vaari
PankkoOhoi kirjoitti:
Itse=itsekään
Itsekäs=itsekkäänMinä itse.
Jos jollakulla täällä on parempi RUK todistus, näyttäköön. - ffgfsgsddsfsd
Aloittaja valehtelee. Tarja Halonen oli G.W.Bushin vieraana valkoisessa talossa!
- Palstamajuri
Kapi_vaari kirjoitti:
Minä itse.
Jos jollakulla täällä on parempi RUK todistus, näyttäköön.Jos jollakulla täällä on numeroitu sotilasansiomitali, näyttäköön
- Sahaa.uusi.mitsku
Palstamajuri kirjoitti:
Jos jollakulla täällä on numeroitu sotilasansiomitali, näyttäköön
Siitä tulikin mieleen, että mikä mahtaakaan olla ulkovaraston siivoamisen yhteydessä kadonneen mitalin kohtalo? Joko mitali on löytynyt, herra "majuri"?
- ParaElComandante
Sahaa.uusi.mitsku kirjoitti:
Siitä tulikin mieleen, että mikä mahtaakaan olla ulkovaraston siivoamisen yhteydessä kadonneen mitalin kohtalo? Joko mitali on löytynyt, herra "majuri"?
Ennen lehmät lentää,kuin "majuri" juttunsa pystyy todistamaan.
- PäättelepäItse
ParaElComandante kirjoitti:
Ennen lehmät lentää,kuin "majuri" juttunsa pystyy todistamaan.
Ennen Helvetti jäätyy, kuin palstapölhöstä tulee upseeri jne....
- PS-porskuttaa
Obama ottaa vastaan myös Timo Soinin.
- PolvihousuTimbe
Toivottavasti Soinilla tällä kertaa täyspituiset puntit housuissa.
http://yle.fi/uutiset/soini_tapasi_ulkoministeri_kerryn__ilmastokokous_paattyi_toiveikkaassa_hengessa_alaskassa/8269981
- TotuusTässä
"Halonen kävi Valkoisessa talossa kahdesti. Hän tapasi Bill Clintonin huhtikuussa 2000 ja George W. Bushin tasan kaksi vuotta myöhemmin.
Clinton kehui Suomea vieraalleen ja käytti sen menestyksestä sanaa "ilmiöimäinen". Toisen vierailun jälkeen suomalaiset vieraat saattoivat vain sanoa, etteivät isännät olleet esittäneet pienintäkään kritiikkiä Suomen ulkopolitiikasta. Suomen osuutta terrorismin vastaisissa toimissa he olivat suorastaan ylistäneet. Kysymykseen, miten vierailu oli mennyt, Halonen vastasi: "Sanalla sanoen hyvin."
" - salesta
Tavja edelleen viimmeinen pressa joka tehnyt VIRALLISEN valtiovierailun usaan.Tämä nykyinen vierailu ei ole sellainen.
Törnävältä taas törähtää
hullujenhuoneelta helähtää
eteläpohjalainen elätti tää
ei itseään pysty elättämään
on kyseessä vaikka Yil. evp
ei hän oikeasti mitään tee
ei eilen ei tänään ei koskaan
kuka uskoo kepumoskaan?
elätiltä tolliskomaan
järki puutuu kokonaan
äitinsä, loisena on syntynyt hän
ja joka vuosi loisii yhä enemmän
ei pojasta parane polvi tää
elättiloinen ja siksi hän jää- Mainitaan_nyt
vielä Osmon olevan tulonsiirtoelätti, joka elätetään yhteiskunnan toimesta kotiin. Osmo itse tuottaa paskaa pönttöön ja nettiin.
- piirinhoidokki
Sieltähän se huutelee piirinsairaalan rauta-aidan sisältä.
- Jäbänäkin.esiintyy
Osmium osaa herjan heiton.
Meinaa sanat vain kangerrella.
Tyypillinen sossun jäbä.
- hyihyihyihyi
Oli miten oli. Komeat.puitteet- tyyppiset henkilöt luovat juuri sitä suomalaisten huonoa itsetuntoa. Ei Niinistöäkään yksin tavata. Pohjoismaat ovat yksi klöntti usalaisten mielestä, ei meillä ole sitä merkitystä kuin Kekkosen aikaan. So what, silti voimme olla ylpeitä. Suomi olisi paljon parempi maa kun avaajan kaltaiset nöyristelijät älyäisivät itse päivänsä päättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542507puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292158Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2531559Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571541- 621400
- 751252
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431075- 691074
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021