Miehet keskenään

runkimuhet

Mikä on tavallisin asento kun miehet panee ja muut asennot.

16

1662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takaaa

Takaapäin eri asennoissa, kyljellään tai esim. kontillaan.
      Edestä päin pantava selällään jalat ylös ja levitetään auki, niin paikat aukeaa ja pääsee tosi syvälle;)

• btmkotka

kaikki asennot läpi..

• pökkijä

Aivan parasta on kun saa maata selällään ja nussitaan niin että kaverin kyrpä pökkii eturauhaseen, silloin saa pyllyorkut ja oma tyhjää lastit vatsalle.

• panijla

Onko mahdollista että penikseen jää ulostetta? Yleensä nain paljaalla

• RatsuMestari69

Tavallisin tietenkin takaapäin, mutta ihaninta on kun toinen makaa selällään ja itse ratsastaa päällä, orkun tullessa spermat ruiskuaa hänen päälleen samalla kun itse saa pyllyyn!!!

• EiJaksaEnääNiitä

Kolme ässää?

• Edestä päin että naitavan jalat on levällään. Näkee kaverin ilmeen kun siltä tulee.

• lahtirunk

Päällä onko se 69 asento.Siinä ihana suudella panon aikana

• Kyrpääkunnolla

takaa tai selällään jalat ylös se on ihanaa

• Frrty

Taas joku säälittävä Merlin hintti kirjoittelee kuinka hienoa on olla munan imijä. Pysykää kaapissa, tai menkää vaikka sekoilemaan sen sian panijan kanssa. Sehän teiltä sujuu, pervot.

• Ååkkee

Emähomo on ratustanut itkuvirren ja muutama pervo peukuttaa. Samat friikit kirjoittelee puska runkkamisesta yms. Samalla todistellaan omaa normaaliutta, ei heterojen tarvi todistella eikä marssia. Menkää kaappiin ja pysykää siellä.

• transtäti

En oikein tiedä panemisesta mutta 69 kyljellään on mahtavaa.Siinä hiljalleen orgasmi lähenee,olisikin ihaninta kun kalut samaan aikaan sylkisivät spermaa. Hyvältä tuntuu saada spermaa suuhun juuri ennen loppuhuipennusta.Toki on oikein jatkaa niin että kaverikin saa. Kumpa olisikin vakiokaveri joka antaisi vaikka kolmen päivän välein ison lastin.

• Aaah

Minusta on paras asento kun on selälleen jalat leväleen niin että toinen panee ja runkkaa samalla mun kivikovaa munaani niin kuin omaansa. Siinä on ihanaa kun toisen muna hieroo eturauhasta ja samalla hän runkkaa. Aah, kuinka ihanaa tuossa ois saada eturauhasorkku ja toinen näkis kuinka mun kalu sykkis ja sperma lentäis. Tuo kiihotais mua niin että orkun jälkeen seisois vieläkin ja toinen tulis päälleni ratsastamaan. Samalla kun hän ratsastaisi saisin runkata hänen kivikavaa munaansa ja tuntisin kädessäni kuinka se alkaisi sykkiä ja näkisin kuinka sperma syöksyisi valtavassa kaaressa päälleni hänen saadessaan voimakaan orgasmin. On niin ihanaa nähdä kun toinen mies saa orgasmin ja sperma lentää. Sitten ottamaan suihin kun sperma vielä vähän valuu munan päästä. Tiedän että tuo orkun jälkeinen suihin otto tuntuu todella hyvältä.
      Aah, kun saisi kokea tuon.

• Anonyymi

tuo kuullostaa kiimaiselle. kumpa pääsis livenä kokemaan. bium44

• Mä tykkään ratsastaa. Oma paino vie kaverin tosi syvälle.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      3187
    2. Alaston miesuimari järkytti suuresti naisuimareita Espoon Matinkylän uimahallissa

Mikä siinä miehen alastomuudessa voi olla niin järkyttävää? Lainmuutoksen jälkeen tuo on normi. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009378839.html Pian
      Maailman menoa
      115
      937
    3. Koululaiset myyvät huumeita jopa kesken koulupäivän

Taitaa huumeidenvastainen sota olla hävitty kuten viinanvastainen kieltolain aikana, kun kerran jopa kakarat tekevät huumeilla kauppaa. https://www.i
      Maailman menoa
      149
      858
    4. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      100
      822
    5. Miten paljon vertaat itseäsi muihin?

Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne kokemukset toisen elämisen laad
      Sinkut
      240
      764
    6. Milloin mies näimme viimeksi

Ja millainen fiilis siitä jäi?
      Ikävä
      42
      752
    7. Hyvää päivää

Naiselle hyvin samanlaiselle
      Ikävä
      101
      729
    8. Nyt lopeta.. jumalauta

Ole niin hyvä. En rakasta sinua enää.
      Ikävä
      43
      694
    9. Yksi tavoite tälle vuodelle

Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja. Älä koita piiloutua minulta.
      Ikävä
      42
      663
    Aihe