Vaporisaattorilla tulee paljon parempi pilvi

vaporisaattori

Pitkästä aikaa koitin polttaa ja eipä voi sanoa, että olisi lähellekään yhtä hyvä kuin vapotettu pilvi. Vapottelu menee paljon enemmän päähän ja muuttaa kuulo- ja näköhavaintoja, mutta polttamalla tulee vaan vähän puutunut olo.

23

6097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannabis_psykoosi_iskee

Tuleekohan kovempi psykoosikin.

• Heipster

Asiassa ei minun mielestäni ole eroa.

• höyrypää

Mikähän ois alle 100€ hintaluokkaa hyvä vaporisaattori.
      Paras kauppa näille ?

• vaporisaattori

Halpa hinta ja hyvä vaporisaattori taitavat sulkea toisensa aika tehokkaasti pois. Itse valitsin kannettavan vapon, koska se on helpompi piilottaa tarvittaessa. Tosin ostin ihan kunnon kannettavan vapon, jonka maksoi vähän päälle 200 euroa.

Hankinnan kannattavuus riippuu ihan siitä kuinka usein budia polttelet. Kerran kuukaudessa pari jointtia, niin tuskin kannattaa. Jos menee kerran viikossa 2-3 jointtia niin sitten kannattaa harkita. Vaporisaattori tarvitsee n. puolet vähemmän budia kuin jointti ja vapotetun budin voi vapottaa uudelleen ainakin 1-2 kertaa. Tai sitten jämät voi käyttää leipomiseen, jos tykkää tehdä cannabutteria. Ja voihan jämistäkin jointin kääriä, mutta vapotetun budin maku on karsea ja savu todella karkeaa. Mutta kyllä silläkin vielä pilveen pääsee.

Jos siis käytät usein, vaporisaattori alkaa maksamaan itsensä aika nopeasti takaisin.

• weeszxdzx
        vaporisaattori kirjoitti:

Halpa hinta ja hyvä vaporisaattori taitavat sulkea toisensa aika tehokkaasti pois. Itse valitsin kannettavan vapon, koska se on helpompi piilottaa tarvittaessa. Tosin ostin ihan kunnon kannettavan vapon, jonka maksoi vähän päälle 200 euroa.

Hankinnan kannattavuus riippuu ihan siitä kuinka usein budia polttelet. Kerran kuukaudessa pari jointtia, niin tuskin kannattaa. Jos menee kerran viikossa 2-3 jointtia niin sitten kannattaa harkita. Vaporisaattori tarvitsee n. puolet vähemmän budia kuin jointti ja vapotetun budin voi vapottaa uudelleen ainakin 1-2 kertaa. Tai sitten jämät voi käyttää leipomiseen, jos tykkää tehdä cannabutteria. Ja voihan jämistäkin jointin kääriä, mutta vapotetun budin maku on karsea ja savu todella karkeaa. Mutta kyllä silläkin vielä pilveen pääsee.

Jos siis käytät usein, vaporisaattori alkaa maksamaan itsensä aika nopeasti takaisin.

meneppä muualle mainostaan laittomia huumeitasi!!!

• vaporisaattori
        weeszxdzx kirjoitti:

Vaporisaattori ei ole a) laiton huume, b) laiton laite. Itse asiassa sellaisen omistaminen ja hallussapito on Suomessa täysin laillista.

• e442424

Vaporisaattori ei ole a) laiton huume, b) laiton laite. Itse asiassa sellaisen omistaminen ja hallussapito on Suomessa täysin laillista.

a) oletko vain niin tyhmä että et tajunnut että kirjoitit laittomasta huumeesta
        b) olet diileri joten tykkäät mainostaa huumeita

ps. tiedän ettö vapo ei ole laiton

• vaporisaattori

Kyllä se tyhmä tässä tapauksessa olet lähinnä sinä. Diileri tuskin haluaa, että jointit ja bongit vaihtuvat vaporisaattoriin, kun sillä tavalla säästyy budia eikä sitä tarvitse ostaa lisää niin usein.

• höyrymakkara

Kyllä se tyhmä tässä tapauksessa olet lähinnä sinä. Diileri tuskin haluaa, että jointit ja bongit vaihtuvat vaporisaattoriin, kun sillä tavalla säästyy budia eikä sitä tarvitse ostaa lisää niin usein.

Diilerin suurin pelko on että kannabis laillistetaan. Sillä millä sitä käytetään ei merkitse mitään diilerille. Halvan vapon voi lasipurkista mitä kuumentaa levyllä. Sillä voi testata mitä se höyrystäminen on. Oikea vapo on tietenkin parempi. Höyry on keuhkoille ystävällisempää kuin savu.

• vaporisaattori
        höyrymakkara kirjoitti:

Diilerin suurin pelko on että kannabis laillistetaan. Sillä millä sitä käytetään ei merkitse mitään diilerille. Halvan vapon voi lasipurkista mitä kuumentaa levyllä. Sillä voi testata mitä se höyrystäminen on. Oikea vapo on tietenkin parempi. Höyry on keuhkoille ystävällisempää kuin savu.

Ei ole. Laillisuus takaisi pajadiilereille varmat työpaikat ja samalla pääsyn eroon väkivaltaisista verkostoista. Asiantuntemushan löytyy jo valmiiksi, joten varmasti kelpaisivat oikeisiin töihin.

• gubiu

Ei ole. Laillisuus takaisi pajadiilereille varmat työpaikat ja samalla pääsyn eroon väkivaltaisista verkostoista. Asiantuntemushan löytyy jo valmiiksi, joten varmasti kelpaisivat oikeisiin töihin.

Ei ny ihan kyllä pidä paikkansa,ite tunnen vuosien takaa joitakin entisiä diilereitä eikä ysikään haluaisi niitä tuloja menettää,edes puoliakaan. Suomen laittomilla markkinoilla hampun hinta on paljon korkeampi eikä niistä maksella veroja senttiäkään.

• Anonyymi
        weeszxdzx kirjoitti:

meneppä muualle mainostamaan idiotismiasi!!!

• Anonyymi

oho sori, piti vastata idiotismilla toiselle joka vinkuu laittomuuksien mainostamisesta

• vaporisaattori

On kyllä mahtava laite. Yhden budi-erän voi vapottaa ainakinb kolmeen kertaan ja yhä päästä pilveen. Toimii nöin ainakin alkoholin kans.

• reiätkäyttöön

Hieron budit rektaalivahaan ja työnnän pyllyyn, grammalla on hilpee olo n.6h .
      Ei tule pahoinvointia vaikka laittais ns. liikaa, tulee vaan ekstaasisäväreitä.

• haluunionizerinpyllyyn

Paljon kertlatinkiin tarvii laittaa budii, suositeltava

• thinkiabaut

Miten tuo vapotetun budin haju? Jos kerrostalokämpässä vapottelee, ilman että tiivistää "ulko"-ja välioven, niin kulkeutuuko se naapureitten olkkareihin.
      Ulkona, varsinki näin kesäisin on tosi kiva käydä jointilla luonnossa, mutta joskus ois kiva ottaa vähän laiskemmin ja päästää itsensä luovaksi sisätiloissa, edes käymättä ulkona!

• Anonyymi

Suositeltavaahan olisi mahdollisimman vähän sisätiloissa polttaa ihan senkin puoleen että ulkona käydessä uusi ilmapiiri ja energia. Välillä kotini haissut niin pahasti dänkille että kamalata tekee, mutta onneksi hyvä talo eikä kukaan ole noteenannut. Tilasin netistä vapon joten postia odotellessa, sillä poltettuna voi mieli oireilla ikävästikkin.

• vaporisaattori

Kahteen edelliseen. Budia tarvitsee vaporisaattoriin n. puolet vähemmän kuin jointtiin, että pääsee pilveen, noin keskimäärin. Toleranssin mukaan toki, mutta vähemmän tarvitsee joka tapauksessa tarvitseee kuin jointti. Ja budin voi tosiaan vapottaa ainakin kahteen kertaan.

Vaporisaattori on lähes hajuton. Höyrystä maistaa paremmin kukan ominaismaun paremmin kun mukana ei tule savua ja se ei juurikaan haise. Eikä haju tartu verhoihin, kalustoon ja muuhun irtaimistoon. Jokut tosin väittävät, että pajan haistaa 10-15 minuutin ajan vapottelun jälkeen, mutta itse en ole kyllä itse huomannut, että siitä jäisi lainkaan hajua. Kukan haju on sinällänsä paljon voimakkaampi kuin se vähäinen määrä hajua joka vaposta lähtee. Eli sopii mainiosti sisätiloihin ja kerrostaloihin.

• vapottaa

Kiitos vastauksesta, ostan butaanivapon.
        Mikä merkki on hyvä ?
        kattelin iolite wisr2:sta, siihen hintaan max. on varaa heittää koneeseen,
        jos toimii niin parempaa kehään, sano kannabisnarkki ja kaivo bongin,
        hehe hee, oon huumorimiehiä myyrmäestä, oikeestaan topparin kingi.

• vaporisaattori

"Mikä merkki on hyvä ?"

Itsellä on vain kannettava vapo, DaVinvci Asecent, koska sen pystyy tarvittaessa heposti piilottamaan. Kannattavien parhaimmistoa kyllä, mutta en osaa sanoa miten se vertautuu esim. Volcanoon tai Da Buddhaan.

Suositteleen kvg:tä, sillä itse en osaa sanoa mikä on hyvä vapo ja paska vapo. Paitsi tietysti sen markkinatalouden lainalaisuuden, että laadusta saa maksaa.

• Jollinjlllin

Venus

• Anonyymi

Tilasin juuri VOVA – Volks Vaporizer jonka alhaisempaa hintaa suomesta vaikea löytää. Koin tämän tilauksen hyväksi aloittelevalle vapottajalle, sillä harvoin poltan mahdollisten psyykkisten oireilujen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe