miksi te vanhat hintit

miksi te vanhat hintit haluutte runkata ringissä jossain puskassa?

38

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanharunkkari

Siksi puskissa, kun sinä ahdasmielinen et hyväksy runkkaamista julkisilla paikoilla, siksi.

• vittu mikä hinttari oot mikset vaan runkkaa kotonas... tapa ittes likanen apina

• hhhhjjj
        nerdist kirjoitti:

vittu mikä hinttari oot mikset vaan runkkaa kotonas... tapa ittes likanen apina

Kuuhun kaikki hinttatit pitäisi lähettää.

• vanharunkkari

Oisko teillä kovasti asiaa näihin pusikoihin, ei muuta kuin mukaan vaan, näyttää nää jutut kiinnostavan kovasti, heh

• pidä turpas kiinni homo vanharunkkari

• vanharunkkari

Osuko ja näytti uppoovan.
        Tuu mukaan saat imeä kunnon kullia.

• nerdist

vitun pedo mä oon 13w

• ouojvodvo
        nerdist kirjoitti:

vitun pedo mä oon 13w

Etkä ole. Olet Tane Perähikiältä, jolla on homofobia. Älä puutu asioihin, jotka eivät sinulle kuulu-reppana.

• sdfsdf43423

Ei runkkarit ole homoja

• vanharunkkari

No ei niin, vaikka väliin kulli maistuukin.

• onhan jos ne on miehiä runkkaamassa toisiaan

• Runkkimies

Itseämme siellä runkitaan! Siksi ringissä, koska joukossa on voimaa. Se on muinainen rituaali.

• se on ihan vitun homoa vitun hintit runkkaa yksiinäs kotonas vitun likanen hintti

• Allow

Kiristääkö vanne nerdistin päätä? :)

Jos eivät nuo runkkaajat päällesi käy, niin mikä sinun ongelmasi on?

• homous ja tollanen saatanan kusipää alhanen moraali yms huora!

• Allow

Taisit ylittää itsesi löytämällä noinkin monta sanaa ja vieläpä kyettyäsi kirjoittamaan ne kommenttiisi, , , ei huono, , (sinulta) ;)

• PuhdasPuppeli
        nerdist kirjoitti:

se on ihan vitun homoa vitun hintit runkkaa yksiinäs kotonas vitun likanen hintti

Tiesitkö, että lähes kaikki homomiehet ovat selkeästi siistimpiä ja puhtaampia niin kotinsa, kuin henkilökohtaisen hygieniansakin suhteen? Siis selvästi puhtaampia, kuin heterot?

• ALLOW SÄ WOIT WAAN HAISTAA PASKAN! LÄSKI PASKIAINEN!

PUHDASPUPPELI TURPA KIINNI HOMO PASKA HOMOT RUNKKAA PUSKISSA RINGISSÄ SE EI OLE PUHDASTA VITUN LIKANEN RUSKEEN REIJÄN RITARI

• vittu_mikä_pelle

Nerdist on nyt hyvä ja rauhottuu, ei tollasen kolmetoistavuotiaan ees kuuluis periaatteessa olla tällasella sivustolla kyselemässä moisia. Sun iässäs ainoo asia mistä mä hermoilin oli tulevat koulun kevättanssiaiset :D Ihmiset on erilaisia ja joidenkin (homo-/heteroseksuaalien fantasioihin ja fetisseihin kuuluu esim. tämä nimenomainen "ringissä runkkaaminen". Et voi sille mitään. Turpa kiinni.

- Hlö joka ei ole homoseksuaali tai pidä ringissä runkkaamisesta, ei ole pedofiili yms

• tuppitanas

Täss yks kuuma jääkiekkoilija tuppi kovettuu

• mi5ä vittua ammua ITTES

• joo-jooooooo

Oot sä lapsellinen, kaikki jo huomannut.
        Kysy asioista äidiltä, auttaa jo sanojen valinnassa.

• rantakalliometsä

Itse olen miettinyt ihan samaa. Ne homo runkkarit tulevat vielä oikein esittelemään munaansa rannoilla, syrjäisillä kallioilla jne joilla ihmiset ottavat aurinkoa. Pysyisivät piilossa ja lopettaisivat sen kyyläämisen. Keskittyisi ainoastaan siihen munan vatkaamiseen kotona

• vanha-homo

Mitä sinä teet syrjäisillä kallioilla, eihän vaan kuitenkin kiinnosta, noh sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä.

• molderi

Olen miettinyt itse samaa, mitä iloa on kimpparunkuissa? Onko tällä palstalla runkkausseuraa hakevat bi- tai homoseksuaaleja? Olen itse nuorena miehen alkuna runkkaillut kaverini kanssa ja Harrastimme anaaliseksiäkin, mutta se on taakse jäänyttä elämää.(luulisin niin!?!) Onhan se kiihottavaa nähdä iso, kalu jäykkänä ja kieltämättä olisi mukava sitä runkata ja imeäkin! En siis pidä miesten välistä seksiä mitenkään pahana, mutta kiinnostaisi tietää miten paljon täällä runkkuseuraa hakevista on aviossa olevia heteromiehiä?

• moni-toiminen

voinen todeta monen ukkomiehen kullia olen imenyt vuosien varrella. Mies kun tulee yli viiskymppiseksi ja vitun saanti kotona hiipuu, niin alkaa mulkku kiinnostamaan. Eikä siinä mielestäni mitään pahaa ole, jos imee tai imettää kulliansa ei se keneltäkään pois ole.

• sairastatouhuua

kuka viitsii kusisia kaluja imeä ja työntää paskavakoo voi mitä sair

• pionär

Mä oon vasta 12v ja haluu toista miestä imee, sä voit syödä pääs, nerdist.ö

• Avoinaukko

Asioita kannattaa ensin itse kokeilla ennenkuin alkaa niistä puhumaan. Kokeileminen avartaa mieltä siten että ymmärtää mistä asiassa on kyse ja mistä ei.

• hetoro

mimä.tunnen.monta.homo.ne.on.viksuja.ihmisiä.kyllä.katon.mielelään.kun.nuori.runkaa.eräs.hetero.19.6.2016.kel.14.oo

• vbhhjjj

Kyllä kyllä tulen mielelläni astumaan sinua.

• Nerdistrunkkari

Nam tuu mun kyrpää ja kielet spermatkin!

• Nerdistrunkkari

Nerdist sä nautit kyrväst Sun suussa !!

• Nerdist2

Munaa se nerdist on vailla 😀

• arabiaaaa

joo mun puolesta kans menkää arabiaaan saat homppelit

• Anonyymi

H1rteen tämä äijä, kaikki saa olla mitä haluaa. :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ka­­ikki mies­­­ten ha­usku­­­udet Suo­me­­­ssa löyt­­yvät m­­iesten luet­­­telo­sta 👉 http://6453777.com/G/w1Z2 👈

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      126
      2326
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      290
      1631
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1333
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1229
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      1025
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      936
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      264
      898
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      874
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      846
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      835
    Aihe