miksi te vanhat hintit haluutte runkata ringissä jossain puskassa?
miksi te vanhat hintit
38
922
Vastaukset
- vanharunkkari
Siksi puskissa, kun sinä ahdasmielinen et hyväksy runkkaamista julkisilla paikoilla, siksi.
- hhhhjjj
nerdist kirjoitti:
vittu mikä hinttari oot mikset vaan runkkaa kotonas... tapa ittes likanen apina
Kuuhun kaikki hinttatit pitäisi lähettää.
- vanharunkkari
Oisko teillä kovasti asiaa näihin pusikoihin, ei muuta kuin mukaan vaan, näyttää nää jutut kiinnostavan kovasti, heh
- vanharunkkari
Osuko ja näytti uppoovan.
Tuu mukaan saat imeä kunnon kullia. - ouojvodvo
nerdist kirjoitti:
vitun pedo mä oon 13w
Etkä ole. Olet Tane Perähikiältä, jolla on homofobia. Älä puutu asioihin, jotka eivät sinulle kuulu-reppana.
- sdfsdf43423
Ei runkkarit ole homoja
- vanharunkkari
No ei niin, vaikka väliin kulli maistuukin.
- Runkkimies
Itseämme siellä runkitaan! Siksi ringissä, koska joukossa on voimaa. Se on muinainen rituaali.
- Allow
Kiristääkö vanne nerdistin päätä? :)
Jos eivät nuo runkkaajat päällesi käy, niin mikä sinun ongelmasi on? - Allow
Taisit ylittää itsesi löytämällä noinkin monta sanaa ja vieläpä kyettyäsi kirjoittamaan ne kommenttiisi, , , ei huono, , (sinulta) ;)
- PuhdasPuppeli
nerdist kirjoitti:
se on ihan vitun homoa vitun hintit runkkaa yksiinäs kotonas vitun likanen hintti
Tiesitkö, että lähes kaikki homomiehet ovat selkeästi siistimpiä ja puhtaampia niin kotinsa, kuin henkilökohtaisen hygieniansakin suhteen? Siis selvästi puhtaampia, kuin heterot?
ALLOW SÄ WOIT WAAN HAISTAA PASKAN! LÄSKI PASKIAINEN!
PUHDASPUPPELI TURPA KIINNI HOMO PASKA HOMOT RUNKKAA PUSKISSA RINGISSÄ SE EI OLE PUHDASTA VITUN LIKANEN RUSKEEN REIJÄN RITARI- vittu_mikä_pelle
Nerdist on nyt hyvä ja rauhottuu, ei tollasen kolmetoistavuotiaan ees kuuluis periaatteessa olla tällasella sivustolla kyselemässä moisia. Sun iässäs ainoo asia mistä mä hermoilin oli tulevat koulun kevättanssiaiset :D Ihmiset on erilaisia ja joidenkin (homo-/heteroseksuaalien fantasioihin ja fetisseihin kuuluu esim. tämä nimenomainen "ringissä runkkaaminen". Et voi sille mitään. Turpa kiinni.
- Hlö joka ei ole homoseksuaali tai pidä ringissä runkkaamisesta, ei ole pedofiili yms
- tuppitanas
Täss yks kuuma jääkiekkoilija tuppi kovettuu
- joo-jooooooo
Oot sä lapsellinen, kaikki jo huomannut.
Kysy asioista äidiltä, auttaa jo sanojen valinnassa.
- rantakalliometsä
Itse olen miettinyt ihan samaa. Ne homo runkkarit tulevat vielä oikein esittelemään munaansa rannoilla, syrjäisillä kallioilla jne joilla ihmiset ottavat aurinkoa. Pysyisivät piilossa ja lopettaisivat sen kyyläämisen. Keskittyisi ainoastaan siihen munan vatkaamiseen kotona
- vanha-homo
Mitä sinä teet syrjäisillä kallioilla, eihän vaan kuitenkin kiinnosta, noh sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä.
- molderi
Olen miettinyt itse samaa, mitä iloa on kimpparunkuissa? Onko tällä palstalla runkkausseuraa hakevat bi- tai homoseksuaaleja? Olen itse nuorena miehen alkuna runkkaillut kaverini kanssa ja Harrastimme anaaliseksiäkin, mutta se on taakse jäänyttä elämää.(luulisin niin!?!) Onhan se kiihottavaa nähdä iso, kalu jäykkänä ja kieltämättä olisi mukava sitä runkata ja imeäkin! En siis pidä miesten välistä seksiä mitenkään pahana, mutta kiinnostaisi tietää miten paljon täällä runkkuseuraa hakevista on aviossa olevia heteromiehiä?
- moni-toiminen
voinen todeta monen ukkomiehen kullia olen imenyt vuosien varrella. Mies kun tulee yli viiskymppiseksi ja vitun saanti kotona hiipuu, niin alkaa mulkku kiinnostamaan. Eikä siinä mielestäni mitään pahaa ole, jos imee tai imettää kulliansa ei se keneltäkään pois ole.
- sairastatouhuua
kuka viitsii kusisia kaluja imeä ja työntää paskavakoo voi mitä sair
- pionär
Mä oon vasta 12v ja haluu toista miestä imee, sä voit syödä pääs, nerdist.ö
- Avoinaukko
Asioita kannattaa ensin itse kokeilla ennenkuin alkaa niistä puhumaan. Kokeileminen avartaa mieltä siten että ymmärtää mistä asiassa on kyse ja mistä ei.
- hetoro
mimä.tunnen.monta.homo.ne.on.viksuja.ihmisiä.kyllä.katon.mielelään.kun.nuori.runkaa.eräs.hetero.19.6.2016.kel.14.oo
- vbhhjjj
Kyllä kyllä tulen mielelläni astumaan sinua.
- Nerdistrunkkari
Nam tuu mun kyrpää ja kielet spermatkin!
- Nerdistrunkkari
Nerdist sä nautit kyrväst Sun suussa !!
- Nerdist2
Munaa se nerdist on vailla 😀
- arabiaaaa
joo mun puolesta kans menkää arabiaaan saat homppelit
- Anonyymi
H1rteen tämä äijä, kaikki saa olla mitä haluaa. :)
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://7290000.com/G/Xs6As 👈
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://6453777.com/G/w1Z2 👈
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1292489SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3091730En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341373Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121357Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361075- 50966
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais267921Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33904It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9866Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865