Miten juot kahvisi?
http://donnamama.lapunk.hu/tarhely/donnamama/kepek/201509/1cb91fb45469bdcccbe228c1bfe008e7.gif
Oikein hyvää huomenta! :).
25
391
Vastaukset
- Hyväähuomentaa
Huomenta. Hieno kuva. Tästä se taas lähtee uusi aamu. Katse ylös ja eteenpäin.
- kesätuulii
Huomenta, ihanat lepattavat ikkunanverhot.
- Mielellään.näin
http://birgitmummu.vikki.fi/OnnitteluKORTIT/Animaatiot/Kahvi/Kahvi1.gif
mutta se toinen kahvin juoja on jossain kaukana, mistä en löydä sitä miestä :(.
Kaikesta huolimatta, kesäisen kevyttä viikkoa jokaiselle luodulle ;). - elluhalloBY
Huomenta ONNI
Iso kuppi
Mustana yksi sokeripala.Tykkäisin vähän makeammasta
Mut ne kalorit..(*_*) - oottetekans
Hitaasti nautiskellen ja teille naureskellen :)
- tuooiskivatarjoilija
Aamukahvi hitaasti nautiskellen...:) maidolla ...:))
- Metsien_nainen
Kukkona tunkiolla heti aamusta, vai miten..? Ei vaan, huomenta. Kahvin juon kahvina - ilman mitään kermasotkuja tai lisäaineita. Mukista joka valitaan tarkasti päivän tunnetilan mukaan. Juuri nyt punaisia siilejä:)
- justsevaalee
Meinaat sitten jatkaa tätä ruikutusta ilmeisesti loppuelämäsi. Kannattaa panostaa naiseen, jonka voit joskus saada.
Kahvimaidolla
- Etvastaakellekkään
Laktoosittomalla maidolla.
Miksi et kerro miten itse juot? - Huomentasilti
En juo kahvia, mutta itken silti paahdetun tummia kyyneleitä vuoksesi. Poltan sydämeni.
Aamuisin tunnen tuoksisu ikävän, enkä saa kyllikseni sinusta.
Kaadan piripintaan.
On ikävä. Tässä surutyösäni olen huomannut, kuinka jonkin pois meno, jota ei ollutkaan, voi tuntua liian suurelta luopumiselta, vaikka kaikki meneekin, kuin on tarkoitettu. - peittääksenivikani
Jossain lehdessä oli tutkimus juttua miten juot kahvisi? Mustana kahvin juojat ovat todennäköisemmin psykopaatteja. Sen takia juon maidon kanssa kahvini. ;))
- justsetapaus
Yleensä märkänä ja maidolla:))
- hilmanhajatuspäivään
Kaikkea muuta voi vastustaa
mutta ei hyvää
hymyjä hetkiin
*hymy halit* - EiMitäänOmaaTapaa
Otan kulauksen suuhun ja nielaisen. Siinähän se! :)
- enjuomustana
mölöö messii
- hannuristojiimies
MAKUULTA TAI SEISAALTEEN. VITTU KU EI OLE TUOLEJA EIKÄ PÖYTIÄ KU YHTEISÖ VEI NEKI SAATANA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433