Karhun kaato KKO:ssa

pehmeeJänisJaTodellaIso

11

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallensyykö

      Ei kannata laittaa linkkiä Aamulehteen, sillä ne artikkelit ovat luettavissa vain tilaajille. Mitä jutussa sanotaaan?

      • 12-4

        lue itse. ei ole maksumuurin takana.


    • TiedäSittenNiin

      Vaikea tosta on olla ulkopuolisena mitään mieltä kun kylälläkin eri henkilöt puhuu samasta asiasta eri tarinaa. Yhtälailla ristiriitaa ja amatöörimäisyyttä näkyy olevan noissa syyttäjän ja puolustuksen puheenvuoroissa. Ainoa minkä itse metsästäjänä voin noihin sanoa asiasta muuta tietämättä että hirven haukuttaminen on tammikuussa kiellettyä ja koskaan en ole lähtenyt mäyrää metsästämään tammikuussa maan päältä (poislukien luolametsästys) ja etenkään täyteisellä. Yhtälailla kauris kippaa parhaiten myös haulikolla poislukien syksyinen kytisjahti kiväärillä. Siksi täyteis selitys on hieman outo. Toisaalta metsästystä muka harrastava syyttäjä ihmettelee varovaista lähestymistä. Tottakai ollaan sitten tosi tai harjoitustilanteessa haukkua lähestytään varoen. Laillista ei hirven haukuttaminen tuolloin ollu mutta itse lähestyisin myös silloinkin haukkua varoen. Laillista kai oli ilvestä pyytää en tiedä oliko heillä valtion lupa niin totta hitossa silloin mennään varoen ilveksen kaato mielessä mut jos piipussa oli mäyrä/kauris"täyteiset" niin sekavaksi menee. Kai hyö tietää mitä päättää ja kertoo asiasta sitten.

    • MaalaisTollot

      Maalaiset kärähti

    • Tapiolankuningas

      Eikös se sitä samaista karhua häiritty jo aiemmin? Pennutkin kuoli.

      Koiran gpsvideopantahan on kuvannut karhunpesänhakkua jo aiemmin.. Kyllähän nyt koiramiehet kattelee videonsa, että mitä se koira on paukuttanut. Eikös se siinä ole jo tullut ilmi, että metsässä pötköttää kontio.

      Se mitä tapahtui pesällä on oma lukunsa. Syyte perustuu olettamukseen että näillä metsästäjänaluilla oli etukäteen tiedossa kyseinen karhunpesä. Jos tämä tulee todistettua, häirintä on tahallista ja tuomio törkeästä metsästysrikoksesta on ainoa oikea ratkaisu.

      Orivedellä pelätään kaikkea mikä metsässä neljällä jalalla liikkuu ja hengittää. Eivät vielä tiedä että Punahilkkakin oli vain satu.

    • Ruoko

      Hivelee pintaa kun persaukiset äidin mammanmussukat menee karhujahtiin ja sitten ollaankin yhtäkkiä mukamas ikäänkuin Ilves/Jänismetsällä.
      Tosiasiassa kantti ei riitä tunnustaa että lirahti housuun jotakin kun karhu tulikin kohti.

    • nickname126
    • Oikeusonvoittanuttaas

      Ois saanu laittaa vielä triplana! Tahallaan kävivät karhua kiusaamassa kesken talviunen, oma vikansa että saivat kontion silmilleen. Eipä yllätä että oriveen juntit vaan puolustelee moista touhua.

      • 15plus1

        Viherhippiäisten onnenpäivät kun joku kaato tuomitaan ja vielä parhaimmat uutiset teille sellaiset joissa joku ihminen kuolee. Herää kysymys oletteko itse ihan täysjärkisiä? No se on sentään helppo päätellä.


      • hippiäisenmuna
        15plus1 kirjoitti:

        Viherhippiäisten onnenpäivät kun joku kaato tuomitaan ja vielä parhaimmat uutiset teille sellaiset joissa joku ihminen kuolee. Herää kysymys oletteko itse ihan täysjärkisiä? No se on sentään helppo päätellä.

        Vaikuttaa melkoisen harhaiselta julkituoda tuollaisia ajatelmia.
        Suosittelen jutustelevaa vuorovaikutusta tippaiitan kanssa.


    • SyvempiJoki

      Oriveen juntit saa kicksejä siitä kun veri roiskuu, oli sitten eläimen tai ihmisen.
      Onhan noilta aseita keräilty pois, kun kännipäissään tirvovat kylällä ihmisiä turpaan.

      Myötähäpee on syvä, miten voi yhessä kylässä yksinkertaisuus olla noin vallitseva piirre.. Ettei vaan ois sisäsiittoista porukkaa.. Ristiinnaineita sukujahan riittää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe