Venäjä palaa ja uppoaa

hätäapuaVenäjälle

Naton röyhkeä isku Venäjään.
Iskun seurauksena Siperiassa kaupunki Ishim on uponnut ja metsäpalot leviävät. Naton CIA ja YLE toimesta ei kukaan tiedä venäjän kansan kärsimyksestä. Yle, bbc ja muut imperialistit evät lähettäneet minkälaista apua Venäjälle. Koko kaupunki on veden alla. Venäjä sankarillisesti rakentaa uudelleen Syyrian. Ei Venäjällä mahdollisuuksia auttaa Venäläisiä.
Hätä apua Venäjälle tarvitaan.
http://youtu.be/f-osWe8K5kk

12

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hätäapuaVenäjälle

Sankari Venäjä tarjoa apua Naton maalle Canadalle vaikkapa itse palaa. Chita kaupunki on taas metsä palojen ympäröimä.
      http://youtu.be/nUlgPpxvSPI

• 7ja2

Älä hätäile, Putin raivaa maata kinalaisille.

• frethukh

LÄÄKKEET JA HOITOOON!

• hätäapuaVenäjälle

Nato hyökkä venäjän salaisella aseella. Obama ja yle sunnitele Venäjän tuhoa.

• NitnegoradyPutkabuzhka

Zionistien Nato CIA HAARP ASE säiden muokkaus kone iski pyhän Venäjän ytimeen taka maille.

• hätäapuaVenäläisille

Iltalehti, binladen ja sanoma Oy terrorisoi Venäjän. Russofobit ovat koko euroviisun porukkaa!!!!!!
        Venäläisiltä otetaan lapset pois heti kun ne ylittävät Suomen rajan. Pelastakaa Venäläiset Suomessa!!!!!!!!

• JuoVodkaaNiinRauhotut

Koskas se Venäjä on 'pyhäksi' muuttunut? Ainakaan ei muille kuin sinulle! Taitaa taas sairas honkkeli olla lköytänyt hoitajien vapaan tietokoneen lataamossa?

• PelastetaanVenäjä

Suomi pois natosta ja pelastamaan Venäjä että heilahtaa!!!!

• natoonjavenäjäsisää

Ellei venäjää muuten saada suomeen, niin suomi natoon ja äkkiä, niin saadaan venäjä suomeen. Sitten on rauha, kun kukaan ei uskalla tehdä mitään, ja mamutkin pysyy kurissa, kun saavat kerran maistaa omonien "kähmimistä"...

• veli-venäläinen

Putinin kaartilaiset ovat nyt oikeutettu käyttää muiden kansalaisten omaisuutta. Onko samat oikeudet heillä Suomessakin?

• Anonyymi

Oi näitä aikoja....

• Anonyymi

No just joo👎

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe