Naton röyhkeä isku Venäjään.
Iskun seurauksena Siperiassa kaupunki Ishim on uponnut ja metsäpalot leviävät. Naton CIA ja YLE toimesta ei kukaan tiedä venäjän kansan kärsimyksestä. Yle, bbc ja muut imperialistit evät lähettäneet minkälaista apua Venäjälle. Koko kaupunki on veden alla. Venäjä sankarillisesti rakentaa uudelleen Syyrian. Ei Venäjällä mahdollisuuksia auttaa Venäläisiä.
Hätä apua Venäjälle tarvitaan.
http://youtu.be/f-osWe8K5kk
Venäjä palaa ja uppoaa
12
140
Vastaukset
- hätäapuaVenäjälle
Sankari Venäjä tarjoa apua Naton maalle Canadalle vaikkapa itse palaa. Chita kaupunki on taas metsä palojen ympäröimä.
http://youtu.be/nUlgPpxvSPI - 7ja2
Älä hätäile, Putin raivaa maata kinalaisille.
- frethukh
LÄÄKKEET JA HOITOOON!
- hätäapuaVenäjälle
Nato hyökkä venäjän salaisella aseella. Obama ja yle sunnitele Venäjän tuhoa.
- NitnegoradyPutkabuzhka
Zionistien Nato CIA HAARP ASE säiden muokkaus kone iski pyhän Venäjän ytimeen taka maille.
- hätäapuaVenäläisille
Iltalehti, binladen ja sanoma Oy terrorisoi Venäjän. Russofobit ovat koko euroviisun porukkaa!!!!!!
Venäläisiltä otetaan lapset pois heti kun ne ylittävät Suomen rajan. Pelastakaa Venäläiset Suomessa!!!!!!!!
- JuoVodkaaNiinRauhotut
Koskas se Venäjä on 'pyhäksi' muuttunut? Ainakaan ei muille kuin sinulle! Taitaa taas sairas honkkeli olla lköytänyt hoitajien vapaan tietokoneen lataamossa?
- PelastetaanVenäjä
Suomi pois natosta ja pelastamaan Venäjä että heilahtaa!!!!
- natoonjavenäjäsisää
Ellei venäjää muuten saada suomeen, niin suomi natoon ja äkkiä, niin saadaan venäjä suomeen. Sitten on rauha, kun kukaan ei uskalla tehdä mitään, ja mamutkin pysyy kurissa, kun saavat kerran maistaa omonien "kähmimistä"...
- veli-venäläinen
Putinin kaartilaiset ovat nyt oikeutettu käyttää muiden kansalaisten omaisuutta. Onko samat oikeudet heillä Suomessakin?
- Anonyymi
Oi näitä aikoja....
- Anonyymi
No just joo👎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849