PANETTAA!!

paksukulli

Olen 18v miehenalku ja ongelmana on että panettaa ihan sairaasti. Olen tässä kevään aikana alkanut runkkaamaankin 2 kertaa päivässä kun muuten ei ajatukset pysy kasassa millään. Tuntuu että kulli alkaa jöpöttämään aina väärässä paikassa, esim kaupan kassalla, yleisessä suihkussa, autoa ajaessa, koulussa, nyt aamuista puhumattakaan. Poikuus on siis vielä tallella, mutta itse uskon että kyllä luonto tikanpojan koloon ajaa. Ongelmana tyttöjen kanssa ei oikeastaan ole muuta kuin oma ujouteni, olen aika tavallisen näköinen, tosin saisin kyllä itsestäni paljon paremmankin näköisen, jos jaksaisin panostaa ulkonäköön :p. Harrastan musiikkia, ja se on intohimoni. Mutta siis, vinkkejä?

14

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rebeka44

      miten saan sinuun yhteyden, auttaisin mielläni.

      • ainahaluttaa

        Moikka Rebekka
        oiskos halua sulla tavata ja...GGrrr...=)
        Mistäpäin oot?


    • Panoboy123

      Voitsä auttaa muaki rebeka?,oon 18v poika myös

    • hkljff

      Tuo kyrvän nousu nyt ei varsinaisesti liity seksin määrään vaan ikään. Kyllä se siitä. Ja ei 2 krt päivässä mitenkään huolestuttavalta tunnu.

      Missä tarkkaan ottaen olet ujo?
      Uusille ihmisille puhumisessa?
      naisille puhumisessa?
      Ns. flirttailussa?

      • paksukulli

        Siis ujo lähinnä aloitteen tekemisessä, kyllä sitten jos joku tulee juttelemaan niin siinä jotenkin rentoutuu ja alkaa vaan puhumaan!


    • MissyPussy

      Missä päin oot? Tää neiti vois auttaa ;)

      • paksukulli

        Sanottakoon että Oon länsi-suomesta :D en sano tarkemmin ettei kaikki rebecca nimellä olevat pervot tuu oven taakse


    • Tyttö13v

      Täällä olis nuorta teinipillua jos tekee mieli, isot häpyhuulet ja isot tissit.PS laita viesti jos haluut mun numeron.

    • TätiVantaalta

      Jospa tuon musiikkiharrastuksen kautta löytyisi joku samanhenkinen ihminen seurustelukumppaniksi? :)

      • paksukulli

        Eiköhän heti kun oman bändin kanssa keikkailemaan päästä :D ei mutta synkkaisi varmasti sata kertaa paremmin kun jonkun normi pissiksen kanssa


    • Boyy99

      Tyttö 13v voitko auttaa muaki oon 17v poika?

    • Boyy99

      Tai missypussy

    • Topi11v

      Rebekka rakas olen jo työntymässä takaapäin sinun hekumaallisiin pakaroittesi salaisuuksiin,,,,,,,,,, Takamuksesi on kuin satumaa........ Ota vastaan kiimasta vapiseva siittimeni kärkiosa.

      Pliis . anti olla --käsi lantiolla...

    • errerer

      kannattaa melekin vaan vetää handuun vaikka 5x pn niin pysyt terveenä sit kun on herpes kullissa nin ei vedetä edes käteen vaan pitää muka työntää tehosekoittimeen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe