Postnord on pahnanpohjimmainen

postnordpaska

Tilasin Viroon rekisteröidyltä SanSan yritykseltä uuden pohjaventtilin suihkukaappiin hintaan 7,26€ toimituskulut 15,32 ALV. Oli pakko, kun ventiiliä ei löytynyt kotimaisista yrityksistä.
Yhteishinnasta alveineen 28€ huolimatta ajattelin asian hoituvan ennenkuin paketti mukamas yritettiin toimittaa perille. Vaimo oli kyllä kotona, mutta osan ajasta puutarhassa, josta laput silmilla kulkeva kuski ei osannut etsiä ketään. Mailitse tuli ilmoitus, että koska vastaanottajaa ei tavoitettu paketin voi noutaa toimipisteesta tai sopia uuden toimitusajan.
Porvoossa asuvana arvasin, että lähin toimipiste on Pääkaupunkiseudulla n 50km päässä joten päätin sopia uuden toimitusajan postilaatikkoon jätetyn lappusen tietojen mukaisesti, koska lupasivat säilyttää paketin 15 päivä ennen palautusta toimittajalle. Menin Postnordin verkkosivuille kohtaan "uusi toimitus" josta tuli ilmoitus, että "Valitettavasti uuden toimituksen sopiminen verkkopalvelussa ei tällä hetkellä onnistu" ja pyydetiin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
Asiakaspalvelussa on mailiosoite ja puhelinnumero. Kokeilin ensin mailiosoitetta, josta tuli viesti, että "Sähköpostiemme käsittely on valitettavasti viivästynyt. Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä".
Siinä vaiheessa alkoi jo vituttamaan, koska edellisellä sivullaoli mainittu, että puhelinpalvelu on maksullinen, mutta vaihtoehtoa ei ollut.
Koitin soittaa asiakaspalveluun hintaan 8,35snt/puh 17,17 snt/min, jossa jonotus on myös maksullista. Usean yrityksen jälkeen vaikutti siltä, että yrityksen puhelinnumerossa on aina jonoa, joten päädyin lopulta jonottamaan ja maksamaan n.10 minuutin jonotuksesta jälleen pari euroa lisää toimitusmaksua saadakseni tilaamani tuotteen.
Yhteensä siis maksoin 7,26€ tuotteesta n. 30€ vaiva puhelimen ja tietokoneen ääressä.
Tuote tuli, toisella yrittämällä kun olin haukkunut postnordin palvelun ja jättänyt valtakirjan oveen, jotta paketti ainakin jäisi paikalle, jos ylipäätään käyvät pihassa.Sen sijaan sähköpostiini tai asiakaspalvelun lomakkeeseen en ole vieläkään saanut vastausta vaikka paketin säilyttämisen aikaraja kuluu umpeen aivan tuotapikaa. Eli ainoa keino saada tilaamansa tuote on soittaa maksulliseen numeroon, jossa jonotuskin maksaa!!!
SanSan ei myöskään tarjonnut apua, vaan vetosi monivuotiseen yhteistyöhönsä postnordin kanssa ja asiakkaiden tyytyväisyyteen. Eli minua tyytymättömänä asiakkaana yritettiinvielä leimata poikkeukseksi mikä ei pidä paikkansa jos lukee muita tämän sivuston postnor kommentteja.
Välttäkää kumpaakin firmaa kuin ruttoa!

4

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermot-meni

      Täysin paska firma, samaa mieltä. Postinörtti väittää toimittaneensa tuotetta ovelle, vaikkei ikinä ole ovikello/summeri soinut. Parhaimmassa tapauksessa tuote lähtee takaisin lähettäjälle ilman mitään ilmoituksia... Vittu mitä kloppeja saatana töissä tuolla puijaripuljussa...

    • kuluttaja-

      Älkää IKINÄ tilatko mitään mitään, jossa PostNord on välikätenä. Liikaa huonoja kokemuksia myös minulla.

    • valetta-kaikki

      Hyvin toiminut ja muistakaa matkahuolto on nykyisin post-nordin yhteistyökumppani eli turha itkeä sillä paketti jää AINA lähimpään matkahuoltoon jos ei saada toimitettua...siis AINA. Taitaa aloittelijalla olla joku muu konflikti post-nordin kanssa, kun samaa paskaa jauhaa aina. Jopa täällä perslävessä 2000 asukasta toimii asiat matkahullon kautta ja kysytty on asia eli aina matkahuollosta saa paketin.

      • Eitulluttänäänkään

        Eivät suostu matkahuoltoon viedä tai jättää! Olen muutama kerta yrittänyt sitä, mutta niiden mielestä on pakko ottaa pari viikkoa vapaata, ja jäädä kotiin odottamaan jos joskua suostuisivat kurvaamaan pihalle.

        Nytkin on paketti JOSSAIN, vaikka meilasivat että tänään piti tulla. Eivät ainakaan perille sitä ovat tänäänkään saanneet. Ovat tunnettuja varastamaan ja rikkomaan paketteja, eivätkä ota mitään vastuuta.

        Taas pitää kymmeniä viestejä lähettää Postnordiin jos nyt yksi edes tulisi perille ja luettaisiin. Edellisestä meni 5 päivää ennen kun vastattiin.

        Matkahuollosta olisi täälläkin helppo hakea, mutta kun kieltäytyvät sitä kautta lähettämään.

        Ruotsissa johtajakin sanoi että ei kaikki voikaan tulla perille. Postnordin hukkaamisprosenti on todella iso.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe