Asun Tuusulassa, tontti on koilliseen kallellaan, joten aika epäedullinen. Lada ja Tsisovskaja ovat kuulemma kestäviä päärynälajikkeita, mutta missään ei tunnu olevan myytävänä niitä, varsinkin kun haluaisin hillittykasvuisella perusrungolla. Piiskataimia voisi saada kääpiöivinä postimyynnistä, mutta isompia ei tunnu olevan missään. Onko tietoa? Ladasta on tullut joku pakkomielle, kun siinä on kuulemma vaaleanpunaiset nuput - ja kestävä muutenkin!
Mistä saa Lada ja Tsisovskaja -päärynäpuita?
Päärynä-Pate
4
356
Vastaukset
- poltinkarva
Googlaa ja sitten pientä matkustelua. esim. Riihimäelle.
- Päärynä-Pate
Ei ollut kääpiöivällä perusrungolla, kun soitin saman firman liikkeeseen Lahteen...
Hirvensalmella oli piiskataimia. - Päärynä-Pate
Kun mulla on jo kaksi omenapuuta, Sinikka-luumuja, varjomorelli, rusokirsikka, kolme tammea, siperianlehtikuusi ja saarni. Tontti on 800 neliömetriä, joten nyt ei kyllä enää mahdu mitään isoa! Minun pitäisi kai ymmärtää, ettei kaikkia kauniita puita mitenkään saa pihallensa mahtumaan...
- poltinkarva
Kolme tammea...Jos pitäisit vain yhden...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199