Haisulipyöräilijät taas kirjaston ilona.
Ajetaan hikeen ja tullaan kirjastoon odoroitumaan. Lähimmäisten iloksi.
Haisuleiden paluu
10
308
Vastaukset
- vihaatkopyöräilijöitä
Hikoileminen on ihmisillä täysin normaali ja luonnollinen toiminto. Ei siihen tarvita välttämättä edes polkupyörää. Paljon pahemmaksi luokittelisin liian runsaan deodoranttien ja hajuvesien käytön, vanhan viinan hajusta tai tupakan hajusta puhumattakaan.
- naisetEkana
Oikeassa. Pyöräilevä trikoopelle jää haisemisessa selkeesti kakkoseksi. Juurikin kirjastossa paljon pahempi on sellainen daami, joka on kaatanut halvan hajuvesipullon päälleen ekana ja sitten pyöräillyt itsensä hikeen. Ja sitten tulee tarjoon hajuelämysten korkeenpaikanleiriä muille kirjastoon.
- kohellusjoukkoa
näpärtelyä tommoset hajujutut
puolestani pyöräilijä saa vähän haistakin, jos noudattaisi edes siteeksi edes välillä. liikennesääntöjä!- mummotkumoon
Keskisormi on pyöräilijän perussignaali.
- fillarikärsikkö
- Haisuuta polttavaa olen tuntenut
Päivitetty laulun sanoja. - mika.valtari
kyllä paskanhaju piristää minusta kirjaston käyntikortti on ulosteenhaju.
- pianjokompostoidaan
Suorastaanko niin, että p_skanhaju on sinulle lannoitetta. Ei ihme, että eräät alkavat "vihertää". Kukkimisvaiheessa punavihertää. Mutta lakastumisellekin on sitten aikansa.
- VapaalippuSirkuksee
Aurinko paistaa ja trikoopellet singahtelevat taas. Tiedä lentäisinkö pehvalleni, jos joku edes joskus sakottaisi niitä edes kaikkein isoimmista tötöilyistä. Mutta taitaa olla niin, että kaikki tulee sallituksi, kunhan pyöräilee
- Haisevakäytös
Se on se trikoopellen haisu kuin kerma kakun päälle. Piittaamattomuus kuorrutetaan kunnon lempalla. Joka on piittaamattomuutta sekin. Eli sävy sävyyn yhtenäiseltä maistuva leipomus.
- jörkkad
lukeminen kannattaa aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688