pelkästään psyykenlääkkeiden takia, masennuslääkkeet vievät kaiken toimintakyvyn.
Niin moni syrjätyy yhteiskunnasta
3
162
Vastaukset
- joseilääke
Mikä sitten olisi hoitokeino masennukseen?
- eikaikkipärjää
Tunnen naisen, joka on lähes oireeton, kun käyttää lääkitystä, mutta kun hän kuvittelee lopulta parantuneensa ja jättää lääkityksen pois, niin on viimeistään parin kolmen kuukauden sisällä sekaisin kuin seinäkello. Myös tätini oli samanlainen. lääkityksen avulla hän pystyi elämään itsenäisesti, hoiti asiansa, mutta jätti tai vähensi lääkitystään omin päin ja joutui "lataamolle".
- PiriPummi
Mä tulin just lataamost. Otin virtaa pari kuukautta, nyt takasin Piritorille kamaa vetään. Sitte taas lataamoon. Hieno kierre, ja fatta tarjoo. Enkä mä oo syrjäytyny. Kavereit on vaik kuin niinkauvan ku pirii riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912