Onko niin että psyko rikollinen Toni Kejonen hakkasi myös Leina Ogiharan? Tää joka järkyttävällä tavalla hakkasi sen Jessikan? Ja Jessika on taas niiiiiin in love tähän rikolliseen.
Hakkasiko se T.Kejonen myös Leina Ogiharan
5
3527
Vastaukset
- ihankejosena
Asia on juuri niin.
- kakka-kepponen
Ehkä jotkut tytöt vaan tykkää siitä että niitä käytetään nyrkkeilysäkkinä ja hierotaan koiranpaskaa niiden tukkaan. Näin ainakin voisi päätellä tämän tyhjäsilmä-jessikan käytöksestä. Voin kuvitella tämän unelmapariskunnan yhteisen vanhuuden: muistelevat nuoruuttaan tyyliin: "Muistatkos, kun vedit mua silloin kerrankin turpiin niin huolella että meinasi henki lähteä ja hieroit koiranpaskaa mun tukkaan? Sinä olit sellainen veijari, aina jekut mielessä. Oi niitä aikoja."
- kielipitkällä
Jasso imee piarun papsu perseestä :P
- EivätTajuaSairauttaan
Vinkki kaikille naisille, steroidinarkomaanin kanssa ei kannata elämäänsä pilata. Tavallinen narkomaani sentään haluaa apua ja tulla autetuksi, mutta steroidinarkomaani ei edes tajua, että tarvisi apua.
- Anonyymi
No juu hakkasi ja tiedän ainakin 3naista ketä kohdellu kaltoin. Asuuko tää tonikookejonen Jyväskylässä nykyään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154