Jeesus valitsi äitinsä, kansan ja synnyin

paikkakunnan

Jeesus ei voinut syntyä itsenäiseen juutalaisvaltioon.
Jos Jeesus olisi syntynyt juutalaisvaltiossa,
niin Jeesus ei olisi kuollut ristillä,
vaan hänet olisi kivitetty kuoliaaksi.

Jos Jeesus olisi kuollut kivittämällä,
niin Eevalle annettu lupaus ei olisi käynyt Toteen,
eikä syntimmekään syntimmekään sovitettu.
”Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta,
kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

Ristillä kuolleen Jeesuksen veressä on meillä ja Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla on avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.

Rooman valta oli siis Jumalan asettama ilman sitä Jeesus olisi myös syntynyt Nasaretissa eikä Betlehemissä. Tänään jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä esivalta on Jumalan asettama.
Samoin palejen on parasta alistua Israelin vallan ja lakien alaisuuteen, jos niin teette niin teille käy hyvin.

29

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitukset-toteutuvat

      Ap.t. 1
      Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"

      Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."

      Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.

      Aamos 9 luku kerrotoo, minkä jälkeen Israelin valtakuntaa uudekkeen rakennetaan.

      • Ja-tämä-toteutui

        Aamos 9. ”Katso, Herran, Herran silmät ovat syntistä valtakuntaa vastaan, ja minä hävitän sen maan pinnalta; (natsien vainot)
        kuitenkaan en minä Jaakobin heimoa kokonaan hävitä, sanoo Herra.

        Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa kaikkien kansain seassa, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvääkään putoa maahan. Miekkaan kuolevat kaikki minun kansani syntiset, jotka sanovat: "Ei saavuta, ei kohtaa meitä onnettomuus”

        Sinä päivänä minä pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan ja korjaan sen repeämät ja pystytän sen luhistumat, ja rakennan sen sellaiseksi, kuin se oli muinaisina päivinä, (1948 Israel itsenäistyi ja profetiat toteutuu.)

        Silloin minä käännän kansani Israelin kohtalon, ja he rakentavat jälleen autiot kaupungit ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja juovat niiden viiniä, he tekevät puutarhoja ja syövät niiden hedelmiä. Minä istutan heidät omaan maahansa, eikä heitä enää revitä pois maastansa, jonka minä olen heille antanut, sanoo Herra, sinun Jumalasi.”


      • "Pilvi vei hänet pois näkyvistä "

        Tarkoittaneeko pilvipalvelua ?

        "Todistavat minusta..."

        Jos ketä syytetään rikoksesta, pitää olla todistajia. Vähintään kaksi.


      • Sitä-odotan
        fari.g kirjoitti:

        "Pilvi vei hänet pois näkyvistä "

        Tarkoittaneeko pilvipalvelua ?

        "Todistavat minusta..."

        Jos ketä syytetään rikoksesta, pitää olla todistajia. Vähintään kaksi.

        Ylösnousemuksen jälkeen tapahtui todella merkillisiä asioita:
        Jh 20:19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!" Huom! Hän ei ollut henki sillä hän söi ja Tuomas laittoi vieläpä sormensa naulojen reikiin.
        Jeesusta ei enää rajoita maalliset luonnon lait. Jeesus ei ole myöskään mitään kaasua, niin kuin Jehovan todistajat väittävät, vaan

        Jeesuksella on edelleenkin Ihmiskeho Luuta ja lihaa kuten meilläkin ja kuitenkin pilvi vei Hänet Isä Jumalan luokse taivaaseen.

        Hanok (Eenok) Aadamista seitsemäs tuli uskoon pojan syntymisen aikoihin ja sen jälkeen hän vaelsi Herran yhteydessä kolmesataa vuotta ja Herra otti hänet luoksensa kuolemaa kokematta.

        Profeetta Elia meni tulisissa vaunuissa ylös taivaaseen.

        Muuten Jeesus tulee kuninkaiden Kuninkaana takaisin Öljymäelle ja perustaa 1000v Jumalan valtakunnan jonka pääkaupunkina on uusi Jerusalem.


      • Ei se onnistu, Israelissa on rautakupoli , ne ampuu alas kaikki tulevat tuliset vaunut.

        Jerusalem on Daavidin kaupunki.


      • Toisaalta ja taas toisaalta, jos siinä on Elian valot niin hän varmaan saa tulla.


      • Kirjoitukset-toteutuvat
        fari.g kirjoitti:

        Toisaalta ja taas toisaalta, jos siinä on Elian valot niin hän varmaan saa tulla.

        Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan." ( Voi olla, että Hanok ja Elia joutuvat tulemaan takaisin Jerusalemiin, koska he eivät vielä ole kokeneet luonnollista kuolemaa ja koska Liha ja veri eivät voi periä Jumalan valtakuntaa niin profetia toimensa jälkeen koraanin mahdi= raamatun antikristus tappaa heidät ja kansat iloitsevat)

        "Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

        Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.

        Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.

        Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät. "

        "Ja hänen rukoillessaan hänen kasvojensa näkö muuttui, ja hänen vaatteensa tulivat säteilevän valkoisiksi.
        Ja katso, hänen kanssaan puhui kaksi miestä, ja ne olivat Mooses ja Elias.
        He näkyivät kirkkaudessa ja puhuivat hänen poismenostansa, jonka hän oli saattava täytäntöön Jerusalemissa.
        Mutta Pietari ja ne, jotka olivat hänen kanssansa, olivat unen raskauttamia; mutta kun he siitä heräsivät, näkivät he hänen kirkkautensa ja ne kaksi miestä, jotka seisoivat hänen luonansa.
        Ja kun nämä olivat eroamassa hänestä, sanoi Pietari Jeesukselle: "Mestari, meidän on tässä hyvä olla; tehkäämme kolme majaa, sinulle yksi ja Moosekselle yksi ja Eliaalle yksi." Mutta hän ei tiennyt, mitä sanoi.
        Ja hänen tätä sanoessaan tuli pilvi ja peitti heidät varjoonsa; ja he peljästyivät joutuessaan pilveen.
        Ja pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun Poikani, se valittu; kuulkaa häntä."


    • niiiiih

      palet pitää tppaa...

    • Antje.Jackelen.666

      - Miksei Jeesus voinut syntyä Ruotsiin?
      - No koska Ruotsissa ei ollut yhtään neitsyttä eikä yhtään viisasta miestä.

      • Uusi-tunneli-kaupunki

        Ruosin Malmöönkin voisivat palet perustaa ihan ikioman ruotsin mallin mukaisen Gazza hamasjohtoisen "valtion". Hehän vihaavat Israelia ja rakastavat palestiinalaisia.


      • perustihanjuutalaisetkin

        oman "valtion" terrorilla,
        ja pitää sitä yllä, terrorilla,
        juutalaiset teki vastarintaa viemäritunneleista warsovassa,
        suomalaiset, koivuhaloilla ja polttopulloilla...


      • islamin-rauha
        perustihanjuutalaisetkin kirjoitti:

        oman "valtion" terrorilla,
        ja pitää sitä yllä, terrorilla,
        juutalaiset teki vastarintaa viemäritunneleista warsovassa,
        suomalaiset, koivuhaloilla ja polttopulloilla...

        Juutalaiset saivat palata Hebrealaisten Jumalan Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille ikuisesti annetuille asuialueille.

        Tuota maata ei ole koskaan annettu terroristi hamasille ja hänen joukoilleen heidän osuutensa on nyt tyytyä arabien valitsemille UNRWAN avovankilaan. Islamin oppien mukaan alistaminen on allahin tahdon mukaista.


      • juutalaisetTerroristit

        tuli aluelle heitellen ihmisten sekaan,
        toreille ja busseihin pommeja,
        virittelivät helvetinkoneita,
        sama meno jatkuu,
        vasta listivät gettoon tuhat naista ja lasta,
        zionistit ei ole natseja kummempia,
        varsinaista murhanhimoista fasistista roskasakkia...


      • Kirjoitettu-on
        juutalaisetTerroristit kirjoitti:

        tuli aluelle heitellen ihmisten sekaan,
        toreille ja busseihin pommeja,
        virittelivät helvetinkoneita,
        sama meno jatkuu,
        vasta listivät gettoon tuhat naista ja lasta,
        zionistit ei ole natseja kummempia,
        varsinaista murhanhimoista fasistista roskasakkia...

        Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet, niin kuin kirjoitettu on: "Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti."
        Ja Daavid sanoo: "Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi ja ansaksi ja lankeemukseksi ja kostoksi, soetkoot heidän silmänsä, etteivät he näkisi; ja paina yhäti heidän selkänsä kumaraan."

        Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen.

        Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä!

        Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa, Sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.

        Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?

        Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat. Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta, niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua. Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin." Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Äläole ylpeä, vaan pelkää. Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan. Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan, mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan, jos hänen hyvyydessänsä pysyt; muutoin sinutkin hakataan pois. Mutta nuo toisetkin, jos eivät jää epäuskoonsa, tulevat oksastettaviksi, sillä Jumala on voimallinen oksastamaan ne jälleen.
        Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa!
        Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
        Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden. Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu. Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta, samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia, että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden.

        Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi. Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa?
        Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.


      • nnniiihhh

        kyllä juutalaiset saa tappaa,
        naisia ja lapsia...


      • viha-tuhoaa
        nnniiihhh kirjoitti:

        kyllä juutalaiset saa tappaa,
        naisia ja lapsia...

        ISIS ja hamas joukot tekevät juuri noin.

        Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
        Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaisia tekevät.
        Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?

        Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen? Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi, hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":

        niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,

        mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.

        Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;

        Joten palet heittäkää aseenne ja antautukaa, sillä se on allahin tahto, eihän jumalanna ole kyennyt, eikä kykenekään teitä auttamaan.


      • zionistit

        terrorisoi,
        nöyryyttää, alistaa, ryöstää, kiduttaa ja murhaa...


    • Siunausta

      Palestiinalaiset syystänsä kärsivät, sen vuoksi, kun uskoivat Nasseria ja lähtivät yhdistetyn arabi armeijan hyökätessä pois Israelista vaikka Israel sanoi heille älkää lähtekö minnekään. Turha nyt on enää ruikuttaa.

      5Moos.32:8. Kun Korkein jakoi perinnöt kansoille, kun hän määräsi kansojen rajat israelilaisten luvun mukaan.

      Biblia. Kun kaikkein korkein jakoi pakanat ja hajoitti ihmisen lapset, silloin hän laski kansain maan rajat, Israelin lasten luvun jalkeen.

      • Valitse-

        5Moos.32:8. Kun Korkein jakoi perinnöt kansoille, kun hän määräsi kansojen rajat israelilaisten luvun mukaan.

        Pahoille pale naapureille Raamattu antaa nämä vaihtoehdot:

        Jer 12: "Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa,
        ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
        Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa. (Juutalaiset olivat karkotuksessa lähes 2000v ja v.1948 Elon Herra aloitti palauttaa omaisuuskansansa itsensä luokse Israelin maahan.)

        Ja jos he (palestiinalaiset) oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin (baal-allahin) kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.
        Mutta jos he (palet) eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."

        Vain näillä ehdoilla se lopullinen rauha on mahdollinen


      • eiSiinäLoitsunLuvutAuta

        fasistiset zionistit terroriinsa hukkuvat,
        ei voi mitään, niin se vaan mrnee,
        histriakin se todistaa,
        roskasakki riehuu aikansa...


      • Suomessa

        Psalmit: ja sen selitys: http://www.tv7.fi/vod/player/?program=29830 83:
        Jumala, älä ole niin ääneti, älä ole vaiti,

        älä ole, Jumala, niin hiljaa. Sillä,

        katso, sinun vihollisesi pauhaavat, ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä.
        Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan:
        Edomin teltat ja ismaelilaiset,
        Mooab ja hagrilaiset,
        Gebal, Ammon ja Ama vastaan.
        He sanovat: "Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta." Sillä he neuvottelevat keskenään, Filistea ynnä Tyyron asukkaat.
        Myös Assur on liittynyt heihin, nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela. Tee heille, niinkuin teit Midianille, niinkuin Siiseralle, niinkuin Jaabinille Kiison-joen rannalla. Heidät tuhottiin Eendorissa, he joutuivat lannaksi maahan. Anna heidän ylhäisillensä käydä, niinkuin kävi Oorebille ja Seebille, ja kaikille heidän ruhtinaillensa niinkuin Seballe ja Salmunnalle,

        koska he sanovat: "Anastakaamme itsellemme Jumalan asunnot."

        Jumalani, tee heidät lentäviksi lehdiksi, kuiviksi korsiksi tuulen viedä. Niinkuin kulovalkea metsää polttaa, niinkuin liekit kärventävät vuoria, niin aja sinä heitä rajuilmallasi ja kauhistuta heitä tuulispäälläsi.

        Täytä heidän kasvonsa häpeällä, että he etsisivät sinun nimeäsi, Herra.
        Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti,

        tulkoot häpeään ja hukkukoot.

        Ja tulkoot tuntemaan, että sinun ainoan nimi on Herra, että sinä olet Korkein kaikessa maassa.


      • mölinäEiAuta

        loppu tulee zionin terrorille,
        huonosti nukkuu zionisti,
        ase tyynynä ja pelko peittona...


      • turh
        mölinäEiAuta kirjoitti:

        loppu tulee zionin terrorille,
        huonosti nukkuu zionisti,
        ase tyynynä ja pelko peittona...

        Jesaja: 54:15
        "Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu"

        Palet omasta syystänsä kärsivät, itse he lähtivät Israelista,heti kun Gamal Nasser käski heidän poistua sieltä, etteivät vain jäisi arabiarmeijoiden jalkoihin. Arabit aloitti sodatia ja hävisivät sen, allahin meluavat joukot pakeni ja palet siirrettiin arabi joukkojen muodostamiin slummi "valtiohin", joista ei saa poistua. Tästä asiasta on turha enää ruikuttaa, oma vika, kun uskoitte nasser setää.

        Tuo Jesaja: 54:15

        Joka Israelin kimppuun karkaa, niin se ei ole Israelin Jumalasta ja jos se, ei ole Jumalasta, niin silloin se on baal-allahista.


      • terrorilla

        luodut ja ylläpidetyt valtiot mätänee sisältä...


      • niinSeMeneeEiSiinä

        loitsut eikä manaukset auta,
        johan siellä omat kenraalitkin,
        vertaa touhua natseihin...


      • kunnia-Jumalalle
        niinSeMeneeEiSiinä kirjoitti:

        loitsut eikä manaukset auta,
        johan siellä omat kenraalitkin,
        vertaa touhua natseihin...

        ei tosiaankaan saddam husseininkaan loitsut auttaneet kun hän löytyi suunnilleen betoni bunkkeristaan.

        Islamistiset toimivat natsi aatun oppien mukaisesti ja sen vuoksi ne ovatkin yksi toisensa jälkeen tuhoutumassa omaan oksennukseensa.

        Mutta Jumalan omaisuus kansa Israel kulkee voitosta voittoon.


      • kunnia-Jumalalle
        niinSeMeneeEiSiinä kirjoitti:

        loitsut eikä manaukset auta,
        johan siellä omat kenraalitkin,
        vertaa touhua natseihin...

        ei tosiaankaan saddam husseininkaan loitsut auttaneet kun hän löytyi suunnilleen betoni bunkkeristaan.

        Islamistiset toimivat natsi aatun oppien mukaisesti ja sen vuoksi ne ovatkin yksi toisensa jälkeen tuhoutumassa omaan oksennukseensa.

        Mutta Jumalan omaisuus kansa Israel kulkee voitosta voittoon.


      • eiAutaMölinä

        ei,
        loitsut...


    • Anonyymi

      KR 1933/-38, 1Piet. 4:12-19
      Rakkaani,
      älkää oudoksuko sitä hellettä,
      jossa olette
      ja joka on teille koetukseksi,
      ikäänkuin teille tapahtuisi jotakin outoa,
      vaan iloitkaa,
      sitä myöten kuin olette osallisia Kristuksen kärsimyksistä,
      että te myös hänen kirkkautensa ilmestymisessä saisitte iloita ja riemuita.
      Jos teitä solvataan Kristuksen nimen tähden,
      niin te olette autuaat,
      sillä kirkkauden ja Jumalan Henki lepää teidän päällänne.
      Älköön näet kukaan teistä kärsikö murhaajana
      tai varkaana
      tai pahantekijänä
      tahi sentähden,
      että sekaantuu hänelle kuulumattomiin;
      mutta jos hän kärsii kristittynä,
      älköön hävetkö,
      vaan ylistäköön sen nimensä tähden Jumalaa.
      Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta;
      mutta jos se alkaa ensiksi meistä,
      niin mikä on niiden loppu,
      jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?
      Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu,
      niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"
      Sentähden,
      uskokoot myös ne,
      jotka Jumalan tahdon mukaan kärsivät,
      sielunsa uskolliselle Luojalle,
      tehden sitä,
      mikä hyvää on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe