Kello on 9.25 ja meillä on ikkunan alla festarit

enoleonnellinen

Tämä ei ole vitsi. Kalastuskauden avajaiset on varmaan kiva pitää tällaisella museoalueella, mutta miten helvetissä ne saa soittaa näin kovaa jo kello 9. lauantai aamuna? Toi musiikin jytke kuuluu kotiin sisälle - ihan saatanan kovalla. Ukko huutelee mikkiin...yykaakooo...

Voiko tämä olla laillista? Voi saatanan perkele. Kustantaako Tuusula meille sijaiskodin tälle päivälle?

Mun koti on piloilla.

7

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalamelu

      Ei saatana, mä muutan täältä pois jos tää on tällaista

    • päppärää.tättärää

      Onko siellä Kelliksellä teillä jo nettikin käytössä? Ei sieltä vaan niin pois muuteta.

      • mitäsiitä

        on ja Applen koneet


    • jonnekinmuualle

      Kuka valopää keksi laittaa festarit keskelle asutusaluetta, käytännössä talojen sisäpihalle?

      Eikö voinut viedä koulun kentälle, männistön lavalle tai padon tuolle puolen? Ehkä sairaalan parkkipaikalle?

    • sennemaksaa

      Aloittajalle: Haasta Tuusulan kunta käräjille, syynä ympäristörikos, asuinympäristön totaalinen pilaaaminen melusaasteella, sekä asukkaiden ajaminen hulluuden partaalle jokavuotisella kalajuhlalla, jonka järjestämisetä vastaa Tuusulan kunnan virkistysjaos. Korvaukseksi voit vaatia asunnon arvon alenemaa 120.000 euroa, sekä aiheutetusta mielipahasta ja korvaläppien hinta 160 euroa.

      • MuseoIhmisille

        Hienoa, että Tuusulassakin on elämää. Upea juhla, upeita ihmisiä. Mukavaa ettei vaan hyssytellä ja kurkita ikkunanverhojen välistä. Lähdetään kodista välillä ulos ja tavataan ihmisiä ja iloitaan elämästä. Tälläistä toimintaa pitäisi olla useammin ja ehdottomasti ihmisten ilmoilla eikä missään 'sivussa kaikesta'. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja taataan kuitenkin ihmisille yörauha ja kuljetaan silloin, jos ei nukuta, sukkasillaan hipsien.


    • sherifi

      Viddu oikeesti, puol kybä ja et kestä. Voitko hankkia elämän ?.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe