Oletko mieluummin päällä vai alla?

KeltahattuinenNaikkonen

Kertokaa myös sukupuoli. Itte alla ja oon nainen. Tää on haastavaa, koska myös poikaystävä haluu olla alla :'D

38

2027

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takaa..terv.51v mies

    • Iita123456

      Tää riippuu kyllä myös partnerista. Ite nainen ja välttelen ratsastusta viimeseen saakka. Viimeisin kaveri käänsi näppärästi mut päällensä ja ihan hyvin kulki homma päältäki. Toki isommasta kalusta saattoi olla apu...

    • HalukasKielimies75

      Haluaisin olla alla niin että nainen varovasti tyydyttäisi itsensä mun suutani/kasvoja vasten... Haluttaisi valtavasti myös nuolla naista loppuun saakka!
      Tampereen suunnalla vaikutan jos löytyy kiinnostunut nainen...
      Voi olla nuori tai jo iäkkäämpikin, itse olisin 41-v., suomalainen, terve ja miehekäskin? mies. Tosin varattu mutta kun ei kotona niin yhtä ystävää kaipaisin...!!

    • pillunnesteetlitisee

      Höh! Edestä, takaa, ratsastamalla. Mitä sitte onliko muita vaihtoehtoja?

    • pillunikosteenkuumana

      Olen nainen. 47 Vuotias keskiikäinen nainen. Edestö ja takaa lähetyssaarnaaja

      • Jos sinulla on pillu kosteena niin ota yhteyttä niin voidan kokeilla kaikki asennot


      • Niin----

        Ollessani naisen päällä siinä hieman alistamisen makua, nainen avannut reitensä tilaa tehden nautinto naida loppua kohti kiihtyvällä tahdilla naisen voihkiessa vikistessä allani.


    • SuuSeksiFani

      Mieluiten alla ja olen mies. Sen takia koska samalla saa naisen pepusta kunnolla kiinni ja upottaa naamansa tissien väliin. Varsinkin jos rinnat ovat isokokoiset, niin se on erittäin kiihottavaa. Se edesauttaa myös erektion pitkittämisessä. Myös suuseksin antaminen on ihanaa, kun nainen istuu naaman päälle :-)

      • Anonyymi

        Paras asento on kun laitan Naisen istumaan Baarijakkarelle.Nojaa baaritiskiin ja nostaa jalat tiskipöydälle.Sopivalla korkeudella saa työntyä tosi syvään ja molemmat tykkää


    • vuodesta2005

      molempia eli päällä ja alla (ja takaapäin kyljellään ja edestäpäin kyljellään ja nainen kontillaan sängyllä takaapäin ja itse istuallaan vessanpöntöllä nainen sylissä ja itse istuallaan sängyssä nainen sylissä ja istuallaan saunan lauteilla nainen sylissä ja seisaallaan saunan lauteilla nainen istumassa lauteen päällä itse seisoen ovat parhaat asennot.)

    • Tuttutie

      45 mies alla naisen ratsastaessa päälläni, myös päällä lähetyssaarnaajassa sekä takaa joka todella kiihoittava, eläimellinen.

    • Aikuinenleidi

      Monessa eriasennossa kiitos. Päällä saan helposti ja varmasti. Löytyis vaan mies joka kestää sen eikä homma lopu siihen..
      Nainen, hyvin seksuaalinen sellainen.

      • Hmmm. Oliko tuo haaste? Jos saat mut noin helposti laukeamaan, niin olet kyllä aika erikoinen nainen. Koska pidän pitkistä akteista, niin olen "kehittänyt" itseäni siten että tuun vasta kun haluan:).
        Yhtä mieleistä asentoa ei ole, mutta tykkään enemmän silloin kun näen nauttivan naisen kasvot. Mies 47v.


    • Namuasulle

      Luonnossa, puuta vasten, seisten.
      Mekko ainoastaan päällä. Ei pikkareita eikä rintsikoita.
      Helma vyötärölleni nostettuna. Peppu terhakkaana pystyssä. Reidet levällään. Pillu tarjolla.
      Mies paljaalla takaapäin syvälle pilluun.
      Tiukka pillu pakottaa nopeasti syöksemään siemenet syvälle.
      Kun mies vetää kalunsa ulos, spermaa ryöpsähtää ulos. Spermaa valuu säärille ja reisille.
      Kyykistyn. Pillusta valuu mättäälle iso lasti spermaa.
      Lähdetään pois. Spermaa valuu kävellessäni. Olen kiimainen ja onnellinen.
      Mekko on ihan tuhriintunut.
      Pitää pestä se, ennen kuin mies tulee kotiin.

    • Mietin jonkin aikaa, mulle on aikalailla sama, ei sitä kuitenkaan kumpikaan jaksa kovin pitkään samassa asennossa. Parasta sängyn reunalla, nainen sängyssä selällään.

    • Miesseimmies

      Takaapäin. Kulli työntyy limaiseen, tiukkaan pilluun. Seisten tai doggystyle.
      Mahtavaa, kun spermat valuvat ulos, kun vetäisee kullin ulos.
      Sitten voikin lähteä.

    • sillaiparas

      Ehdottomasti... alla. Nainen hoitaa päältä. JEA.

    • Monipuolista

      En haluaisi suurta naista päälleni. Mutta urheilullinen ja hyväkuntoinen on kiva vaihtelu. Ylipäätänsä monipuolinen rakastelu on parasta. Kyllä kyljelläänkin toimiin. Siis niin että nainen on alla kyljellään ja istun reiden päällä. Pääsee syvälle ja voi hyväillä sekä pillua että pyllyä. Olen nähnyt naisten laukeavan näinkin. Jos nainen ei nauti jostain asennosta, en minäkään, koska minua kiihottaa nähdä naisen nauttivan.

    • Takanainen

      Takaata kaiken parasta.

    • Päällä tykkään työnnellä pitkiä voimakkaita työntöjä käsiini nojaten ja katsoo kun naisen rinnat keinuen tanssii työntöjeni tahdissa! Aivan huikeen seksikästä!

    • Anonyymi

      Olen mies. Lemppari asento on nainen päällä takaperin. On upeet maisemat ja voi hieroskella välilihaa ja peppureikää.

    • Anonyymi

      Tässä puutteessa ihan miten päin vaan kävis kunhan sais kunnon panon.
      N

      • Anonyymi

        Mistä päin kirjoitat niin voidaan ehkä muuttaa tilannetta - M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin kirjoitat niin voidaan ehkä muuttaa tilannetta - M

        Tuo nyt oli vain semmoinen hetken tunnelma... oikeasti tarttisin siihen jonkinlaista jatkuvuutta, muutenhan tilanne olis hetken päästä sama.
        Ja parhaiten viihtyisin kontillani, selälläni tai polvillani.
        Etpä vastannut muuten tuohon alkuperäiseen kysymykseen.

        helsinkiläisnainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt oli vain semmoinen hetken tunnelma... oikeasti tarttisin siihen jonkinlaista jatkuvuutta, muutenhan tilanne olis hetken päästä sama.
        Ja parhaiten viihtyisin kontillani, selälläni tai polvillani.
        Etpä vastannut muuten tuohon alkuperäiseen kysymykseen.

        helsinkiläisnainen

        Joo oot oikeassa tossa et vaki seuralainen olis hyvä löytää ettei aina tarttis ettiä. Ite tykkään eniten olla päällä ja asennoissa niin sanotusti " ohjaksissa".

        - Järvenpään mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo oot oikeassa tossa et vaki seuralainen olis hyvä löytää ettei aina tarttis ettiä. Ite tykkään eniten olla päällä ja asennoissa niin sanotusti " ohjaksissa".

        - Järvenpään mies

        Tuohan kuulostaa hyvältä :)
        Jos jaksaisi tyytyä , luulisin ettei se etsiminen ja löytäminen olisi ongelma... kuka tahansa osaa kai panna ;)
        Mutta kun pitäisi löytää sellainen mielenkiintoinen mies jonka kanssa kemiat ja mieltymykset osuu yksiin ja jonka kanssa niihin mieltymyksiin voisi syventyä vähän tarkemminkin.

        Sama


      • Anonyymi

        Olen sama mieltä ja kivekset täynnä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan kuulostaa hyvältä :)
        Jos jaksaisi tyytyä , luulisin ettei se etsiminen ja löytäminen olisi ongelma... kuka tahansa osaa kai panna ;)
        Mutta kun pitäisi löytää sellainen mielenkiintoinen mies jonka kanssa kemiat ja mieltymykset osuu yksiin ja jonka kanssa niihin mieltymyksiin voisi syventyä vähän tarkemminkin.

        Sama

        Puhut kyllä asiaa. Mielenkiintoisuus on varsinkin asia jota minun mielestä pitää olla. Pitää olla jotain joka herättää mielenkiinnon ja uteliaisuuden:-) olisi mukava synetyä sinun kanssa tarkemmin vaikka sähköpostitse?

        - Järvenpäästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut kyllä asiaa. Mielenkiintoisuus on varsinkin asia jota minun mielestä pitää olla. Pitää olla jotain joka herättää mielenkiinnon ja uteliaisuuden:-) olisi mukava synetyä sinun kanssa tarkemmin vaikka sähköpostitse?

        - Järvenpäästä

        Minkäs ikäinen olet? Minä olen viisikymppinen, nainen pahimmassa panetusiässä... :) Jos osuu kohdilleen , niin tarvittaisiin vielä se sp-osoite.

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs ikäinen olet? Minä olen viisikymppinen, nainen pahimmassa panetusiässä... :) Jos osuu kohdilleen , niin tarvittaisiin vielä se sp-osoite.

        Sama

        No minä olen 28, mies pahimmassa panetus iässä:-) kerro jos kolahti ni laitan sp osoitteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen 28, mies pahimmassa panetus iässä:-) kerro jos kolahti ni laitan sp osoitteen!

        Joo... :)
        Mutta sinäkään et vastannut kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt oli vain semmoinen hetken tunnelma... oikeasti tarttisin siihen jonkinlaista jatkuvuutta, muutenhan tilanne olis hetken päästä sama.
        Ja parhaiten viihtyisin kontillani, selälläni tai polvillani.
        Etpä vastannut muuten tuohon alkuperäiseen kysymykseen.

        helsinkiläisnainen

        Mulle kävisi jatkumot.Mies Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt oli vain semmoinen hetken tunnelma... oikeasti tarttisin siihen jonkinlaista jatkuvuutta, muutenhan tilanne olis hetken päästä sama.
        Ja parhaiten viihtyisin kontillani, selälläni tai polvillani.
        Etpä vastannut muuten tuohon alkuperäiseen kysymykseen.

        helsinkiläisnainen

        Mulle kävisi jatkuva Mies Helsingistä.Sopii ihan miten päin tahansa.


    • Anonyymi

      Kiihottavampaa tästä saa hakea. Eli niin et muija ratsastaa etupuoli minuun päin ja vähä nojautuu taakse jotta näen ja tunnen kun reilusti runttaa painollaan alas ja persereikä imee kullini kokonaan sisään ja levitetty pillu kiiltelee nesteiden valuessa vatsalleni.

      Hyvin jos käy, pääsee näkemään kun nainen saa orkun ja pillu sykkii, kuten myös mulkku saa tuntea anaalin tiukat puristukset mitkä taatusti saa sen pumppaamaan ja oikein sattuu kulliin kun sykkiessä varsi paisuu mutta persereikä puristaa sykkien vastaan.

      Enpä ole naiselta kysynyt että tunteeko siinä huumassa kuinka hyvin märän kuuman sperman tulevan.

    • Kun saan peppuuni jotain silloin ratsastan mielelläni.
      Bi-poika

    • Anonyymi

      Reikään pano lähetyssaarjassa ja sitten kiepsautus niin että mies alla ja vaimo päällä. Siinä vaimo kiihotuu parhaiten.Sitten vartin kuluttua normaali lähetyssaarnaaja-asento aina loppuhuipennukseen asti. Kyllä oli taas upea nautintoseksittely, sanovat molemmat iäkkäämmät ja paljon kokeneet

    • tyttöystävä halusi olla päällä mieluummin et itse sai painaa sisään
      ettei sattuisi kun mulla on ehkä normaalia paksumpi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe