Taas tulee mäntsälässä talon joka hanasta vihreää vettä........
Vihreää vettä
4
216
Vastaukset
- eläväävettä
Tuota näyttää olevan.Mitähän kemikalioita veteen sekoitetaan ja mistä vesi otetaan.Millaisessa tilassa vesitorni on.
- tois-on
Mäntsälähän juoksutti laittomasti vettä Pukkilan ja Askolan pohjavesistä ja vielä puolivuotta pidempään kuin lupa edellytti. Hakekaa vikaa vaikka sieltä.
- vihreetäon
Kaivakaa vikaa Nivuksesta...sähkö ja vesi ei ole koskaan sopinut hyvin yhteen. Osaajat saavat lähteä ja pikkudiktaattorit senkun jatkavat...
- kalliksitulee
Täällä on aivan turha yrittää asioista saada selvää.Kysymyksiin ei enää löydy vastaajaa eikä asiota hoida kukaan.Ovien takana piilossa.Vastauksia saa hakea Elyjen syövereistä.Ei ole helppoa.Kaiketi meillä on päästy "liikesalaisuuksien"autuaaseen olotilaan.Älä kysele maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242