Näyttää Suomeenkin naisen mallia. Niin muuten näyttävät tanssitytöt Venäjän MM-kisoissakin, sori vaan Suomen vastaavat.
http://sputniknews.com/art_living/20160521/1040028662/politicians-memorable-dance.html
Maria Zakharova-Venäjän ulkoministeriön tiedottaja
29
1550
Vastaukset
- IhanaaLeijonatIhanaa
No jooo......KYLLÄ...
- IhanaaNaisetIhanaa
Olipas ihanaa katsottavaa. Ja sitten kotimaisten siiderivalaiden sekaan kadulle.
- klklklkl
Ihania naisia Venäjän kiekkokatsomoissa
- holodna
Otapa yksi pirttihirmu kotiasi, niin totuus alkaa selviämään.
- Putinfani
Daa da
- 110B
Boris Jeltsinin aikaan Venäjä kehittyi hyvään suuntaan. Kohti vapaan maailman arvoja.
Putina on kääntänyt Ryssän takaisin Neuvostoliiton aikaan ja kylmään sotaan.- Kylmääjalämmintä
Putin ei kyllä kääntänyt vaan Obama.
- OlanYliKurkkijat
Putin niittasi juutalaisoligargit ja siitä se meteli syntyi, kun ei mennyt niin kuin "lähi-idässä" haluttiin.
- Anonyymi
Kylmääjalämmintä kirjoitti:
Putin ei kyllä kääntänyt vaan Obama.
Obama ei tietääkseni johtanut venäjää.
Siloviikit ovat yhteisvastuussa venäjän alennustilasta. Putte on tietysti pääpiru mutta mihinkäs muuhun KGB-kätyri pystyisikään.
- ImeMunaaPutkinen
Joskus _aikoinaan_ livenä lähi-idässä:
https://www.youtube.com/watch?v=W2BPZcROWOI - Upea-venäläismimmi
Ulkoministeriön tiedottaja Maria Zakharova tanssii lyhyt mekko päällänsä tunnetun venäläisen Kalinka -kappaleen.
https://www.youtube.com/watch?v=MFXNlonzClQ
Mariaa olen jo kauan ihaillut ja ihastellut, että onpa upea. Tämä rohkea tanssiminen ei ihailua vähennä.
Tässä saattaa olla Venäjän presidentti vuonna 2024, kun Putin luopunee virastansa.- luonnonvalintaa
Nainen on vanhentunut tänä vuonna 10 vuotta, kun poika Aleksandr kaasutteli prätkällä itsensä hengiltä Pattayalla 9. tammikuuta
- Voimia.Marialle
No kerspeles, tuollainen kyllä musertaa ihmisen, kun oma lapsi kuolee. Sais Suomen Ulkoministeriö kutsua Marian parin päivän lomalle Suomeen.
Tällaiset ennen Marian presidenttikautta luodut hyvät suhteet ovat kultaakin kalliimpia tulevaisuudessa. Silloin kun EU menee lopullisestui hulluksi ja alkaa sotilasvoimalla valvoa ja vainota pienempiä jäsenmaitansa. - pencil
Voimia.Marialle kirjoitti:
No kerspeles, tuollainen kyllä musertaa ihmisen, kun oma lapsi kuolee. Sais Suomen Ulkoministeriö kutsua Marian parin päivän lomalle Suomeen.
Tällaiset ennen Marian presidenttikautta luodut hyvät suhteet ovat kultaakin kalliimpia tulevaisuudessa. Silloin kun EU menee lopullisestui hulluksi ja alkaa sotilasvoimalla valvoa ja vainota pienempiä jäsenmaitansa.Galina Kulakova varapresidentiksi.
- Anonyymi
luonnonvalintaa kirjoitti:
Nainen on vanhentunut tänä vuonna 10 vuotta, kun poika Aleksandr kaasutteli prätkällä itsensä hengiltä Pattayalla 9. tammikuuta
Harmi, olisi muutoin ollut sopiva lähetettävä
purkissa Kiovaa valtaamaan.
Putinin länteen paenneet sukulaiset pitäisi myös viedä ihmiskilviksi Ukrainaan.
- Anonyymi
Marija on ottanut mallia Putinista, on käynyt vuodenvaihteen tienoilla "silittämässä" pois rypyt kaulalta ja naamavärkistä. Kaunishan tuo on ja osaa venakon tapaan käyttää naiseuttaan hyväkseen.
- Anonyymi
Viime aikoina on Marija aina ollut Lavrovin rinnalla tiedotustilaisuuksissa. Luulen, että kohta Kremlissä vaihtuu ulkoministeri.
- Anonyymi
Kaunis? Kuin riihen seinästä reväisty piru.
- Anonyymi
En näe mitenkään venäläistä ministeriä
tuhoamassa ja pettämässä omaa maataan
kuten suomalaiset ministerit tekevät omilleen.- Anonyymi
ja lisään, ettei naisen tarvitse tanssia edes ministerinä.
- Anonyymi
Mulla on ollut pari venäläistä tyttöystävää ja voin kertoa, että eräs asia meillä kyllä toimi. Asiaa ei tässä nyt voi kertoa, mutta ei ollut pää kipeä eikä muita "esteitä" . Vaikka emme jälkimmäisen kanssa enää seukanneetkaan niin silti kipinä pysyi yllä. Oli vain tutuille ja sukulaisille vaikeaa kun mulla oli vähän tasokkaampi tytteli:) rasistejahan he nykykielellä olisivat
- Anonyymi
Arvostakaamme ammattilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostakaamme ammattilaisia.
Nimenomaan ammattilaisia.
- Anonyymi
Ei patavanhoollisella venäjällä anneta naiselle oikeasti valtaa. Putinin mukaan naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä. Teki perheväkivallasta luvallista, oikeastaan suositeltavaa. Putte oli tyranni myös perheessä.
- Anonyymi
Naisen malli ei ole hyökkäillä pieniin naapurimaihin.
- Anonyymi
Tai uhata niitä jos pyrkivät natoon.
- Anonyymi
Edustava, älykäs ja kouluja käynyt nainen.
- Anonyymi
Pahasisuinen eukko.
- Anonyymi
Suomalainen mies näyttää viihtyvän tossun alla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799