Kukun kenttä

Adidass

Meidän kuortanelaisten verorahoilla rakennettu ja uudistettu Kukun kenttä katettuine katsomoineen herättää nyt kovasti keskustelua :(

26

740

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himo.vemppaaja

Onko katettu katsomo jo "korkattu" Kuurtanelaisia perinteitä noudattaen? Ovatko pimeiden metsäteiden "pariskunnat" ottaneet jo katetun katsomon omakseen?

• Tarkkaalija

Perseet paleltuu vielä, mutta odotellaan ilmojen lämpenemistä. Sitten jakorasit kyllä löytää paikan niin ei auton ikkunat huurru ja paita liimaudu selkään. Voisko tuohon p-paikalle saada sellaisen suojan, jottei autoa tunnisteta päätieltä käsin? Metsäteolläkin se tahtoo olla ongelmana.

• qwerttinen

Mä kävin painamassa yhtä rouvaa Leppälänloukolla peltojen varrella. Kukaan ei häirinnyt

• pyssylicker

Rauhas se oon minäki saanu sielä erästä harppua työstää.

• Tyhjätkassit

On siellä tullut saatua poskihoitoa ja taitavaa sellaista! Kovan harjoittelun tulosta sellainen imutus

• blowjobbi

Mies vai nainen imuutti?

• gaybardit
        blowjobbi kirjoitti:

Mies vai nainen imuutti?

Ajattelin vaan ku kyllä sielä muutama isäntä käy keskenäänki toistensa kulleja imuuttamas.

• blowjobbi
        gaybardit kirjoitti:

Ajattelin vaan ku kyllä sielä muutama isäntä käy keskenäänki toistensa kulleja imuuttamas.

Harmaa hiluksi ainaki pyörii useen. Se vetää käteenki siä autos ja välillä pusikooski.

• sieläneonäijjät69sis
        gaybardit kirjoitti:

Oon kans kuullu. :D

• Nahkapussit

Kihloissa oleva nainen

• Tervanpoltto

Siellä järven majan välisessä mettässäkin pannahan ja imutetahan joskus oikeen kunnoolla!

• Metsätiellä

Kyllä niitä teitä löytyy. Muutaman kerran koiraa juoksuttanut niin kyllä siellä on pareja ollut. Tuttu tyttö siellä ulkoiluttaa miehiään ja siippa ei tajua mitään.

• jaasau

Enpä usko näitä puheita :|
      Minkä ikääsistä ihmisistä kyse??

• minäkinpanen

Aikuisista ihmisistä on kyse.

• Napsautus

Mitäs pahaa tuossa on? Ei se järvikään soutamisesta kulu

• minäkin_nautin_elämästä

Olen kanssasi samaa mieltä. Elämä on rajallista, joten antaa ihmisten nauttia lihallisista himoistaan, jos ja kun heillä siihen on mahdollisuus.

• Njut

Nauti nyt. Pian taas tuulee!!

• Asfalttiiiiiiii
        Njut kirjoitti:

Nauti nyt. Pian taas tuulee!!

Missä?

• Kukkulit

Pimpparautaa

• Blackjack111

Vihree

• Känsäkulli

Antaako ne kuortaneen vosut ilmatteeksi

• sieltä.saa.tavaraa

Mene Leppälänkylän mettäteille kytikselle ja kysy jos joku ottais sut vaikka kolmenkimppaan.

• Uteliaas

Siellä leppälänkylälläkö tapahtuu?

• Xxxxxxxxxxyyyyyyyy

Hiljaista oli leppälänkylän teillä. Onko uusi paikka?

• Tarkkajs

Onko salapari säikähtänyt kun nähty kauempana. Ei ole salassa

• Sääliä

Kyllä tiedetään pari hutsua jotka pettää kumppaniaan. Toinen jo monen vuoden ajan useamman miehen kanssa. Mies ei tajua tai jaksa enää välittää. Ihme ettei nainen lähde ja jätä miestä rauhaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe