Sääksmäensillat/kalliot

BiumHml

Onko jo porukka käynyt kallioilla ? Itse ajattelin huomenna (23pv ma) aamupäivällä mennä......

35

956

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiimasetä

      Miten sinne osais tulle? Viime kesänä yritin löytää paikan mutta en läytänyt.

      • BiumHml

        Motarilta tullessa, ennen siltaa vasemmalla puolen sen ensimmäisen saaren perillä on korkeet kalliot ....sinne menee hyvät polut.


      • Lounaaseeneväitä

    • Älämän-laki

      Ja ajatukseksi se jääkin. Kuten aina.

      Tekijä tekee, kirjoittelija vaan ajattelee.

    • BiumHml

      Pari muutakin oli ma kallioilla . Olin vaan niin aikaisin ettei ylhäältä löytynyt paikkaa jonne aurinko paistoi , pitää mennä näköjään vasta iltapäivällä.....

    • Matteeus

      Kaikilla meillä autoilijoilla ei ole navigaattoria. Kivan oppaan löydät opsoitteesta: fi.etaisyydet.himmera.com/haku/ Esim. abc tiirio paroistentie, hameenlinna - kahvila silta hameenlinnantie, saaksmaki Vastaukseksi saat ajoreitin, kartan, matkan ja arvioidun ajoajan 34,3km (23min). Kahvila Sillan parkkipaikalle on hyvä jättää auto ja kävellä 20m takaisin liittymäntapaiseen, missä oikealla on pienehkö pysäköintialue parille autolle. Kävelet siitä pienen tekstiiliuintipoukaman ohi jyrkkää polkua pitkin iltapäiväauringonottoon jyrkkäreunaisille kallioille. Aampäiväauringonottoon lyötyy paikka, kun kuljet Kahvila Sillasta pohjoiseen päin seuraavan saaren itäisille kallioille. Siellläkin kuuleman mukaan jotkut nauttivat nakuina auringonhyväilystä!

    • BiumHml

      Tänään (30.05 ma ) kallioille ? Joskus puolenpv jälkeen.......

    • Onko lauantaina ketään tulossa?

    • 25vm

      Olisu tarkoitus tulla, jos ei tule yllätyksiä. Eka kerta olisi kyseessä

      • Mentaalista-vain

        Ja se yllätyshän on se, ettei kantti riitä. Kaikki muu onkin vain fantasiaa.


      • 25v

        Kyllä sinne tulee mentyä, jos vain säät sallivat... ;)


    • BiumHml

      Onko huomenna ketää tulossa ? Alkaa sää olla taas mukavan lämmintä....

    • Onko tänään 29.6 klo 18 ketään tulossa?

    • Oli tänään hieno auringon paiste kalliolla.

      • Tyhjää-oli

        Ja niin kovin tyhjää. Lisäksemme siellä ei muita ollut.


    • Mihin aikaa olitte?

    • Yks pariskunta lähti just kun olin menos kalliolle. Niitten auto oli oikeella puolella valkeekoskelta tulles. N. Kio 20

      • Tyhjää-oli

        Siihen aikaa alkoi ilta uhkaavasti pimetä. Kukapa sitä enää pimeällä siellä olisi. Etenkin kun tyhjää oli.


    • Mä olin vähän myöhässä. Olitteko pariskunta?

      • Tyhjää-oli

        Ollaan yhä.
        Mutta tässä tapauksessa, väliäkös sillä enää on.


    • Ei sillä väiä ole kun kysyn. Otteko tänään menossa sinne?

      • Tyhjää-oli

        Eihän sitä joka päivä.

        Ehkä viikonloppuna.


    • Näytää ima kirkastuvan onko tänään ketään tulossa.

    • Tyhjää-oli: Olen uus täällä päin. Onko siel käyny porukkaa?

      • Tyhjää-on

        Jos satunnaisia kävelijöitä eli maisemien katselijoita ei oteta lukuun, niin tavallisesti tyhjää on. Poikkeuksena oikein kaunis päivä, jolloin muutamia tulee "jatketulle piknikille".


    • Olis mukva tutustua tällä päin uusiin ihmisiin. Ilmotelkaa koska ootte menossa.

    • hanskajussix

      ensi helteillä toukokuussa olin siellä 4 tuntia ensin alhaalla lopuksi ylhäällä, meno oli rajua... 2 miestä kävi runkkaamassa ja katselemassa minua , ( puskantakaa) . ylläällä samaa aikaan 2 mies paria otti suihin antaumuksella. IHAN JULKISESTI, porukka seisoi ympärillä ja katseli. Itse runkkasin naiselle joka otti aurinkoa lähenpänä tietä bikineissä, hän kylä näki minut ja levitti jalkansa minulle... sillan pohjoispuolella oli 3 siiideri bissistä ( moposkoottereilla tulleet) ótti aurinkoa pikku stringeissä heti sillan reunassa , jokaisen autoilija varmasti näki paljaat pakarat, niin oli tarkoituskin kun katsoivat ja nauroivat kun hiljensin kohdalle KATSOMAAN ... Nyt ei oikein kiinnosta mennä sinne kun siellä on niin paljon runkkaavia miehiä. ne ei kiihota.

    • Ootko löytänyt parenpaa paikkaa täältä päin?

    • BiumHml

      Onko alkuviikosta (ma tai ti) kallioille tulioita ? Iltapäivällä kun aurinko alkaa sinne paistaa ......Seurassa olisi mukavampaa paistatella päivää........

    • Heeeereels

      Olihan tänään tapahtumia huh heijaa.

      • Tvlover

        Huomenna uusiks, tulkaahan transut paikalle.


    • Vieläkö siellä käy porukkaa?

    • M25hmll

      Kiinnostaisi kans tietää että vieläkö käy kukaan. Kerran tuli käytyä, ekaa kertaa vielä. Aika vaisua oli...

    • Anonyymi

      Hyppää sieltä kallioilta alas läski

    • Anonyymi

      Mene nyt kaappirunkku kalliolle jos ole hengissä vielä 20-v. jälkeen!
      Eikö sielläkin kuvata kameralla sottapyttyrunkkuja?!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe