.....ovat sotkeneet Suomen niin pahasti paskalla, ettei sitä pese enää mikään. Kaikki entisajan hyvä on hävitetty.
Neljä kokoomuslaista Stubb, Sipilä Soini ja Berner
5
139
Vastaukset
- tyhmälle_aloittajalle
Se sotkeminen alkoi muiden toimesta edellisten hallituksien aikoina eli silloin kun hallituksessa oli myös SDP !
- fleksanderpluff
Jaa, kas kun nämä uudet kyvyt eivät sitten edellisen hallituksen aloittamaa kehitystä oleellisemmin halunneet jarrutella... Sori siitä. Eiku siis, nöyrimmästi anteeksi...
- fsdfdfsdafdasdfad
Neljä viidakosta tullutta elukkaa tarjoaa ihmisille vain pakkolakeja kun ennen sivistysyhteiskunnassa asiat sovittiin yhdessä.
- Neljätaukkia
Nyt ne kerää pisteet klun ammattiliitot selvittivät kilpailukykyasiat.
- kaxyks
Ehkäpä olisi ollut viisasta jatkaa jättivelan ottamista Kreikan malliin - niin kauan kuin sitä olisi saatu ja sitten aloittaa kaikki alusta ja kaikki olisi ollut tasapuolisen tyytyväisiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611