Näin tiellä massiivisen JÄNIKSEN!!

Jänismetälläkö

Aivan! Olin lähdössä ihan rauhallisena kotiin päin juuri kahvin juotuani huoltoasemalta, kunnes eteeni syöksyi erittäinkin massiivisen kokoinen jänis. En ennen ollut nähnyt vastaavaa! Jostain puskan takaa se hyppäsi tasajaloin pomppien tielle, josta jatkoi matkaansa metsän uumeniin.

Se oli aivan kuin suklaalla kuorrutettu, päällä nonparelleja ja nenän paikalla pulla. Enkä ottanut edes kahvin kanssa MITÄÄN kahvileipää! Enkä alkoholiakaan ole käyttänyt vuoden 2007 jälkeen, tai ainakaan niin paljoa, ettei se voinut olla myöskään syynä.

En saanut otuksesta kuvaa, koska kädessäni ei juuri tuolla hetkellä ollut kuin ratti, ja toisella olin vaihtamassa vaihdetta. Harmi sinänsä, koska nyt en voi todistaa tätä ainutlaatuista "suklaajänistä", joka saattoi olla vain sen värinen. Vaikka eihän sitä tiedä, kun en päässyt lähietäisyydelle. Tiedä sitten, ulostaisiko se myös suklaata, tai ehkä jotain muuta makeaa?

Jos jossain sattuu kuitenkin silmään erittäin isokokoinen, lähes ulkohuussin mittapuissa oleva jänönen, kannattaa porkkanan sijaan tarjota sille vaikka banaania. Siitäkään en tosin tiedä, onko tämä enemmän makean perään, vaikka siltä itse näyttääkin.

Asiasta on kuitenkin varoitettu. Itse ostin juuri kylläkin porkkanoita, jotka kuorrutin suklaalla. Jos nyt satun törmäämään vielä tuohon pupuseen.

Pomppikaa perässä, mutta älkää pommittako.

4

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mauriant

      Paikallislehden tekstaripalstalla oli myös viesti siitä pupusta pakko olla sama, koska ei näin pienellä paikkakunnalla kahta tommosta luonnonoikkua voi olla. Tässä se viesti:



      Valtavan suuri jänis kerran loikki, salaman nopeasti maantien poikki.
      Pikkuinen pika hämmästyi, aivan kerrassaan ällistyi.

      Pikkupoika juoksi jäniksen perään, meinasi sattua piikkilankakerään.
      Hyppi ja pomppi pitkä matkan, jänikselle huusi: "vieläkö jatkan".

      Jänis kuitenkin silloin seisahti, odotti poikaa ja lausahti: "
      Oletkos sä nähnyt takaa-ajajaa, joka ajaa takaa pakoonjuoksijaa?" -"

      Ei ole näkynyt", poika vastasi, siellä vain miehet kuormaa lastasi, silloin mies otti repun selästään, pullakahvit tarjos matkaeväistään.

      Poika vähän ihmetteli moista jänistä, aikoikin siltä sentään jotain kysäistä.
      Silloin kaatui vähän kahvia, jänis korjas pöydänaluspahvia.

      Jänis sanoi pojalle: "
      Älä kanna kaunaa, mennään katsomaan onko täällä saunaa".
      Sauna oli yhdessä mäenrinteessä, siellä oli saavi kiukaan eessä.

      Kun jänis oti päältänsä puvun, se olis yllättänyt koko jänissuvun - puvun sisuksista kömpi ulos mies, joka oli aivan yltäpäältä hies.

      Nyt poika huomas, että takaa-ajettu mies olikin tuo jänis, jonka hän hyvin ties.
      Ei se mies ollut mikään pelkuri, olipahan tavallinen kulkuri.

    • luonnonomies

      Luontoharrastajana mieleeni herää kysymys? Voiko jänes olla noin suuri? Ehkä kyseessä olikin kenguru?

    • ÄläHuijaaTuijaa
    • IsiMäOonNormaali

      Nyt loppuu se pilven polttelu. Mun sieniä ette saa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe