Muutin 2 vuotta sitten opiskelemaan kauhajoelle ja olen itse pitänyt kaupungista. Mukavan kotoisa mutta ehkä vähän autio.
En tässä 2 vuoden aikana ole silti erityisemmin keskustellut paikallisten kanssa kauhajoen asioista että miksi ihmiset sitä niin vihaavat, mihin kauhajoen Nuoriso edes koulun yms. Jälkeen kokoontuu? Mitä itse kaipaisitte kauhajoelle ja miksi mielestänne täällä ei menesty mikään?
Erätuotteen sulkeutuminen kyllä harmittaa aikalailla... Pidän juuri sellaisista kaupoista erittäin paljon. Ja mitäs mieltä ihmiset ovat data stopista. Yksi lempi liikkeistäni kauhajoella.
Kauhajoen tilanne
9
587
Vastaukset
- sinappimakkara
miksi valvot? onko uni-ongelma?
- fddfasfadsfsdasdfafdsafs
Täysi kuu vaikuttaa unensaantiin
Yle teki aikoinaan dokumentin Kauhajoen korkeista itsemurhaluvuista. Se liittynee jotenkin paikkakunnan viihtyvyyden puutteeseen.
- StargazersK-BlackDiamond
Kaupungin hyvinvointikertomuksesta ilmenee, että Kauhajoella sairastetaan keskimääräistä enemmän.
- ulvovamylläri
Ota melanssi....ei ku melatoniinitapletti niin saat nukuttua.
- kinnni
Ei tänne uusia asukkaita saada, kun hullut on irrallaaan ja suuna ja päänä, vähäisillä älykkyysosamäärillään ja kuvittelee olevansa hyvinkin fiksuja. Hyi helvett!!!!!!
- koutsit
saaraanpas jos joku on joskus nähnyt koripallon
- nykyinenkurikkalaine
kauhajoen nuoriso kokoontuu minisentin lastauslaiturilla,datastooppi on viimeinen liike minne menen
- mullisikaalinen
Saiskohan jonkun paikkakuntalaisenkin mielipiteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384