Muutin 2 vuotta sitten opiskelemaan kauhajoelle ja olen itse pitänyt kaupungista. Mukavan kotoisa mutta ehkä vähän autio.
En tässä 2 vuoden aikana ole silti erityisemmin keskustellut paikallisten kanssa kauhajoen asioista että miksi ihmiset sitä niin vihaavat, mihin kauhajoen Nuoriso edes koulun yms. Jälkeen kokoontuu? Mitä itse kaipaisitte kauhajoelle ja miksi mielestänne täällä ei menesty mikään?
Erätuotteen sulkeutuminen kyllä harmittaa aikalailla... Pidän juuri sellaisista kaupoista erittäin paljon. Ja mitäs mieltä ihmiset ovat data stopista. Yksi lempi liikkeistäni kauhajoella.
Kauhajoen tilanne
9
552
Vastaukset
- sinappimakkara
miksi valvot? onko uni-ongelma?
- fddfasfadsfsdasdfafdsafs
Täysi kuu vaikuttaa unensaantiin
Yle teki aikoinaan dokumentin Kauhajoen korkeista itsemurhaluvuista. Se liittynee jotenkin paikkakunnan viihtyvyyden puutteeseen.
- StargazersK-BlackDiamond
Kaupungin hyvinvointikertomuksesta ilmenee, että Kauhajoella sairastetaan keskimääräistä enemmän.
- ulvovamylläri
Ota melanssi....ei ku melatoniinitapletti niin saat nukuttua.
- kinnni
Ei tänne uusia asukkaita saada, kun hullut on irrallaaan ja suuna ja päänä, vähäisillä älykkyysosamäärillään ja kuvittelee olevansa hyvinkin fiksuja. Hyi helvett!!!!!!
- koutsit
saaraanpas jos joku on joskus nähnyt koripallon
- nykyinenkurikkalaine
kauhajoen nuoriso kokoontuu minisentin lastauslaiturilla,datastooppi on viimeinen liike minne menen
- mullisikaalinen
Saiskohan jonkun paikkakuntalaisenkin mielipiteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201