Tämä on tosi tarina, ei varsinainen ryhmäseksi mutta jossain määrin 3. osapuoli kuitenkin liittyy. Oltiin viime vuonna Turkissa all-inclusive hotellissa, johon kuului myös spa. Vaimo halusi välttämättä 12 kerran hieronnan, joka sitten jaettiin siten että minä kävin 6 kertaa ja hän toiset 6. Eka kerralla oltiin molemmat samassa huoneessa, ja sinne tuli kaksi hierojaa, mies ja nainen. Hänen toiveesta hän sai miehen ja minä naisen, molemmat hieman meitä vanhempia, itse olemme kolmekymppisiä. Meidät pyydettiin riisuuntumaan, he pysyivät samassa huoneessa koko ajan. Vaimo heitti epäröimättä mekon ja rintsikat penkille, ja pyöri siinä pelkät stringit jalassa mieshierojan edessä lievän kielimuurin hidastaessa ohjeiden ymmärtämistä. Eikä vaimollakaan näyttänyt olevan liian kiire makuulle, taisipa nauttia tilanteesta esitellä rintojaan toiselle miehelle, vaikka esim. rannalla ei yläosattomissa haluakaan olla (kuuluma epäterveellistä).
Ensin hierottiin selät ja pakarat, ja sitten tuli vuoro kääntyä. Minun hieroja oli hieman nopeampi, käännyin ensin ja silmille laitettiin pyyhe etten nähnyt mitään. Nainen alkoi hieroa rintaani, ja samalla kuulin kuinka vieressä mies pyysi vaimoani kääntymään selälleen. Mies kysyi jotain että saako hieroa ylävartaloa, ja vaimo sanoi oikein reippaasti ja iloisesti että tottakai! Samalla hetkellä sykkeeni nousi, yhtäaikaa pieni mustasukkaisuuden tunne mutta samalla järjettömän kiihottava fiilis, ja vaikka yritin hieman kurkkia pyyhkeen alta, en nähnyt mitään vaan pelkästään kuulin hierontaöljyn litinän rinnat paljaana makaavan vaimoni päällä. Hieronta kesti melko pitkään, ja tietenkin myös vaimolla oli pyyhe silmillä, joten mies sai nauttia kaikin siemauksin näkymistä. Tiedän että hän on hieroja, ja varmasti näkee ja hieroo paljaita rintoja päivittäin, mutta silti oli todella kiihottavaa maata siitä vaimon vieressä silmät peitettynä kun vieras mies hieroo ja katselee vaimoa jonka tiedän nauttivan tilanteesta vähintään yhtä paljon. Kun hieronta minun osalta päättyi, oli vaimo ehtinyt jo nousta istumaan ja oli juuri laittamassa pyyhettä ympärilleen, en siis päässyt näkemään häntä rinnat paljaana vaikka sitä kovasti toivoin.
Kun sitten palattiin huoneeseen ja hän alkoi riisua mekkoa, kysyin muina miehinä saitko sinäkin tissihieronnan, hän väitti että ei, vain rintalihakset, mutta uskon että hän ei kertonut koko totuutta, sillä rinnat oli nännejä myöten aivan öljyssä ja vaimolla virne naamalla. Vedin hänet sänkyyn ja meillä oli todella intohimoista seksiä, olin aivan villinä ja kivikova kun kuvittelin kuinka vieras mies juuri hieroi ja ihasteli pitkään ja hartaasti vaimon pehmeitä rintoja ja vaaleanpunaisia nännejä vaimon nauttiessa joka hetkestä. Myös vaimo oli aivan litimärkä ja kiihottunut, ei epäilystäkään etteikö hieronta kiihottanut myös häntä, mikä lisäsi tilanteen entistä tulisemmaksi.
Parin päivän päästä oli seuraava kerta, ja kävimme hieronassa vuorotellen, hän lähti ensin. Näin kuinka hän laittoi pienimmät narustringit mitä mukana oli, eikä laisinkaan rintaliivenä, pelkästään ohut läpikuultava mekko. Tiesin että samantien kun hän pääsi hierontahuoneeseen, mekko lensi kaaressa jotta turkkilainen mies sai silmäillä vaalean pohjoisen naisen rintoja. Vaimo tiesi oikein hyvin että turkkilaiset miehet ovat erittäin kovasti vaaleiden näyttävien naisten perään, ja vaimo puolestaan nauttii aina kun saa huomiota, joten olisi ollut upeaa olla kärpäsenä katossa näkemässä mitä yli tunnin session aikana oikein tapahtui ja millaista jännitettä siellä oli. Joka tapauksessa joka kerta kun vaimo tuli hieronnasta, hänen rinnat ja nännit oikein kuulsivat ohuen mekon läpi hierontaöljyn kostuttamana, ja pari kertaa kun minä menin ensin halusin hänet välittömästi sänkyyn hänen hieronnan jälkeen, jotta sain tuntea liukkaan vartalon ja tissit ihollani. Jossain vaiheessa jo toivoin että hän jättäisi stringitkin pois ja menisi alasti sinne, housuthan ovat loppujen lopuksi vain tiellä, mutta aina hänellä jonkinlaiset narut oli jalassa. Ehkäpä ensi reissulla esitän toiveeni hänelle, en tiedä kuinka kestäisin hykertelyltäni kokonaisen tunnin tietäen että vaimo makaa alasti vieraan miehen käsitellessä hänen jokaista sopukkaa...
Olen jälkeenpäinkin vielä monesti muistellut tuota, harmittaa vain kun vaimo on toisaalta hieman ujo, eikä sängyssä puhu tuhmia ja kerro vaikkapa kuinka ihanaa oli tuntea vieraiden käsien möyhivän pitkään ja hartaasti paljaita tissejä ja pakaroita, ja kuinka hänen pimpsansa oli hieronnan aikana aivan litimärkä miehen sormien käydessä myös aivan pillun liepeillä. Ja onpa fantasia mennyt jo päässäni niin pitkälle, että toisinaan rakastellessamme kuvittelen hierojan tai jonkun muun isokaluisen vieraan työntyvän häneen sisäänsä ja antavan hänelle suurinta nautintoa, olisi todella upeaa seurata vierestä kuinka oma vaimo nauttii sydämensä kyllyydestä ja saa lopuksi valtavan orgasmin. Hän vain taitaa olla hieman liian ujo tällaiseen, vaikka seksiä rakastaakin. Mutta ehkä vielä joku päivä...
Vaimo hieronnassa
10
8263
Vastaukset
Aika kiva.
- Rosen
hei
Olen harrastajahieroja joka aina joskus tuttavia hieron, en niinkään rahasta vaan palvelus palveluksesta. Voisin jatkaa tätä fantasiaa yhdessä suunnitellulla tavalla jos se teille sopii.. Olne 50v miellyttävän näköinen ja oloinen mies.- Faora
Rosen, haluaisin olla tuttavasi!
Missä otat vastaan palvelus palveluksesta -hierottavia?
Voisin tietää sopivan palveluksen palveluksestasi. - Rosen
Pääkaupunkiseudulla vaikutan ja mitään omaa varsinaista paikkaa ei ole, kun on ollut yhteinen intressi niin aina on paikka löytynyt :-) Minkälaisesta hierottavasta olisi kysymys?
- Faora
Rosen kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla vaikutan ja mitään omaa varsinaista paikkaa ei ole, kun on ollut yhteinen intressi niin aina on paikka löytynyt :-) Minkälaisesta hierottavasta olisi kysymys?
Isotissinen ja pyöreäperäinen, varattu, nätti, himokas, vierasta vailla, nelikymppinen.
Sulla taitoa ja hyvä instrumentti? - Rosen
Iso kyllä ja kyllä molempiin, en usko että petyt mihinkään. Hyvältä vaikuttaa. Kiinnostaa ja sopii. Jatketaanko spostilla rosenper2(at)gmail.com, laita viesti, kerron siellä lisää :-)
- Anonyymi
Rosen kirjoitti:
Iso kyllä ja kyllä molempiin, en usko että petyt mihinkään. Hyvältä vaikuttaa. Kiinnostaa ja sopii. Jatketaanko spostilla rosenper2(at)gmail.com, laita viesti, kerron siellä lisää :-)
Vieläkö hierot
- Anonyymi
Jos vielä annat intiimi hierontaa ja vähän muutakin mun vaimolle ja saan olla mukana kuvaamassa niin ota yhteyttä. [email protected]
- Anonyymi
Me käytiin vaimon kanssa kumpikin hieronnassa, vaimo oli verhon takana ja huokaili huoneessa nauroi löysi kipeitä paikkoja. illalla kierrettiin juomapaikkoja eräässä oli tosi vähissä vaatteissa tarjoilijat vaimo kuiskas olis kiva tarjoilla noin, huoneessa tuli illalla kiihkeää seksiä.
aamupalan jälkeen vaimo meni ylös keskustelin tiskin miehen kanssa kysyi hieronnasta sanoin vaimo voi käydä onko isoa miestä Jose nauroi entä jos suuttuu sanoin jos suuttu perutaan.
Päivän päätteeksi vaimo levähteli bikineissään, menin viereen , otatko tänään hierontaa kysyi otanko minä sanoin en ota soitin muka alas parvekkeelta sanoin tunnin pääsät jos kerkiät vaimo nousi ja otti viiniä mitä päälle sanoin bikinit ja sauntakki. Vaimo otti vielä viskipaukun ja lähti.
Menin alas Jose sanoi haluatko hieronnan katsoa ja muisti kortille 50€. istuin takahuoneeseen Jose sanoi tämä on meidän vakuutus jos joku on eri mieltä.
Ei mennyt pitkään kun ylä osa poistettiin vaimo oli vatsallaan iso musta mies hieroi oikean näköisesti kun hieroi ylhäältä alas työnsi kerta vedlla housut pois vaimon pää nousi ja sanoi jotain ja pää meni aukkoon mies hieroi jalkoja pikku hiljaa aina levitti niitä vaimon pillu näkyi selvästi sormet kävi ihan kiinni pillussa näytti kuin olisi itse levittänyt jalkoja sormi kävi pillussa taas pää nousi.
Mies antoi pyyhkeen rinnoille vaimo kääntyi pillulle tuli pieni pyyhe. Mies meni pään luo alkoi hieroa etupuolelta pitkälle rintoihin vaimo piti pyyhkeestä kiinni mies otti käsistä sieväti laitto ne sivulle kaatoi öljyä rinnoille ja alkoi hieroa vaimo oli rystyset valkena pedissä kiinni, kädet hieroi rintoja juureta latvaan ja aina pyöritti nännejä siirtyi vatsalle näin kuinka vatsa värähteli kosketti jo karvoitusta ja kuiskasi vaimolle vaimo puisti päätään mies laski housut vaimo nousi kyynärpäiden varaan miestyönsi sievästi alas vaimo katsoi järkyttävänä tosi mustaa ja paksua kalua mies hiero koko ajan nosti kädenn kalulle miehen sormet meni pilluun selkä meni kaarelle mies jatkoi sievästi nosti polvet koukkuun vaimohan alkoi runkkaamaan mis tuli lähelle ja sievästi käänsi päätä ja kalua suuhun vaimo kääntyi kontalleen ja imi halukkaana mies antoi imeä aikansa ja veti vaimon jalat lattiaan liikutteli kalua ylös alas pitkin pillua näytti että peppu seuraa ylös alas sitten mies työntyi vaimon kädet työntyi suorana eteen muutama työntö pylly nousi kun kalu työntyi mies pysähtyi vaimo pukki vastaan kiivaana mies aloitti nainnin veti pois käänsi vaivattomasti seljälleen ja pani edestä kuvasta näki kuinka pillu venyi vaimo vapisi ja pylly hyppi mies laski sisään kun mies peräänty vaimon jalat roikkui pedillä pillusta valui valkoist spermaa sykkien tuli ja valui. Nousin ja lähdin ylös.
Vaimo tuli ja sanoi pesen öljyä pois. lähdettiin syömään Jose toi oluet näytti ilmainen kiereltiin kaupunkia ja tultiin myöhään hotelliin molemmat nukkui sikeästi.
aamu pala ja taas kierros kaupungilla otettiin päivä unet. Menin alakertaan sanoin minulle hieronta Jose nauroi ja näytti kuvia 50€ katsoi minua ja näytti mustan tytön kuvaa pysty rinnat ja haarojen väli leviä, sanoin 100€ katsoin ok.
Menin hierontaan tytöllä oli pienet liivit ja hame. Tyttö hieroi takaa ja käännyin kuulin kn sanoi good hieroi rinnan ja vatsan , aloitti jakateristä pyyhe oli korkealla nykäisi pyyhkeen ja ylä osan rinnat tuli kasvoille kun nousi päälle maistoin rintoja kuin oikeasti olis väpsähtänyt antoi imeä vähän aikaa tiesin että kamera kuvaa tyttöä laskeutu alemmas ja alkoi imeä sievästi nuili ja katsoi mustilla silmillään hymyili ja kääntyi musta iho ja punainen pillu laskeutui alas maistoin kunnon märkää pillua tyttö ei runkannut piti vain kiinni lantio vispasi nopeaan nousi ja kiljahteli kääntyi ja kalu tiukkaan reikään kuiskas you good. nai oikein kuin teini pylly tikkasi kovaa ja alkoi oikeasti vapista lakin sisään tyttö tarrautu kiinni nousi hitaasti ja hymyili laskeuti jalkoja vasten ja hieroi sievästi kalua se pamahti uudelleen tyttö nauroi ja otti sisään kuiskas nam nam ja alkoi uudestaan naida kuiskas no proplen, antoi imeä nännejä tiesin en saa koskaa tällaista kun nousin halasi ja lähti. Loma oli lopussa seuraavana päivänä kotia.
Meni viikko alettiin juomaan tulijaisia, vaimo kysyi oliko hyvä loma laitoin tikun koneeseen vaimo katsoi noin nuori vähä ajan päästä meinas tuo on liikaa. Laitoin vaimon hieronnan oli hiljaa hyväilin pillua huokasi oli tuo iso ja ihana nakkasi koneen sivuun ja kääntyi työnnyin sisään ja annoin koneen eteen vaimo oli tosi märkä sai heti orgasmin nousin pois käänyin seljälleen vaimo nousi päälle kuiskas katso tyttöä odotti kun katsoin nai päällä katsoin kuinka tytön pillu oli tiukilla kuva tuli takaa vaimo katsoi ja nai otin kiinni kunnolla ja painoin syvään ja ruiskutin sisään. Vaimo tuli viereen, ethän poista noita oli vähän puhetta lomasta ja nukuttiin.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319