Venetappaja ja parittaja Polvijärvellä

Sarjatappaja

Kuka on tämä kavereitaan hukuttanut ja parittanut mies?

26

8229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TelkienTaakse

Kauan se saikin liikkua vapaana...

• Airo-

On ilmeisimmin Okulaista syntyperää sälli.. Munistaan hirteen vaan..

• Sutenööri.eiootirehtööri

Pyörittikö kaveri jotain "malli"toimistoa nuorille tytöille?

• Infoaa
        Sutenööri.eiootirehtööri kirjoitti:

Pyörittikö kaveri jotain "malli"toimistoa nuorille tytöille?

Se oli Tero Eronen ja hän on ollut vankilassa vuosia. Pekka Seppänen Murha.infon mukaan.

• Spedenimittäin
    • tuttuliini

Pekka Seppänen Kontiolahdesta. Että silleen,

• MinkäTeki

Miksi käyttää ilmoituksissaan nimeä "Kotimäki"? Koulukotitaustaa?

• vaappuva.varis2

• Pyttyl

Polvijärvellä lienee paljonkin rikollisia kukahan lienee pahin ja arvaamattomin? veikkaan P.H.

• exkoululainen

Ajoko koulutaksia melkein kolkyt vuotta sitten?

• Friimii

Nolo oot aloittaja. Elä kehtoo

• Oikea-tuomio

Pekka Tapani Seppänen, nimi oli Iltalehdessä.

Olisiko kenelläkän oikein selvää valokuvaa kyseisestä tyypistä? Netistä ei nimittäin löydy ja kuva olisi hyvä saada kaikkien näkyville.

• Mätäpolis

Kyllä täytyy sanoa ,että tollanen hullu saanut tehä tollasta ja poliisi ei ole muka ottanut aiemmin vuosia sitten tapahtuneita tutkittavaksi??,niin missä mättää .ylinpoliisijohto tehnyt karmeita munauksia ja samoin muutkin poliisit!!!!!! He seuraavaksi tuomiolle!!!!!

• nuffi1965

no emmää tiijä..eihän tuosa nyt mittään oo niin väärää..annettas hänen olla voan rauhassa..kyllä se siitä tokennoo vielä..

• kylänkauhu

Tohmajärven tuntee hyvin liekö yhteyttä selvittämättömään murhaan tohmajärvellä

• aukkus

niin..puhutko nyt siitä tapauksesta?..

• 666meininkiäilmassa

Varmana voi löytyä muitakin juttuja, mitä poliisi ei huomaa yhdistää.
        Hyvä tyyppi on ollut, niin paritus jutuissa ja muualla.

• kustilainen

on kuulema iso kullinen mies

• peräreiska

Niin on, oon nähny.

• Pttk

On naurettavaa kokoa

• olillan

siskosi sen paljasti

• rekku675

Kiinni jäi. Nytpähän pääsee hoitelemaan sellikaveria aamuin illoin ja pitkin päivää.

• lehmäpekka

Mahtaa olla kolaus itsetunnolle kun levinnyt juttua miehestä.

• KFUPNVFHK
        rekku675 kirjoitti:

Kiinni jäi. Nytpähän pääsee hoitelemaan sellikaveria aamuin illoin ja pitkin päivää.

Voip olla jotta siellä linnassa häntä kakkoseen laitetaan koska henkisesti jälkeenjääneitä on nuissa hukutetuissa ollut. Ei tule mikään hoitelija sellikaverille todellakaan olemaan...

• jyrkiorvokki
        KFUPNVFHK kirjoitti:

Voip olla jotta siellä linnassa häntä kakkoseen laitetaan koska henkisesti jälkeenjääneitä on nuissa hukutetuissa ollut. Ei tule mikään hoitelija sellikaverille todellakaan olemaan...

Taitaa tämä vangittu herra tykätä siitä kakkoseen laittamisesta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe