Miten valmistautua ekaan kertaan?

Sudelleleipää

Miten valmistautua ensimmäiseen yhdyntään?


Olen reilu 20 vuotias mies ja poikuuus edelleen tallella. "Tyttöystäväni" haluaa että harrastetaan jo, kuin myös minäkin. Tyttö on jo noin 3kertaa sanonut että haluaa minut sisään, mutta olen kieltäytynyt (alkoholin, liian vähäisen ajan takia, ei ole kortsuja) Kysyin häneltä haittaako se jos ei olla vielä tehty niin se sanoi ettei. Mutta nyt olen valmis ja sanoin tällä muijalle niin että voisin vaikka tehdäkkin sen lähiaikoina muijan kanssa. Mutta miten valmistautua ensimmäiseen yhdyntään?

Teen ehkä asiasta suuren numeron, eihän se ole kuin sisään ja ulos taktiikkaa vain, mutta haluan nyt ottaa kaikki mahdolliet seikat pöydälle ja valmistautua 100% tulokseen. Tiedän ettei ensimmäinen kerta voi mennä hyvin ja varmasti kokemus naiselle ei ole ehkä mieluinen huonon taitoni takia, mutta haluan maksmoida hyvän tuloksen teidän antamilla vihjeillä. Tyttö sanoi että muutama lasi alkoholia saattaisi rentouttaa, mutta tuleeko siitä potenssi ongelmaa? En tiedä itse, tuskin tulee. Luultavasti teen ensimmäisen kerran lähetyssaarnaajasta. Mut kanko yleensä tollanen yhdyntä kestää, kunnes mies laukeaa? no joo...

11

4093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivoton pitää olla

      Älä ajattele koko asiaa, jos teet asiasta ison numeron persiilleen menee.
      Eli sänkyyn vaaan ja tunge sisään.
      Tilanne on jännittävä ja yhdyntä kestää alle
      minuutin kun jo tulee... älä välitä, seuraavilla keroilla kestääkin sitten pitempään.
      Osta jostain liukuvoidetta jota laitat pippeliisi, niin menee helposti sisään !

    • jepulis

      Ensinnäkin tuo ennalta suunnitteleminen ja jännittäminen luultavasti jättää kokemuksen lyhyeksi, joka on ymmärrettävää miehelle. Nainenkin saisi sen ymmärtää eikä odottaa liikoja ensimmäisellä kerralla. En kyllä usko että ensimmäinen kerta on kenelläkään ollut erittäin pitkä koska jännitystä on niin paljon vaikka tilannetta ei olisi suunnitellutkaan. Pidähän kuitenkin hauskaa naisesi kanssa.

    • Ollenkaan

      Likka jolla olin naisis,alko ehdottaan,että jospa kokeiltais. En mä sen kummemmin ajatellu. Menin vaan levitettyyn haarojen väliin ja aloin hommiin. Multa tuli melkein heti,pimppi oli niin makees timmis. Oltiin sen yön mittaan 9-kertaa sillee. Toka ja kolkku kerrallakin tuli hieman liian pian,mutta sitten alkoi kestää kauemmin. Viimeiset kerrat aamun sarastaes hyvinkin kauan. Ei niitä nesteitä määrättömästi oo tulemaan.

      • Iso-Justus

        >9-kertaa sillee
        Otetaan yhdeksästä kerrasta 6 kpl tarinalisää pois, niin ei tule toisten fantasioista paineita...


      • 9 kertaa
        Iso-Justus kirjoitti:

        >9-kertaa sillee
        Otetaan yhdeksästä kerrasta 6 kpl tarinalisää pois, niin ei tule toisten fantasioista paineita...

        Katsos kun likka jolla olin naisis,osoittautuu oravapilluksi. Sellaisesta oon aina tykänny. Sen takia justihin ensimmäisillä kerroolla teki niin makiaa,että tuli melkeen heti. Oon aina ollu tärkiä naisten perään. Tällasta oravapillua oon aina halunnu,mutta niitä vaan on valitettavan harvas.Kun sen vihdoin löysin,niin teki mieli yhä uudestaan ja uudestaan. Sellaasen kaas on heleposti 9 kertaa yös,on se niin mahtavan hyvä.


      • tarvi
        Iso-Justus kirjoitti:

        >9-kertaa sillee
        Otetaan yhdeksästä kerrasta 6 kpl tarinalisää pois, niin ei tule toisten fantasioista paineita...

        Ei tarvi ottaa pois! Mä olin kans seurusteluaikoina mammani kanssa parhaimpina öinä kymmenen sessioo, mut nykyään naimisissa saman eukon kanssa ja sexiä kerran kuukaudessa. Joten, nauttikaa kun vielä voitte!


    • mie

      Osta liukuvoidetta seksikaupasta tai apteekista, jos vaikka ei meinaa muuten mennä sisään.

    • www

      huorissa, osaat sitten vähän paremmin kun alat hommiin tyttöystäväsi kanssa.

    • Sehän on

      Elä kortsun kans ala röpläämään. Sun kalus menöö veteläksi kun alat vetää tivistä kireetä kortsua kalus päälle. Kalu menöö lysyhyn pimpiin suulle ekkä saa sisälle ollenkaan. Vaikka sisälle jotenki saisikkin,niin se on kuin seinän takaa nussiisit.
      Paljaalla kun nait niin hyvältä tuntuu ja varmemmin onnistuukin. Jos 100% suunnitteloo niin menöö suunnitteluhommiksi koko yritys.

    • Hege

      että, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Tuo liika pohtiminen aiheuttaa paineita ja homma ei ota luistaakseen. Pari lasia voi tehdä ihan hyvää, saat ajatukset irti itse hommasta, rentouttaa, mutta parempi pysyä parissa lasissa, muuten voi olla ajatukset sit jo ihan seis...Kyl mie kehottasin (oma kohtasen kokemuksen perusteella)et siitä vaan lämmittelet naistas pitkin päivää ja sitten illalla vaan kimppuun niin kohta oot jo pukilla niin ettet huomaakaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe