Venäjällä valmistaudutaan vallanvaihtoon hyvin huolellisesti. Kaikessa hiljaisuudessa sotahullun Staputlerin lähipiiristä on alkanut päitä putoilemaan ihan samalla tavalla kuin Stalinin aikaan. Tällä menolla Karjala saadaan pian takaisin, sillä kohta kaikki kenraalit ovat päättömiä.
https://plus.iltalehti.fi/outoja-tapauksia-putinin-lahipiirissa-kenraaleja-kuolee/?utm_source=http://www.iltalehti.fi&utm_medium=etusivu&utm_campaign=tiiseri
Venäjällä valmistaudutaan vallanvaihtoon?
5
125
Vastaukset 5
- Karhu4.6
Putin väistyy ja Medved pressaksi. Medved väistyy ja Putin pressaksi. Sama kuvio toistuu ja toistuu..
- Bror-Erik2432
Mutta Venäjä pysyy ja paranoo. Eiks je,palauttajat?
- SeAvarakatseinen
Hyvä tuosta Venäjästä tullee ja kaik`paranoo, kun Putin tapattaa Stalinin malliin kenraaleita. Silloin 1930 luvun lopussa.
Meni sotahommat senjälkeen ihan alkuun kokonaan R Y S S I M I S E K S I ja ilman AMERIIKAN apuva, koko Venäjänmaa olisikin nyt täynnänsä pieniä itsenäisiä maita, ainakin 150 pikkuvaltiota. Eiks je, ???? mikä lienetkin.
- Valtataistelua
Ei taida sitten muut olla kovin vahvoilla? Putin hallitsee rautaisella otteella, joten ei taida Karjala palautua aivan heti.
- SeAravakasteinen
Huomenna se tuloo! Karjala!!! Putin lupasi. Ypaa, ypaa, ypaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493