Moikka kaikki kokkolan rekatut ja vakkarit. Kuten huomaatte minun entinen nimimerkki ilmannimi on lakkanu olemasta koska pitkän harkinnan jälkeen tulin siihen tulokseen etten enää yksin kertaisesti jaksa sitä että eräs haukkuu minua hulluksi ja turkoosi nimimerkiksi... Muutenkin kokkolan palsta meni niin hirveäksi ettei siellä enää nauttinut ollenkaan.. Aivan älytöntä että järkeviä keskusteluja poistettiin ja ei järkevät sai jäädä...
Sitten kun yritin kertoa omaa mielipiteeni niin jotkut otti aina herne nenään....
Tämä olkoon minun uusi alku ja ei tule todellakaan ikävä enää sitä kaikkea sontaa mitä sain itsestäni lukea..
tulen joskus teitä sinne kokkolan palstalle moikkaa ?
Minä olen liian herkkä siihen että ihan sama mitä minä kirjoitan niin aina minua haukutaan....
Anteeksi että en kestäny enää sitä sontaa! Terveisin entinen Ilmannimi ja nykyään Ilmannimi2
Kokkolan Ilmannimi uusi alku ilman kiusaajia
2
168
Vastaukset
- daaaaa
Hienosti keksitty tämä uusi nikkkisi. Kukaan ei tiedä kuka olit ennen.
En halunu muuttaa nimimerkkiä liikaa ja en keksinyt muutakaan. Olen edelleen sama ihminen kuin ennen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433583- 362214
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321865- 171609
- 231558
- 151555
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801263Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881212