Tykkään susta mies!

Sydän_paikallaan

Tykkään susta mies, mutta mun on vaikea näyttää sitä...

38

1647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiiiih

      Elä höpsi. Saat paljon paremman!

    • vaikkaethuomaa

      Minäkin tykkään sinusta

    • 0la

      Tule vaan juttelee,minäkin tykkäisin jos naiset tekis joskus aloitteen,miksi sen pitäisi olla aina aina miehen velvollisuus.

      • just_nimenomaan

        Missä on se tasa-arvo tässä asiassa. Moraali tietysti ens sijaan.


      • kax.kauppaa
        just_nimenomaan kirjoitti:

        Missä on se tasa-arvo tässä asiassa. Moraali tietysti ens sijaan.

        Miten moraali kahden kauppaan liittyy?


    • siinäpäseonkin

      Samat sanat.

    • hyväniin

      Et valitettavasti ole kovin hyvä näyttelijä, se näkyy kilometrien päähän se tykkäys.

    • Jmiehestätykkään

      Tiedän, et en osaa peittää sitä, että susta tykkään. Miksi edes pitäisi?

      • Jiiimies

        nähtiinkö me tänään?


      • seonkaikillatiedossa

        Tiedätkö, sinä voisit laittaa jokaiseen viestiisi Sari että Jarille menee.


      • yksmiesJ

        Ei sitä tarviikkaan peittää. Olis kiva kun sanoisit sen mulle. :) Hyvää yötä!


      • ihansivustavaan
        Jiiimies kirjoitti:

        nähtiinkö me tänään?

        Nähtiin kyllä ja en ole Sari.


      • Jmiehestätykkään
        Jiiimies kirjoitti:

        nähtiinkö me tänään?

        Nähtiin.


      • Jiiimies

        Missä me näimme? Oliko aika ja paikka sama:)


      • Jmiehestätykkään
        Jiiimies kirjoitti:

        Missä me näimme? Oliko aika ja paikka sama:)

        Töissä nähtiin, kellonaikaa en muistanut katsoa. Muistitko sinä? Ketä kaipaat?


      • Jmiehestätykkään
        yksmiesJ kirjoitti:

        Ei sitä tarviikkaan peittää. Olis kiva kun sanoisit sen mulle. :) Hyvää yötä!

        Olen kertonut. Ilmeisesti se ei merkinnyt mitään, koska on unohtunut.


      • yksmiesJ
        Jmiehestätykkään kirjoitti:

        Olen kertonut. Ilmeisesti se ei merkinnyt mitään, koska on unohtunut.

        Ehkä olin siinä tilanteessa niin jännittynyt etten tajunnut sitä! Se on erittäin tärkeää ja merkitsee todella paljon.


    • ymmärsin

      Kiva jos tykkäät:)

    • RakkaalleMiehelle

      On niin ikävä häntä miestä, juttujaan. On niin iso ikävä. Eikä sitä saa sanoa, ei varmaan tykkää minusta. Minulla on niin hirveä ikävä, että upotan pääni kohta kukkapurkkiin ja syön multaa, sitten räpyttelen silmiä mullassa. Aivan oikein minulle jos ei minusta välitä.

      • RakkaalleMiehelle

        Niin ja olen vain kohtalotoveri, nainen minäkin. Tähän tämän pläjäytin.


    • kiireistäolitaas

      Itsekin tykkään eräästä naisesta, olipa hauska kohtaaminen kun hermoilit nii-ii-iin lutuisesti, kaunis. :)

      • Hermoilija

        Milloin tämä hermoiliminen tapahtui?


      • kiireistäolitaas
        Hermoilija kirjoitti:

        Milloin tämä hermoiliminen tapahtui?

        Iltasella 21 maissa.


    • tykkäänsusta

      Ei tarvitse näyttää, sanot sen vaan!

      • Alkuperäinenkirjoittaja

        Voisinkin sanoa jos näkisin hänet jossain... Mutta jos sattumalta nähdään, niin sitten siellä on aina muita kuulemassa...


    • entisenajan_nuori

      Tämä sopisi naisen logikka palstalle. On helppo sanoa toiselle, että rakastaa tai tykkäää, mutta mutää ei tarvitse sitten oikeasti lunastaa.... ei tarvi halata kohsdattaessa tai hakea tilannetta jossa otetaan K18 kotaktia.
      Teille nykyajan teineille niinkuin ap on... ei ole nykyää pakko olla paikassa jossa ulkopuolisia on läsnä.... sitä voi laittaa vaikka facebookiin viestin ja voi mesenngerin kautta keskustella....
      joskus 90-luvun alussa ihmiset kohtasi naamatusten, ei ollut kännyköitä.. ei sähköposteja... asiat oli juteltava naamatusten.... Arvostan edelleenkin kasvotusten kohtaamista..... mutta vaikeitten asioitten keskustelu on aina vaikeaa ja jos zedes olis ollut se tekstiviesti, niin se olis voinut pelastaa asioista... tai jos olis tajunnut kirjoittaa kirjeen, niin olis voinut pelastaa....

      Nyt on itsellä yksi omaikäinen naispuolinen FB kamu, joka tunnusti asiat... mutta ehänkään ei antaudu facebookissa keskustelemaan mistään.... tottakai murkun äidillä on omat juttunsa elämässä,,, mutta ei se yksi sana vielä pesää tee

    • Tykätäänhänme

      No mutta sinähän olet jo näyttänyt sen aloittajanainen. Etkös muista?

      • Alkuperäinenkirjoittaja

        Milloin muka, voitko valaistaa vähän...?


    • Vaikeudetalkoivat

      Mäkin tykkään susta eikä mulle ollut vaikeaa näyttää sitä. Vaikeudet alkoivat vasta siitä.

      • Kerromullenaiselle

        Mitkä vaikeudet?


    • näyttää

      Ikuisuusongelma: Mies ei ole ajatustenlukija.
      Miehelle tykkäämistä ei näytetä vaan sanotaan. Mies taas ei puhu tykkäämisestä vaan näyttää sen teoillaan. Asianlaita johtunee evoluutiosta eikä sitä kannata yrittää muuttaa.

      • hirveetonpaineet

        Niinhän sitä ehkä luulis..:), mutta kun sen näkee. Se siitä ongelmasta.


    • kannattaaollakuulolla

      Se voi olla peljästyttävää. Minun ainakin täytyy olla ihan satavarma toisen tunteista ennekuin uskallan näyttää niitä. Jos tykkään jostakin niin voisinhan minä kevyesti kuiskata että olet kiva tai vaikkapa on ollut ikävä. Mutta muutoin siis satavarma toisen tunteista voin olla kyllä jos toinen tekemällä sen osoittaa esim. suutelee niin että jalat pois alta, laulaa serenadin ikkunan alla.

    • justiinsajoostna

      Ei ole aavistusta kuka olet mutta oli tapahtuma milloin 100kg rakennusäijä... ottaa taka askelia, kun olen menossa hissiin, itseasiassa tämä isäntä poistuikin paikalta kun katsoin että mitä siinä seisot, tyyliin..

      Satannan hengenvaarallista porukkaa ja näyttääkin sille, always packed, alta pois, ja vielä väsyneenä..

      • öitäsulle

        Ei tarvitse ollakkaa se riittää, että aavistus näiden kaikkien juttujen jälkeen on täällä.


    • Tykkään susta musta mies...

      • laskutoimitusoy

        Sulle sopii hyvin lippis..tulee heti joku NHL-vaimo mieleen:
        Ps. Lähdetkö pohjois-ameriikkaan?


    • Olen jo. Katson kyllä NHL:ää kun kiireiltäni ehdin. Muuten kierrän korisjoukkueen mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe