Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seniilille sopiva suzuki!

Seniilinauto

Suzukilla ajaa usein seniili vanhus. Kun ei enää ole väliä millä työkoneella ajelee tai millainen ajomelu on niin valitaan suzuki. Sisusta 90 luvun parasta antia ja melu on huikea kun vanhanaikainen automaatti rykii vaihteita sisään. Nykyauton jälkeen kun ajaa uutta suzukia niin ymmärtää miten ero on niin suuri. Motarille ei suzukilla halua ajaa ollenkaan sillä melu ja tuuli vievät autoa kuin litran mittaa. Ajoasento on kamala eikä penkissä ole säätöjä saati mukavuutta kuten kunnon autoissa. Neliveto on etenemiskyvyltään nykyauton etuvetoa vastava korkeintaan ja lähinä nimellinen juttu että on neliveto. Sitten se hinta..huh tsukitsuki maksaa enemmän kuin dacia vaikka on saman tasoinen rytöläjä.

22

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H_K

      Huolehdi nyt hyvä mies lääkityksestäsi!

    • vitarakuski

      Hyvä kirjoitus! Itselläni uusi vitara ja juuri tuo motarinopeuksilla kuuluva rengasmelu ja äärettömän epätarkka ajettavuus häiritsee. Toi ns nelivetohan on todellisuudessa sitä, että toinen takapyörä tulee toisen etupyörän avuksi liukkaalla, eli kaksivetoinenhan tämä on. Tosin valtaosalla autossa vetää vain toinen etupyörä.

      • TrollienTaso

        "Toi ns nelivetohan on todellisuudessa sitä, että toinen takapyörä tulee toisen etupyörän avuksi liukkaalla, eli kaksivetoinenhan tämä on. Tosin valtaosalla autossa vetää vain toinen etupyörä"

        Edellinen kirjoitus tasauspyörästön toiminnasta kertoo säälimättä trollikirjoittajien teknisen tietämyksen tason. Paatoksella kirjoittaa asiasta josta ei tiedä enempää kuin sika satelliitista.

        huoh.......


      • Mmmmmhhh

        Huoh..
        Saitko? Oliko hyvä?


      • myötähäpeää
        Mmmmmhhh kirjoitti:

        Huoh..
        Saitko? Oliko hyvä?

        kyllä, sain tuntea myötähäpeän tunnetta kirjoituksen johdosta. olisi ollut edes jollain muulla autopalstalla


      • Sähkömies-

        Millainen johto on "kirjoituksen johto"?


      • myötähäpeää

        "millainen johto on "kirjoituksen johto"? "

        kyllä, sain tuntea myötähäpeän tunnetta myös tuon edellisen kirjoituksen johdosta. olisi ollut edes jollain muulla autopalstalla. en ihmettele enää mikseivät tämän palstan trollipolot lähde verbaaliseen kisaan teknisistä seikoista


      • Palstottaja

        Millainen autopalsta on "muulla autopalsta"?


    • näinsevaanon_

      Pää sääntöisesti suzukia ajaa yli 55 vuotias juntihko äijä, jolla kauhtunu mainoslippis peittää kaljuuntuneen päälaen. Tuulitakki 80 luvulta ja 3 numeroa liian suuret 90 luvun säästömyymälästä hankitut farkut. Linttaan astutut tarralenkkarit kruunaa komeuden. Pitkät kalsarit ympäri vuoden ja ne vaihdetaan kahdesti kuussa.

    • Vitara

      Kun arvostelette Suzuki automerkin valintaa , niin voisitteko laittaa oman merkkivalintanne, niin osaisimme valita ensi kerralla sen oikean automerkin!

      • JunttiMassa

        On sangen tärkeää opetella ihan itse valitsemaan itselleen oikea automerkki. Tässä muutama esimerkki: MB, BMW ja AUDI..... Huomaathan, että Suzuki ei todellakaan ole tuossa listassa.


      • Ihmetttelijä

        Juuri näin. Välttää kaikkea turhaa paskaa elämässään eli suzuki, kia, skoda, volkkari jne roskamerkit. Ajaa kunnon autolla kuten edellämainittu kertoi merkit. Miksi ostaa romumerkki? Ethän sinä hyppää kaivoonkaan tosta vaan?


      • kunhanUtelen
        JunttiMassa kirjoitti:

        On sangen tärkeää opetella ihan itse valitsemaan itselleen oikea automerkki. Tässä muutama esimerkki: MB, BMW ja AUDI..... Huomaathan, että Suzuki ei todellakaan ole tuossa listassa.

        Saakos noista Saksalaismerkeistä jonkun uutena nelivetoisena kunnon maavaralla ja kolmen vuoden/100000km täystakuulla hintaan alle 30000€? Jos saa, niin kertokaa mikä.


      • JunttiMassa
        kunhanUtelen kirjoitti:

        Saakos noista Saksalaismerkeistä jonkun uutena nelivetoisena kunnon maavaralla ja kolmen vuoden/100000km täystakuulla hintaan alle 30000€? Jos saa, niin kertokaa mikä.

        Miksi hemmetissä pitäisi saada auto alle kolmenkympin?? Ethän sinä saa maitolitraakaan kaupasta viidellä centillä, hyvä mies.
        Turha narista, ettei ole varaa hankkia kalliinpaa ajokkia, koska varallisuus tai varattomuus on jokaisen itsensä valittava. Minä olen valinnut varallisuuden ja auton valitsen itselleni mieluisan, hinta on täysin sivuseikka. Juntti olen ja siintä olen ylpeä, mutta köyhä en todellakaan ole, eli olen juntti ihan vaan omasta tahdostani ja ärsyttääkseni pintaliitäjiä.


      • Automiessss

        Hieno kuulla:) mulla ihan sama fiilis. Jokainen valitsee mitä tekee. Mulla pihassa V40 T5 polestar Carbon edition sekä XC60 D4...joka vaihtuu V90 kun siis saapuu. Tilattu jo. Mun mielestä autoon saa 10-20 tonnilla kohtuu lisävarusteet:) autoa sillä tai 30k ei kyllä saa


      • syvähuohhh
        Automiessss kirjoitti:

        Hieno kuulla:) mulla ihan sama fiilis. Jokainen valitsee mitä tekee. Mulla pihassa V40 T5 polestar Carbon edition sekä XC60 D4...joka vaihtuu V90 kun siis saapuu. Tilattu jo. Mun mielestä autoon saa 10-20 tonnilla kohtuu lisävarusteet:) autoa sillä tai 30k ei kyllä saa

        Joku ihme vaan sinuakin tuo Suzukipalstalle.
        Trolli mikä trolli.


      • Parempi
        JunttiMassa kirjoitti:

        On sangen tärkeää opetella ihan itse valitsemaan itselleen oikea automerkki. Tässä muutama esimerkki: MB, BMW ja AUDI..... Huomaathan, että Suzuki ei todellakaan ole tuossa listassa.

        Mainitut merkit voivat alkaa kiinnostamaan, jos vain saavat laatuasiat kuntoon eli takuu edes samalle tasolle kuin Suzukissa. Sitä odotellessa ajellaan takuuvarmasti Suzukilla eikä ole mitään valittamista.


      • BratwurstOnMakkara

        Sitä ihmettä, että kuksmanni antaisi euroopassa tekeleilleen edes saman tasoisen takuun, kuin Suzuki, niin saat odottaa maailman tappiin. Niiden takuuhan on euroopassa lähinnä huono vitsi.


      • vitaraon
        JunttiMassa kirjoitti:

        On sangen tärkeää opetella ihan itse valitsemaan itselleen oikea automerkki. Tässä muutama esimerkki: MB, BMW ja AUDI..... Huomaathan, että Suzuki ei todellakaan ole tuossa listassa.

        Kaikki ei tarvitse jatkoa.


    • kunhanUtelen

      "auton valitsen itselleni mieluisan"

      Aivan. niin minäkin teen, ja sijoitan sen yli kolmenkympin säästyneet varani kohteisiin, jotka tuottavat. En laita siis kaikkia varojani autoon, kuten sinä näytät tekevän.

      • Hihihh

        "Varat kohteisiin" hahhaah nairettavia juttuja. Kyllä sinä rahasi ryyppäät tai siis varasi..siksi joutuu suzukilla ajelehtimaan..


    • Jimnyx

      Onpas harvinaisen väsynyttä inttämistä jopa autopalstan täytteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe