Vesi Tuhottu... Tomi Sorjonen Odottaa!

Kulausbensaa

Iltalehti kertoo tänään kuinka Tuusulan pohjavedet on tuhottu. Sillä lailla. Lähdeyrittäjän naapuri Tomi Sorjonen Odottaa...v Kysykin kauanko Sorjonen Odottaa ja milloinka viranomaiset ryhtyvät KIIREISESTI LAIN EDELLYTTÄMIIN toimiin? Tutunkauppaa vai kuititonta kauppaa? Tuusula ja koko Etelä Suomi maksaa.

9

525

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maa-ainekset

Rakennusfirmat haluavat eroon saastuneista maa-aineksistaan. Nehän pitäisi aina tutkia, varastoida ja käsitellä asianmukaisesti. Osa saastuneista maista toimitetaan Ekokemille. Näin pitää tehdä kaikkialla maassamme.
      Tällainen toiminta tietenkin maksaa, joten houkutus on suuri viedä saastuneet maa-ainekset "salaa" täyttömaiksi vaikkapa tuttavan kaupalla.
      Tässä on tapahtunut tosi nolo juttu. Siirretyt maa-ainekset pitää nyt kuoria pois ja samalla myös muut jo saastuneet kerrokset. Onkohan kellään tähän riittävästi rahaa? Tuskin mikään vakuutus korvaa kuluja. Tämähän on ympäristörikos.

• Ttutunkauppaa

Kyllä Tomi hoitaa. Vaikka tutunkaupalla.

• Vettääää

Miten vakuutus liittyy siihen että tuhoaa kunnan vesivarannon? Saanko vakuutuksen vastuista liittyen naapurin elinkeinon tuhoamiseen?

• Papamela

Maa-aines vuotaa koko ajan. Pitäisi viedä VÄLITTÖMÄSTI käsiteltäväksi.

• 334567

Vieläkö Tomi odottaa? Lisä sateita?

• Somi.Torjonen

Koko Tuusula on pilalla, koko Suomi on pilalla ja koko maapallo vuotaa, kun Sorjonen ei toimi. Avaruudessa on pian betonin muruja !!!

Kyllä minä niiin taas mieleni pahoitin.

• BensaaSuonissa

Elämäntyönsä ja elinkeinonsa menettänyt naapurisi varmaan pahoitti mielensä? Mitä luulet?

• 12g

Missä mennään?

• kummastuttaa

Eilisessä lehdessä jotain juttua, yrittäjä pitkällä sairaslomalla, hänen kaivovesi maistuu haisee bensalta, mutta ei naapurien.
        Yrityshän hänellä oli jo pitkään myynnissä, samoin omakotitalo.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe