"Ja te vaatetitte minut, kun olin alasti"! No tätäkään EIVÄT Herrat Hallitsijat KOSKAAN toteuttaneet, noudattaneet KENENKÄÄN kohdalla. Vaan kaikki ne täällä nähdyt, häpäistyt, avuttomat, syyttömät, OLIVAT Herrojen Hallitsijoiden VALINTA, keitä UHRAAVAT, Kuinka pitkään, kauan, ja KUINKA Karmeasti, VAARALLISIMMIN!
Kaikki MUUTKIN Raamatussakin lausutut Asiat OVAT ajat sitten ALKANEET kaatua, kääntyä Heitä ITSEÄÄN VASTAAN. Erityisesti Jeesus, Väärä Herra (Eksyttäjä) ja Antikristus-Jumala OVAT ITSE tarkkaan Valinneet ALKAA harrastaa kaikkea VASTAAN. Sekä OIKEUTTA, Totuutta, TosiAsioita, Rehellisyyttä VASTAAN. Ja VASTAAN kaikkea tota Jumalan Sanaa, jota Uskonnossamme (sekä Jumala-uskossa että Kristinuskossa!) on lausuttu, Sanaa, OPETETTU!
Myös ITSE Iso Pää-Jumala on ollut TOTTELEMATTA, noudattamatta 10 Käskyä ja KAIKKEA tota Sanaa! ITSE oppiansa täällä ovat LAISTANEET (1000 %.sesti), VAATIMALLA sitä kuitenkin hippokrateena IHAN kaikilta MUILTA.
Ovat ALKANEET ottaa, Valmistella Ihmisuhreja (henkimaailman olentoja myös), JOITA Uhraavat, Kohdistelevat kaiken ja KAIKKIEN edestä, vuodesta 2006 LÄHTIEN!
Nämäkään kymmenet, JOITA ENIMMÄKSEEN, Eniten KAIKKIEN EDESTÄ, puolesta täällä UHRATAAN, Eivät RIITTÄNEET, vaan JATKUU Aina heidän KOHDALLAAN, LISÄÄ tulee IHAN samanlaista UHRAAMISTA uusiin KOHTEISIIN, sitä mukaa viimeist., kun kuolevat täältä pois! Vaatikaa JO muita Hallitsijoita POISTAMAAN tollaiset TOTTELEMATTOMAT (tuhansia vuosia JATKUNUT toi kaikki), AVARUUTEEN, JOS ei kerran LOPU. Ja Noi kaks, Jeesus, Väärä (Herra)Kristus ja Antirkistus-Jumala OVAT ne kaikin tavoin POIS otettavat TOTAALISESTI!
Olemme KAIKKI muut täällä KAIKKIEN muiden puolella, VAAN Jeesus-Väärä-Herra, Antikristus-Jumala, Ison Pää-Jumalan KANSSA OVAT täällä IHAN kaikkia muita VASTAAN kuin ITSEÄÄN ja toisiaan! Varokaa ANSOJA!
ANSAT on VIRITETTY, Varokaa!
VALISTUSkerrottava
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1563976Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3752919Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12239Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502140Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161854No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111735Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1651373- 931263
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21236Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu931110