Mitä pirua oikein puuhaavat Hesen Krossinalueella olevalla "elintarviketehtaalla" ? Siellä koko ympäristö haisee elttaantuneelta rasvalta, siis lähinnä sianpaskalta.
Eipä suuremmin innosta Hesen tuotteita nauttimaan !
Mahtaako olla "ekotuotannosta" kyse, jossa lihaa mädättämällä kypsennetään ? Ainakin haju on järkyttävä !
Hesburgerin elintarviketehtaan tuoksut Kaarinassa!
14
947
Vastaukset
- JepulisJeeJaTaas
Rasvakaivot siellä haisee. Tyhjennys/pesuväliä vois tihentää ?
- HyiHelvetti
Minä ainakin harvennan syöntivälejä Hesburgereissa, oksettava tuo lemu Krossissa.
- Nyt-tarkkana
Salmelallekin tiedoksi, että pskantuotannon vois lopettaa kokonaan.
http://www.ruutu.fi/video/2634170 - TuollaistakoSyödään
Haju on todellakin JÄRKYTTÄVÄ !!
- äskoodeeälmies
Raha haisoo! Kateutta? Onneksi on, tuo työtä. "Isällä on, äidillä on, kummallakin on työ. Heille on se tarpeellinen, jotta perhe syö... Työtä työtä tehdään, jotta jotta leipää syödään..."
- Melcosta
äskoodeeälmies kirjoitti:
Raha haisoo! Kateutta? Onneksi on, tuo työtä. "Isällä on, äidillä on, kummallakin on työ. Heille on se tarpeellinen, jotta perhe syö... Työtä työtä tehdään, jotta jotta leipää syödään..."
Heburgeriko suuri työllistäjä, molempien on tehtävä tosiaan töitä useammassa työpaikassa, jos Hesen palkoilla meinaa edes osan elannostaan saada. Eikä se kai edellytä paskanhajua elintarviketehtaasta ? Sellainen toiminta on aika arveluttavaa, jossa ruuanvalmituksesta jää tuollainen haju - lähinnä "syönninjälkeinen" haju.
- siellätöissäollut
Pikkusen vaan mennyt yli tuonne ojaan, elkää huoliko:)
- HyiHittolainen
Kauanko se "pikkuinen ylivuoto" mahtaa kestää. Haju on järkyttävää, eikä kyllä Hesen tuotteisiin kannustava.
- puhdistusheikki
"ylivuoto kestäny" niin kauan ku tehdas ollut.
- nm7
Ok.
- Ex-Pikis
Lienee eltaantuneen rasvan uudelleenprosessoinnista johtuva haju. Eihän sitä vanhaa paistorasvaa heti "polteta mikroturbineissa", vaan kyllähän se regeneroidaan mahdollisimman monta kertaa. Vain hyödyntämätön jäte poltetaan.
- Heseee
ei muuta, kun terveysviranomaset paikalle hutkimaan ja tutkimaan!
- Pkt-asukas
Kaarinan kaupungin terveystarkastajat :
Välittömästi Hesen tehtaalle selvittämään järkyttävää hajuhaittaa. Kestänyt jo koko viikon nro 4/2019.
Toimenpiteet ?
Tiedottaminen kaupunkilaisille - Nam._
Hyvä kun huomaatte kuinka turhia ovat roskaruokaravintolat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423