Runkkaus on ihanaa. Valkealan uimahallissa tuossa pari viikkoa sitten tuli ekan kerran kokeiltua toisen miehen kyrvän runkkausta, vähän imutinkin...vitun ihanalta tuntui kulli suussa ja kädessä. Otin hänen spermat ja käytin sitä liukasteena kun runkkasin omaa kulliani...aah...vitun liukasta oli...sit roiskasin omat spermani hänen pääleen...kiihotttais tavata samanmielisiä ja runkkailla sopivissa paikoissa...oon Kotkalainen, Haminassa töissä. Viiskymppinen ukkomies. Keksitään kivaa yhdessä.
ps. Ihan hetero siis oon ja naisten tiukoille pepuille on vielä ihanampaa runkata vaikka autossa ajellen tai bussiaseman tuulikaapissa. Kaverin kanssa ehkä vielä orgastisempaa?
Kotka-Hamina uimahallissa tai rannoilla?
2
350
Vastaukset
Nii ja ...
[email protected]
kun laittaa privaa niin sovitaan jotain kivaa tulevaisuuteen...ja ukkomies kun olen niin 110% luottamus ja vaitiolo molemminpuolin...- gjgdhfhygfgghh
Olen 50v.ukkomies.milloin menet valkealan uimahalliin seuraavaksi.voisin tulla kanssa silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 301413
- 691063
- 49966
- 53860
- 23840
- 49821
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?171815Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173692