Sara Sieppi kertoi Anna-lehdessä,että hän tienaa yhdellä
Instagram kuvalla 1 messupäivän tuoton. Miten hän tekee sen?
Miten Sara Sieppi tienaa installa?
5
246
Vastaukset
- skdjfdklfsdkdsdk
Kuva on ympäröity mainosbannereilla? Itsellä tosin on AdBlock Firefox selaimessa niin eipä tarvitse juurikaan mainoksia katsella, hähähhähä :D
- Ruma_mies
En tiedä. Kaipa siihen jokin erityinen syy on, sillä jos minä laitan oman kuvani instaan, ei siitä kukaan mitään maksa.
- Instaa
Mainosbannereilla. Mutta toivottavasti ei enää jatkossa tienaa, kun idiootti meni tuonkin sanomaan. Sara on tyhmä kuin saapas, ja köyhäkin: 19000 vuositulot taisi olla viimeisimmässä verotuksessa. Eli eipä sitä messuilla installa oikein nettoa, kun kaupat kassatkin tienaa paljon enemmän vuodessa.
- skjdskflsdjlksdjd
On kuitenkin varaa käydä shoppailemassa New Yorkissa parilla tonnilla ja vielä sellaiseen huolimattomuuteen että jättää tulliselvitykset tekemättä:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/sara_sieppi_shoppaili_parilla_tuhannella_ja_jai_kiinni_tullissa_omaa
Ilmeisesti misseille rahaa sataa taivaalta tai "jostain"...
- Faktaaaa
Ei instassa ole mainosbannereita. Sara tienaa instassa mainitsemalla tiettyjä tuotemerkkejä ja nämä tuotemerkit maksavat siitä että Sara mainitsee ne. Esim Sara laittaa kuvan meikeistään tai naamastaan ja kertoo käyttävänsä jotain tiettyä kosteusvoidetta. Tuo kyseinen kosteusvoidemerkki maksaa Saralle tästä mainoksesta. Syy miksi Saralle maksetaan on se että hänellä on instassa 100 tuhatta seuraajaa, mikä on Suomessa huomattava määrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039