Hej
Ulkomaiselle naiselle Suomi on yleensä lottovoitto, Suomalainen mies on kohtelias
hyvväkäytöksinen, naista arvoistava, Suomen sosiaaliturma on yksi antavaimpia,
monissa maissa joutuu itse pitämään huolen perheestä, Suomessa huolehtii KELA
Maailmalla on miljoonien tulijoiden joukossa myös miljoonia nais tulijoita, jotka
haluaisi tulla suomeen nauttimaan heillekkin kuuluvista eduista.mm tasa-arvosta.
Ulkomaiselle naiselle Suomi on lottovoitto
mehmed
2
203
Vastaukset
- sdgW5E
Eiku katos, meillä on unelma. Täällä suositaan perheettömiä nuoria miehiä. Mielellään 20-30 v. Tosin voi meille tulla väärennetyilläkin papereilla, ei se haittaa mitään.
- asssssssss
Jaha, siellä vihjaillaan suomalaisten miesten suosikeista, aasialaisista morsioista. Joillekin suomi-miehille näkyy kelpaavan itäeurooppalaisetkin vaimoehdokkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954097
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434077- 1243627
- 1462854
- 1582174
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282162Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202068- 401719
- 691304
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261145