Oletko nainen koskaan kohdannut kummitusta?

10

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säikähdys

tumman pelottavan hahmon, päättelin että liikaa stressiä ja tekemistä, mielikuvitus temppuili ennen nukahtamista

• eihuolenhäivää

Yksi haamu

• OlenpaHyvinkin

En ole nähnyt koskaan mitään kummajaisia, mutta nauroin videolle.

Sellaisen yhdenlaisen tosi kertomuksen voin kertoa kuminaama kummituksesta...

Veljeni oli tuolloin semmone 15 vuotias nuorukainen, minä 4v nuorempi.
      Yhtenä talvi iltana, kun olimme kahdestaan keittiössä, yhtäkkiä veli ikunaan katsoessaan muuttui kalpeaksi, kuin haamu, huusi vapisevalla ännellään "Äitiiiii! !!!" ja luikahti pöydän alle. Siellä hengästyneenä vapisi. Minä siinä ihmettelemään, että mistä on kyse. Meinasi naurattamaankin veljeni ilme ja yhtaikaa huolestutti. Pidin häntä siinä iässä oikein isona jo ja tuollainen käytös hämmästytti minua...
      Kohta selvisi syy, kun veljeni kaverit tulivat sisälle naureskellen kuminaamari kädessään. Sellaista ruttuista, ei mitenkään miellyttävän näköistä vanhaa miestä kuvasi tuo naamari, kuin psykopaatti murhaajaa..Olibat ikkunastamme kurkkineet naamari päässä :D
      Eli yhden kalpean haamun olen nähnyt elämässäni, veljeni..

• meniniin

olen ja kerroin siitä kerran hänelle, jota täällä kaipailin ajat sitten.. tuskinpa minua enää kaiken jälkeen kaipaa eikä varmaan tyhmiä juttujani muista.

• oletkosinä

ei ehken tarvitse vastata ;)

• enajapois

En ole tavannut...:) Vaikka mielessä kyllä kummittelee koko ajan yksi mörkö...:)))

• onninvika

Onni pelottelee kummituksilla

pötkin peiton alle piiloon

• Enkatoenääikinä

Joo. Katsoin kerran peiliin ja säikähdin.

• Olin kylläkin ehkä unessa. Äitini kuoli. Hän saapui luokseni kummituksena tai jonkinlaisena sieluna. Ilmoitti lähtevänsä pois tästä maailmasta. Seurasin äitiäni sieluna. Äiti haamu tai sielu lähti Taivaaseen kirkaaseen valoon hautausmaan kappelissa, jossa hänet oli siunattu haudanlepoon. Tämä oli mitä ilmeisemmin unta, mutta tällä tavalla olen kohdannut kummituksen unessa, äitini.

Ehkä minulla oli äitiäni ikävä, sillä hän oli kuollut kolme viikkoa aikaisemmin. Ikävä purkautui unessa pois ja minä sain herättyäni ryhtyä nukkumaan kunnolla hyvin paljon onnellisena positiivisesta "unesta". Rakastin äitiäni, paljon, miksi oli häntä ikävä silloin ja vielä ajoittain nytkin.

• istanbul

Ei ne ole tärkeitä. Jeesus on. Mitä sä niistä välität?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      386
      10164
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      95
      6474
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      409
      6200
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      161
      4531
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      3848
    6. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      88
      3424
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3381
    8. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      64
      3206
    9. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      7
      3128
    10. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3092
    Aihe