Maahanmuuttokriitikot tappelivat kadulla

näinonkuullkaas

En viitsinyt puuttua asiaan, antaa whitetrashin tapella.

12

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elli-täti

      Ei, ei ne olleet maahanmuuttokriitikoita. Suvakit siinä vaan riiteli siitä, kuka saa ottaa yövieraakseen komeimman, vahvakroppaisen noin 30 vuotiaan tumman miehen. Mies tarvii turvaa yöajaksi, sillä valoisat yöt häiritsevät nukkumista ja rukoustuokiota. Varsinkin, kun ramadan alkaa kesäkuussa.

      • kyllätunnistaa

        Kyllä nämä näytti aivan aidoilta maahanmuuttokriitikoilta, huudotkin kuulostivat siltä, että eivät olleet mitään penaalin terävimpiä kyniä.


      • Murothävis

        Ja minä näin hyyäsärilauman kokoontuneen syömään koiranpaskaa eilen sokoksen kulmilla.


      • haistapaskaa
        Murothävis kirjoitti:

        Ja minä näin hyyäsärilauman kokoontuneen syömään koiranpaskaa eilen sokoksen kulmilla.

        Linkki?


    • mv.Media.Valhe.XD

      Tuo on kyllä viisautta.

      TimoXL on varmaan ollut toisena osapuolena kun ei ole vielä aloittanut maailmanparantamista täällä tänään :D

      Varmaan hävettää maahanmuuttokriitikoita kun kuulaan valkoinen iho silmien ympärillä muuttuukin kertapläjäyksestä mustaksi ;D

      • kulttuuritutkija

        Väkivallan kulttuuri asuu vahvasti suomalaisessa äärioikeistossa.


      • HävitettäväHeti

        Mutta väkivaltaisin ja vaarallisin ryhmä on äärivasemmisto ja anarkomarkot.


      • Timo_XL

        No aattelin et tuskinpa kukaan viitsii vastailla näin lapselliseen suvakkitrolliin, mut olin näköjään väärässä! :/
        (Vai ihan itsekö trollailit tänne? :) )

        Mut jos nyt välttämättä haluat minunkin mielipiteeni tällaisiin, niin:
        *pieru*


      • 345678
        HävitettäväHeti kirjoitti:

        Mutta väkivaltaisin ja vaarallisin ryhmä on äärivasemmisto ja anarkomarkot.

        Älä viitsi selitellä


      • mv.Media.Valhe.XD
        Timo_XL kirjoitti:

        No aattelin et tuskinpa kukaan viitsii vastailla näin lapselliseen suvakkitrolliin, mut olin näköjään väärässä! :/
        (Vai ihan itsekö trollailit tänne? :) )

        Mut jos nyt välttämättä haluat minunkin mielipiteeni tällaisiin, niin:
        *pieru*

        No voi, et osannut jytkyä pidättää, että olisi kuulunut vain vaimea SSS :( nyt taisi mennä sun tightywhitiesit pysyvästi ruskeiksi :/


    • Jos sanottaisiin, että pidetään maahanmuuttokriitikot ja maahanmuuttajakriitikot/muut rasistit erillään.

      Maahanmuuttokriittisyys on taas termi, jota pitäisi pitää neutraalina, mutta se on ikävä kyllä mennyt rasistien käyttöön.

      Otetaan kyseinen termi pois heiltä! :)

    • hahahahdashaah

      Hiekon aineksen välien selvittelyä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe