Merkel on liehitellyt viime päivinä niin perusteellisesti Turkin Erdogania, että koko EU on Merkelin johdolla siiirtymässä Erdoganin vallan alle. Erdogan vastustaa kynsin hampain sananvapautta ja edistää kaikin keinoin maansa täydellistä islamilaistumista.
Erdogan on saanut Merkelin suostumaan siihen, että Turkki on pystynyt kynimään EU:lta 3 000 miljoonaa euroa, jottei sen kautta tulisi pakolaisia Eurooppaan. Merkel on pyytänyt vastineeksi Erdoganilta länsimaisten demokraattisten oikeuksien hyväksyntää, mutta sitä Erdogan ei ole luvannut missään vaiheessa. Erdogan on päin vastoin kiristänyt keinoja kaihtamatta itsevaltaista otettaan maansa suvereenina valtiaana.
EU on Merkelin johdolla yhtymässä Turkkiin
7
166
Vastaukset
- OTTOMAN_EMPIRE_2.0
Erdogan on kaappi-jihadisti jolla on ottomaanin pää.
- asssssssss
Merkel on hullu, miten ämmä voi vielä olla vallassa. Saksalaiset on ilmeisesti vieläkin niin aivopestyjä syyllistämällä heitä natsien teoilla.
- entinendemari
ampuisi joku nyt saatana sentään sen hullun ämmän!!!!!!!!!
- seluuleeliikoja
No noinhan se hitlerikin toimi, halusi valloittaa koko maailman. Merkel valloittaa euroopan lisäksi ottomaanien valtakunnan. Siinä vain tulee itselleen pieni takaisku, kun ottomaanit haluaakin itse valloittajan paikalle. Joutuu vielä merkelin akka hävitettävien listalle itsekin.
- saksankansa
Kun päätökset tulevat mielipuolen suusta, kuka on vastuussa.
- dgdhhjjyjyj
44fggtyyrtyrtyrtrtrtyrty
- Linkousta
Turkissa uutisten mukaan menossa puhdistukset( = satojen kaulojen katkontaa...ihmisten teloitus. Ei sanaakaan uutisissa sen brutaaliudesta tai asian tuomittavuudesta.)
Mohammed Bouhlel teki samalla uutistenlogiigalla kaiketi autolla toteutetun puhdistuksen viime viikolla. Ts.. Valkopesu toteutuu sanoilla ja kauloja saa katkoa. Ihan normi hyväksyttävää toimintaa näkyy suvaitsevaitsevat korruptoituneet päättäjät laidasta laitaan ajattelevan. Peloille ei saa antaa valtaa -ainoastaa pedoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433