EU on Merkelin johdolla yhtymässä Turkkiin

taaltapesee

Merkel on liehitellyt viime päivinä niin perusteellisesti Turkin Erdogania, että koko EU on Merkelin johdolla siiirtymässä Erdoganin vallan alle. Erdogan vastustaa kynsin hampain sananvapautta ja edistää kaikin keinoin maansa täydellistä islamilaistumista.

Erdogan on saanut Merkelin suostumaan siihen, että Turkki on pystynyt kynimään EU:lta 3 000 miljoonaa euroa, jottei sen kautta tulisi pakolaisia Eurooppaan. Merkel on pyytänyt vastineeksi Erdoganilta länsimaisten demokraattisten oikeuksien hyväksyntää, mutta sitä Erdogan ei ole luvannut missään vaiheessa. Erdogan on päin vastoin kiristänyt keinoja kaihtamatta itsevaltaista otettaan maansa suvereenina valtiaana.

7

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OTTOMAN_EMPIRE_2.0

Erdogan on kaappi-jihadisti jolla on ottomaanin pää.

• asssssssss

Merkel on hullu, miten ämmä voi vielä olla vallassa. Saksalaiset on ilmeisesti vieläkin niin aivopestyjä syyllistämällä heitä natsien teoilla.

• entinendemari

ampuisi joku nyt saatana sentään sen hullun ämmän!!!!!!!!!

• seluuleeliikoja

No noinhan se hitlerikin toimi, halusi valloittaa koko maailman. Merkel valloittaa euroopan lisäksi ottomaanien valtakunnan. Siinä vain tulee itselleen pieni takaisku, kun ottomaanit haluaakin itse valloittajan paikalle. Joutuu vielä merkelin akka hävitettävien listalle itsekin.

• saksankansa

Kun päätökset tulevat mielipuolen suusta, kuka on vastuussa.

• dgdhhjjyjyj

44fggtyyrtyrtyrtrtrtyrty

• Linkousta

Turkissa uutisten mukaan menossa puhdistukset( = satojen kaulojen katkontaa...ihmisten teloitus. Ei sanaakaan uutisissa sen brutaaliudesta tai asian tuomittavuudesta.)
      Mohammed Bouhlel teki samalla uutistenlogiigalla kaiketi autolla toteutetun puhdistuksen viime viikolla. Ts.. Valkopesu toteutuu sanoilla ja kauloja saa katkoa. Ihan normi hyväksyttävää toimintaa näkyy suvaitsevaitsevat korruptoituneet päättäjät laidasta laitaan ajattelevan. Peloille ei saa antaa valtaa -ainoastaa pedoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      271
      2814
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      24
      2235
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      342
      1970
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      103
      1632
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe