Sekä Syyriassa että Irakissa on Isis luhitumaisillaan, joten valitan laitalahkot.
Ei mennyt teillä taaskaan kuten strömsössä.
HAHAHAHAHAHAAA!!!
Isis on miltei voitettu kanta!
5
119
Vastaukset 5
Koska oppi on aukoton, niillä on ihan yhtä "hyvä" selitys, voittipa Isis tai hävisi. Mitään ongelmaa ei ole, ja raamatusta löytyy niin kaikki kuin myös mitä tahansa. Nauru loppuu nyt, sillä kaikki sujuu edelleen Jumalan ihmeellisen suunnitelman mukaisesti.
- TurhaaPropagandaa
Yhtään islamistista terrorijärjestöä ei ole voitu kaataa eikä voida. Liike vain vaihtaa paikkaa ja pirtstaloituu mutta koskaan katoa. Uusia kannattajia tulee koko ajan ja nukkuvia soluja ei kukaan pysty laskemaan.
Mutta jos noin on niin sittenhän kaikki suurialaiset ja irakilaiset vlidaan palauttaa omiin maihinsa vai mitä?- KTS--
Iliman muuta ja sut lähetetään samalla kyydillä posmottamaan laitalahkos oppia pakanakansojen paljoudelle. Toivotan onnea valitsemallesi tielle.
- KTS--
KTS-- kirjoitti:
Iliman muuta ja sut lähetetään samalla kyydillä posmottamaan laitalahkos oppia pakanakansojen paljoudelle. Toivotan onnea valitsemallesi tielle.
Ps. tämä siis minun muslimipedofiilin mielipide.
Isiksellä on vastassaan koko maapallon armeija, sillä on rahapula, keskinäistä valtataistelua ja pakenevia joukkoja. Häviäähän se isis selvä se, mutta että joku Simelius omine isisfantasioineen myötäisi olevansa väärässä, niin sitä tuskin nähdään ennenkuin Simelius lakkaa uskomasta. Eli ei koskaan.
Vielä vanhana pierunakin se ja laisensa höppänät selittää jollakin foorumilla, miten se islamisaatio oli ihan hiuskarvan päässä jo 40 vuotta sitten vuonna kaksituhatta ja kuusitoista. Saattaapa ottaa jonkinasteen sankarinkin roolin eli mahdollisesti selittää miten tärkeä hänen roolinsa oli sen islamisaation estämisessä.
Totuus muuttuu fundamentalistin mielen mukaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522