Juuri äsken tuli TV7:lta Sid Rothin ohjelma yliluonnollista. Se kertoi taivasporteista, joista voi tulla joko demoneja tai sitten enkeleitä. Mukaan sotketiin muinaisten amerikan intiaanien hengelistä elämääkin ja kaikesta löytyi kuulemma jokin jae Raamatusta. Ohjelma oli läpinäkyvää harhaoppista eksytystä, härskiä ja räikeää kristinuskon vääristelyä.
Martti Ojares ajaa tätä Sid Rothin ohjelmaa TV7:lla vuodesta toiseen. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että Martti Ojares on paholaisen asialla. Mielipiteeni ei perustu pelkästään tähän yhteen surulliseen jaksoon, vaan myös kaikkeen muuhun, mitä Martti Ojares tekee.
TV7:lta tuli New Age uskontoa taivastporteista
2
197
Vastaukset
- saviseutulainen
Sid Rothin Yliluonnollista-ohjelma on äärimmäisen vaarallista eksytystä ja harhaa. Miten on mahdollista, että TV7 tosiaan lähettää tätä lopunajan yhtä pahimmista kristillisyyden kaapuun pukeutuneista saastutusohjelmista kanavallaan vuodesta toiseen. Eiväthän katseet voi suuntautua ensikädessä tietenkään kehenkään muuhun kuin TV7:n toimitusjohtajaan Martti Ojarekseen. Onko siinä muuten perää, että Ojares on saanut profetian kristillisen TV-kanavan perustamisesta "itseltään" Rodney Howard Brownilta? Jos näin on, kaikki selittynee jo pitkälti sillä.
"Voitelua" Ojares on ollut saamassa RHB:n käsien alla. Taltioitua dokumenttia löytyy helposti.
On vain hyvin murheellista, että aina uusia, vilpittömiä uskoon vastikään tulleita ihmisiä viedään mukaan heti uskontien alussa harhapoluille, jotka johtavat aina syvemmille eksytysten teille. Ja kun tarpeeksi syvälle ollaan jouduttu - edelleen vilpittömässä uskossa, että kaikki on hyvin ja aivan ihanaa - ei uskota enää minkäänlaisia varoittavia ääniä. Varoittajat ovat uskonnollisia hengen sammuttajia ja fariseuksia, joiden hapatuksesta itse Herra Jeesus varoitti. Eikä TV7:n ohjelmatarjonta eksytä vain niitä, joiden tulisi olla vielä maitoruoalla, vaan jo pidemmälle uskontiellään päässeitä.
Ei hyvältä näytä. - fghjkklop
Kristinusko ja muutkin uskonnot ovat juurikin sitä eksytystä. Tyhmät lampaat vaan menee mukaan siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559