Sillä ei koskaan ole mitään profetiaa

ArmostaAmen

sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
2Tim. 3:16
Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
1Piet. 1:11
ovat tutkineet, mihin tai millaiseen aikaan heissä oleva Kristuksen Henki viittasi, edeltäpäin todistaessaan Kristusta kohtaavista kärsimyksistä ja niiden jälkeen tulevasta kunniasta.

16

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo__EiKirj

      Aivan! Ongelmaksi muodostuu meissä se kuuntelevan osapuolen taho. Kyllä profetian antaja tietää sen, tuliko sana itseltä omasta tahdosta, vai jostain sellaisesta jota ei osaa itse käsittää tähän maailmaan sijoittavaksi. Elikkä profeetalle jää vain kaksi vaihtoehtoa, joko uskoo sanan tulleen Pyhästä Hengestä tai sitten jostain muusta hengestä.
      Kuulija ei kykene tätä asiaa peilaamaan millään tavalla, vaan kuulijan täytyy mitata kaikki sanoman kautta. Kuulija ei voi sanoa että koska minä en tykkää tuosta ihmisestä, niin ei se voi tuoda mitään Jumalasta tulevaa. Eikä vielä silloinkaan, jos kuulija on aiemmista puheista joutunut ristiriitaan profeetan kanssa. Mikään muu ei paljasta profeettaa profeetaksi, kuin sen hedelmät, eli saadun sanan toteutuminen.
      Profetian toteutuminen Raamatun mukaan ei ole ajallisessa ulottuvuudessa mitattavissa ja siksi se joka sanoo ettei profetiasi toteutuneet, puhuu Raamatun ilmoitusta vastaan, sillä Joonankaan profetia ei toteutunut edes yhdenkään sen kuulijan elonaikana, vaan vasta satojen vuosien jälkeen.
      Kaiken huipuksi Jeesus sanoi, "te ette aikaa tunne" joten tämä lause suojaa profeettoja tuomitsemiselta. Tämän Paavalai vielä vahvistaa sanoin, "älkää halvekusko profetiaa, vaan pitäkää se mikä hyvää on".
      Kuulijan on siis syytä kunnioittaa kaikkea profetiaa mutta jos joku julistaa VÄÄRÄÄ EVANKELIUMIA, niin sellaista kavahtakaa. Ei profetointi ole vaarallista, eikä silloinkaan vaikkei se näennäisesti toteudukaan, ellei se vie jotain muuta Jeesuksen veren tilalle ja sen kyllä jokainen tajuaa.
      Muuten mä en kyl ihan pääse aina jyvälle, miksi tehdään tämän kaltaisia aloituksia. Siis motiivina aloitukselle... mikä?

    • 1-kun-22---

      Aloitus viittaa Raamatun profetioihin. Ei ole mikään takuu tämän ajan hömppä-profetioista. Raamatun profeetat olivat Jumalan ihmisiä. On täysin turhaa vedota em:uun Raamatun sanaan, jos koettaa saada tukea siis tämän ajan puuhasteluille!

      Suuri osa on puuta, heinää ja olkia. Sitä oli jo kyllä Raamatun päivinä. Mitä kirjoittaa Jeremia? Jer 23:28-40.

      Entä Kuinkaiden Aahab ja Joosafatin aikoihin?

      Oli 400 profeettaa! He (muka) ilmoittivat Herran tahdon kuninkaalle.
      Kuningas epäili että jokin ei stemmannut? Ja pyysi vielä profeetta Miikalta Herran sanaa.... 1 Kun 22. luku.

      Mikä tilanne? Valheen henki oli mennyt niiden 400 profeetan suuhun. Miika yksin totteli Herraa. Mutta Sidkia Kenanaan poika oli tosi överi! Teki oikein rautasarvet kalloonsa ja "ennusti" Kukinkaalle... (väärin).

      Miten kävi? Joka viisautta etsii, lukeee koko luvun 1 Kun 22. luku

      Miika oli ainoa profeetta - Herran asialla. Ja hänen ennustuksensa kävi toteen.

      Saa olla vaikka 400 taikka 4000 eksynyttä profeettaa (!) ja he saavat harrastaa kuorohuutoa: ....

      Mutta vain se sana käy toteen, jonka Herra antaa.

      Eli? Tämän ajan sadat "profeetat" voidaan hylätä samoin perustein!

      • fggree

        Elävä Jumala vaikuttaa tänäänkin, eikä profetia ole muuttunut muuten kuin eksyttäjien tahollta.
        Jos Jumalan sana ja Raamatun totuus ei kelpaa, olet väärällä palstalla.
        Ateismi osio on vas. valikossa.


      • vcbcbc

        ok-


      • cxvvxxc

        ok-


      • g2dggdd

        ok-


      • fdgdvvv

        ok-


    • valheet-palaa---
    • InhottavaRealisti

      Ja millähän keinoilla joku teistä Oikeista Profeetoista täällä todistaa Jumalan vaikuttavan jotenkin juttujensa taustalla?

      • Jumalan_henkäys

        19.5.2016 23:41

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . HERÄTYS ALKAA SUOMESSA . . . Jumalan TUNNUSTEOLLA . . . !

        SIIS ---> IHMEPARANTUMINEN . . . ilman mahtipontisia TILAISUUKSIA . . . :)

        HENKILÖ ja TAPAHTUMIS PAIKKA on ollut jo - jonkin aikaa - tiedossa, lisäksi Jumala MÄÄRÄÄ AJANKOHDAN, joka on TÄYSIN SOPIVA . . .

        . . . HERÄTYKSEN ALOITUSHETKEKSI . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala on - syksyllä 2014 - ANTANUT TIEDOT - TULEVASTA ensimmäisestä ihmeteostansa ---> IHMEPARANTUMINEN - pyörätuolipotilas, jolla ALS -sairaus

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan,

        Joh. 6: 28-30 ---> Se on Jumalan teko - SE - tunnusteolla TODISTAMINEN

        Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

        He sanoivat hänelle: "Minkä tunnusteon sinä sitten teet, että me näkisimme sen ja uskoisimme sinua? Minkä teon sinä teet?

        . . . . . . . .

        SE - IHMEPARANTUMINEN - tulee olemaan TODISTUKSENA KAIKILLE . . . :)

        Jeesus Kristus - ELÄÄ - JA - TOIMII . . . Uudestisyntyneiden KAUTTA . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • InhottavaRealisti

        Ja sitten vain esiin todisteita tästä ihmeparantumisesta. Kiitos.


      • harhaopettaja-olet
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Jumalan_henkäys

        19.5.2016 23:41

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . HERÄTYS ALKAA SUOMESSA . . . Jumalan TUNNUSTEOLLA . . . !

        SIIS ---> IHMEPARANTUMINEN . . . ilman mahtipontisia TILAISUUKSIA . . . :)

        HENKILÖ ja TAPAHTUMIS PAIKKA on ollut jo - jonkin aikaa - tiedossa, lisäksi Jumala MÄÄRÄÄ AJANKOHDAN, joka on TÄYSIN SOPIVA . . .

        . . . HERÄTYKSEN ALOITUSHETKEKSI . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala on - syksyllä 2014 - ANTANUT TIEDOT - TULEVASTA ensimmäisestä ihmeteostansa ---> IHMEPARANTUMINEN - pyörätuolipotilas, jolla ALS -sairaus

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan,

        Joh. 6: 28-30 ---> Se on Jumalan teko - SE - tunnusteolla TODISTAMINEN

        Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

        He sanoivat hänelle: "Minkä tunnusteon sinä sitten teet, että me näkisimme sen ja uskoisimme sinua? Minkä teon sinä teet?

        . . . . . . . .

        SE - IHMEPARANTUMINEN - tulee olemaan TODISTUKSENA KAIKILLE . . . :)

        Jeesus Kristus - ELÄÄ - JA - TOIMII . . . Uudestisyntyneiden KAUTTA . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Pitkät krooniset tekstisi eivät vakuuta yhtään mitään, sinä Jeeus_valitsi_tekstin.

        Manipuloivilla ennustuksilla, ja kiihottamalla ihmisten uteliaisuutta osoitat vain harhaopettajien perusideologian! Keskitä huomio, kirjoita salaperäisesti, ennusta SUURIA, ennusta IHMEITÄ, keksi vaikka omasta päästäsi....

        Jumala ei tarvitse mainostusta, ei Hän tarvitse sinunkaan mainostusta.

        Kukaan ei voi enää ottaa sinua todesta, ja jos joku parantuiskin - on täysi syy epäillä, että asialla on valhehenget!

        Oletko koskaan sattunut lukemaan, mitä Jeesus joutuu kerran sanomaan, eräille?

        Matteus 7: 21-23


      • mitämuista

        Lue aloituksen teksti ja kerro siitä, tollo.


      • Nythetibbb

        Lue se.


      • dsvdsfss

        ok--


      • fhghfgh

        ok--hgfhhh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5450
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      162
      4217
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      3953
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      21
      2637
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2480
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2476
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe