Poltteleeko Alex pilveä Amsterdamissa?

iloinen_naurajaa

Alex.kasi on ainakin hetkellisesti kadonnut palstalta.

Tietääkö kukaan onko Alex-poika ottanut neuvoni onkeensa ja matkustanut Amsterdamiin viikon lomalle? Eli poltteleeko Alex tälläkin hetkellä Damissa kannabissätkää ja laajentaa siten tajuntaansa? Niin toivoisin.

47

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex sai sen verran ilkeää kuraa kopittelijalta, että ymmärrän ihan hyvin hänen poissaolonsa.

      Teot paljastavat uskon tai vakaumuksen arvon. Arvaatte varmaankin, minkä verran punnituksessa painaa sellaisen hepun kristillisyys, joka syyttelee toisia ilman perusteita. Suosittelen suhtautumaan kaikkeen hänen esittämäänsä hyvin varauksellisesti.

      • Kiinnostuin

        Anna linkki


      • Kiinnostuin kirjoitti:

        Anna linkki

        En jaksa hakea, kun kunnon hakutoimintoa ei ole.

        Jonkin aikaa sitten koppittelija herjaten syytti Alexia kahden nimimerkin käytöstä ja pysyi väitteessään, vaikka Alex ihan asiallisesti kertoi, mistä on kyse.

        Joko kopittelijalla on selvänäkijän kykyjä tai sitten hän itse syyllistyi toisen tuomitsemiseen ilman perusteita.

        Syyttäjä, panettelija, moittija – se on heprealaisessa mytologiassa nimeltään saatana.


      • seonoikein
        v.aari kirjoitti:

        En jaksa hakea, kun kunnon hakutoimintoa ei ole.

        Jonkin aikaa sitten koppittelija herjaten syytti Alexia kahden nimimerkin käytöstä ja pysyi väitteessään, vaikka Alex ihan asiallisesti kertoi, mistä on kyse.

        Joko kopittelijalla on selvänäkijän kykyjä tai sitten hän itse syyllistyi toisen tuomitsemiseen ilman perusteita.

        Syyttäjä, panettelija, moittija – se on heprealaisessa mytologiassa nimeltään saatana.

        Alex itse öykkää ja laittaa sanoja toisten suuhun ja avaa 100 ketjua piina/helvettiaiheesta kun ei osaa kirjoittaa yhteen ketjuun. Tähän samaan aiheeseen ja ketjujen jatkuvaan aukomiseen lienee siis tulkintani mukaan joku pakkomielle eikä hän osannut vastata siihen että miksi tai mitä hyötyä näin on tehdä sen sijaan että nostaisi vanhan ketjun uudestaan pystyyn. Sama näkyvyys ja muiden argumentit jo valmiina niin ei tarvitse kaikilla kirjoittaa kaikkea uudelleen. Moukkamaista luoda saman miehen toimesta ja samasta aiheesta 100 erillistä ketjua. Kopittelija antaa välillä paukkua ja oikein kunnolla ja se on oikein!


      • seonoikein kirjoitti:

        Alex itse öykkää ja laittaa sanoja toisten suuhun ja avaa 100 ketjua piina/helvettiaiheesta kun ei osaa kirjoittaa yhteen ketjuun. Tähän samaan aiheeseen ja ketjujen jatkuvaan aukomiseen lienee siis tulkintani mukaan joku pakkomielle eikä hän osannut vastata siihen että miksi tai mitä hyötyä näin on tehdä sen sijaan että nostaisi vanhan ketjun uudestaan pystyyn. Sama näkyvyys ja muiden argumentit jo valmiina niin ei tarvitse kaikilla kirjoittaa kaikkea uudelleen. Moukkamaista luoda saman miehen toimesta ja samasta aiheesta 100 erillistä ketjua. Kopittelija antaa välillä paukkua ja oikein kunnolla ja se on oikein!

        Siitä, että Alexilla on ollut tapa avata uusia ketjuja samasta aiheesta, ei seuraa, että häntä olisi asiallista syyttää kahden nimimerkin vilpillisestä käyttämisestä.

        Jos on uusien ketjujen avaamisesta mossotettavaa, herrat ovat hyvät ja sanovat sitten siitä asiasta. Kyse ei kuitenkaan ole sääntöjen rikkomisesta eikä keneenkään erityisesti kohdistuvasta ilkeydestä.

        Vai oliko tämä vain kosto, kun niin harmittaa? Mitäpä jos vähän turpaan mättäisi, kun aina vain avaa samasta aiheesta. Antaisi paukkua, mitäs tuumaat?

        Siinä mulla uskonveljiä, voi taivas!


      • toinennäkökanta
        v.aari kirjoitti:

        Siitä, että Alexilla on ollut tapa avata uusia ketjuja samasta aiheesta, ei seuraa, että häntä olisi asiallista syyttää kahden nimimerkin vilpillisestä käyttämisestä.

        Jos on uusien ketjujen avaamisesta mossotettavaa, herrat ovat hyvät ja sanovat sitten siitä asiasta. Kyse ei kuitenkaan ole sääntöjen rikkomisesta eikä keneenkään erityisesti kohdistuvasta ilkeydestä.

        Vai oliko tämä vain kosto, kun niin harmittaa? Mitäpä jos vähän turpaan mättäisi, kun aina vain avaa samasta aiheesta. Antaisi paukkua, mitäs tuumaat?

        Siinä mulla uskonveljiä, voi taivas!

        Toisaalta alex pisti itse kiven pyörimään syyttäessään ensin anonyyminä kirjoittelevia henkilöitä ja alkoi valittamaan siitä. Eipä tuo kopittelijan arvelu tästä alex-malson yhteydestä minun mielestäni niin kamala tapahtuma etenkään tuon alexin oman toiminnan jälkeen ollut. Semmoinen on aika syvältä kun joku pyhpyh haukkuu ihmisiä viesteissään kusipäiksi ja tuomitsee heidät helvettiin. Toisaalla pyhpyh tosin sanoo ettei itsekään usko helvetin olemassaoloon joten siitä miettikäämme kuinka vakavasti tämmöisen ihmisen kirjoitukset kannattaa ottaa.


      • Exap
        v.aari kirjoitti:

        Siitä, että Alexilla on ollut tapa avata uusia ketjuja samasta aiheesta, ei seuraa, että häntä olisi asiallista syyttää kahden nimimerkin vilpillisestä käyttämisestä.

        Jos on uusien ketjujen avaamisesta mossotettavaa, herrat ovat hyvät ja sanovat sitten siitä asiasta. Kyse ei kuitenkaan ole sääntöjen rikkomisesta eikä keneenkään erityisesti kohdistuvasta ilkeydestä.

        Vai oliko tämä vain kosto, kun niin harmittaa? Mitäpä jos vähän turpaan mättäisi, kun aina vain avaa samasta aiheesta. Antaisi paukkua, mitäs tuumaat?

        Siinä mulla uskonveljiä, voi taivas!

        "Siitä, että Alexilla on ollut tapa avata uusia ketjuja samasta aiheesta, ei seuraa, että häntä olisi asiallista syyttää kahden nimimerkin vilpillisestä käyttämisestä."
        Mielestäni tällaista syytöstä ei "seonoikein" esittänytkään, vaan "Alex itse öykkää ja laittaa sanoja toisten suuhun" viittaa käsittääkseni siihen mitä minäkin olen kokenut, eli sitä että Alex on joskus ilmaissut minun ajattelevan niin tai sanoneen näin, vaikka en ole sitä tehnytkään. "seonoikein" ei sanallakaan viittaa useisiin nimimerkkeihin. Sinä sensijaan itse viittasit, eikä "seonoikein" siihen kommentoinut mitenkään. Specsaversiin siis, mars mars, vaari ! :)


      • Exap kirjoitti:

        "Siitä, että Alexilla on ollut tapa avata uusia ketjuja samasta aiheesta, ei seuraa, että häntä olisi asiallista syyttää kahden nimimerkin vilpillisestä käyttämisestä."
        Mielestäni tällaista syytöstä ei "seonoikein" esittänytkään, vaan "Alex itse öykkää ja laittaa sanoja toisten suuhun" viittaa käsittääkseni siihen mitä minäkin olen kokenut, eli sitä että Alex on joskus ilmaissut minun ajattelevan niin tai sanoneen näin, vaikka en ole sitä tehnytkään. "seonoikein" ei sanallakaan viittaa useisiin nimimerkkeihin. Sinä sensijaan itse viittasit, eikä "seonoikein" siihen kommentoinut mitenkään. Specsaversiin siis, mars mars, vaari ! :)

        Minä olen Instrumentariumin kanta-asiakas, mutta kiitos ehdotuksesta.

        Ymmärsin, että "seonoikein" pyrki puolustamaan kopittelijan käytöstä sillä, että Alex on toiminut jossakin toisessa asiassa epätäydellisesti.

        Olen ollut siinä asiassa Alexin kanssa samoissa tunnelmissa, että koko ajan nimimerkkiään vaihtavat kirjoittajat haukkuvat vakituisen nimimerkin käyttäjiä "puskista huutelijoiksi". Paheksuisin sitä vakavasti, jos pystyisin pidättämään nauruani.


      • vaari kirjoittaa:
        "Teot paljastavat uskon tai vakaumuksen arvon. Arvaatte varmaankin, minkä verran punnituksessa painaa sellaisen hepun kristillisyys, joka syyttelee toisia ilman perusteita. Suosittelen suhtautumaan kaikkeen hänen esittämäänsä hyvin

        Syyttäjä, panettelija, moittija – se on heprealaisessa mytologiassa nimeltään saatana"
        ____________________

        Tuolta voi lukea kirjoituksiani sun muuta ja ei anonyyminä niin kuin eräät...

        http://otakoppi.webnode.fi/


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        vaari kirjoittaa:
        "Teot paljastavat uskon tai vakaumuksen arvon. Arvaatte varmaankin, minkä verran punnituksessa painaa sellaisen hepun kristillisyys, joka syyttelee toisia ilman perusteita. Suosittelen suhtautumaan kaikkeen hänen esittämäänsä hyvin

        Syyttäjä, panettelija, moittija – se on heprealaisessa mytologiassa nimeltään saatana"
        ____________________

        Tuolta voi lukea kirjoituksiani sun muuta ja ei anonyyminä niin kuin eräät...

        http://otakoppi.webnode.fi/

        Halusit sitten munata itsesi oikein tunnistettavana henkilönä?

        Jospa laittaisit vielä nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja pankkitilin numeron? Niin varmaankin muuttuisi kaikki tekemäsi tosi yleväksi ja hurskaaksi, vai mitä?


      • v.aari kirjoitti:

        Halusit sitten munata itsesi oikein tunnistettavana henkilönä?

        Jospa laittaisit vielä nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja pankkitilin numeron? Niin varmaankin muuttuisi kaikki tekemäsi tosi yleväksi ja hurskaaksi, vai mitä?

        Vaippa huonosti ?



      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Tuolta: https://www.facebook.com/jamppe.maenpaa

        Et sitten tainnut lopultakaan ymmärtää, että olet käyttäytynyt huonosti.

        Naaman esiin tuominen ei mitenkään muuta sitä asiaa.

        Ehkä ei pitäisi kauhalla kysellä kun on pipetillä annettu. Asia käsitelty.


      • v.aari kirjoitti:

        Et sitten tainnut lopultakaan ymmärtää, että olet käyttäytynyt huonosti.

        Naaman esiin tuominen ei mitenkään muuta sitä asiaa.

        Ehkä ei pitäisi kauhalla kysellä kun on pipetillä annettu. Asia käsitelty.

        Noh... tämä nimimerkki Malson, joka kirjoittelee täysin samoista asioista kuin Alex ja koska Alex vastaa rekattuna hänen nimimerkkinsä alla minulle, niin kaiketi tämä Malsonkin voi todistaa olevansa eri henkilö kuin Alex !

        ...Mutta eipä "heppua" kuulu eikä näy !

        Minulle nimimerkki Alex on yhtä kuin nimimerkki Malson niin kauan kuin toisin todistetaan !

        Alexilla nähtävästi vaan nyt sattuu olemaan ainakin nämä kaksi rekattua nimimerkkiä (ja monta rekkaamatonta kommenttia) ja hän nyt vain vahingossa sohlasi että olikin toisella nimimerkillään sisällä 24 keskusteluissa ja sitten alkaa yrittämään peitellä omaa hölmöyttää kaiken maailman selityksillä !

        Ps. Minä en pilkkaa Alexia hänen opillisista harhoistaa (kun en myöskään ateisti V.aaria) mutta kun Alex sohlaa niin sitten sohlaa... :D

        (Vrt. Tuolta löytyy Alexin vastaukset Malsonina keskustelujen loppupäästä... http://keskustelu.suomi24.fi/t/14272557/ilmestyskirja-tv-sarja )


      • Ps. Minuakin on näillä sivuilla yritetty usein yhdistää niin että rekkaamaton Exap ja rekattu Kopittelija007 olisivat yksi ja sama henkilö ja olen useamman kertaa joutunut todistelemaan että näin asia ei ole ja samoin on joutunut tekemään myös Exap epäselvyyksien selvittämiseksi !

        Mutta mitäpä sanoo alex.kasi

        20.5.2016 19:35
        "... varmasti ottaisitte malsoninkin hampaisiinne jos siihen tulisi tilaisuus .. mutta ei taida tulla ... :)) sorry vaan ..minä ainakin kehoitan häntä vaihtamaan nimimerkkiään.. "

        Heh...


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Noh... tämä nimimerkki Malson, joka kirjoittelee täysin samoista asioista kuin Alex ja koska Alex vastaa rekattuna hänen nimimerkkinsä alla minulle, niin kaiketi tämä Malsonkin voi todistaa olevansa eri henkilö kuin Alex !

        ...Mutta eipä "heppua" kuulu eikä näy !

        Minulle nimimerkki Alex on yhtä kuin nimimerkki Malson niin kauan kuin toisin todistetaan !

        Alexilla nähtävästi vaan nyt sattuu olemaan ainakin nämä kaksi rekattua nimimerkkiä (ja monta rekkaamatonta kommenttia) ja hän nyt vain vahingossa sohlasi että olikin toisella nimimerkillään sisällä 24 keskusteluissa ja sitten alkaa yrittämään peitellä omaa hölmöyttää kaiken maailman selityksillä !

        Ps. Minä en pilkkaa Alexia hänen opillisista harhoistaa (kun en myöskään ateisti V.aaria) mutta kun Alex sohlaa niin sitten sohlaa... :D

        (Vrt. Tuolta löytyy Alexin vastaukset Malsonina keskustelujen loppupäästä... http://keskustelu.suomi24.fi/t/14272557/ilmestyskirja-tv-sarja )

        Joo joo. Sinä väität Alexia valehtelijaksi päin naamaa ja vastoin hänen omaa sanaansa, vaikka sinulla ei ole pitäviä todisteitakaan. Se ei kuulu asiallisiin tapoihin.

        Mikä ihmeen velvollisuus jollakin keskustelijalla on ilmoittautua sinun typeriin kuulusteluihisi?

        Jos Alex ja malson ovat pariskunta, ei ole erityisen kummallista, että he pitävät täältä taukoa samanaikaisesti. Varsinkin kun Alex mainitsi lomamatkasta Suomeen.


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Ps. Minuakin on näillä sivuilla yritetty usein yhdistää niin että rekkaamaton Exap ja rekattu Kopittelija007 olisivat yksi ja sama henkilö ja olen useamman kertaa joutunut todistelemaan että näin asia ei ole ja samoin on joutunut tekemään myös Exap epäselvyyksien selvittämiseksi !

        Mutta mitäpä sanoo alex.kasi

        20.5.2016 19:35
        "... varmasti ottaisitte malsoninkin hampaisiinne jos siihen tulisi tilaisuus .. mutta ei taida tulla ... :)) sorry vaan ..minä ainakin kehoitan häntä vaihtamaan nimimerkkiään.. "

        Heh...

        Mitä mahdoitkaan kuvitella todistaneesi?


      • v.aari kirjoitti:

        Mitä mahdoitkaan kuvitella todistaneesi?

        Sen että turha on yrittää huijaria huijata !


      • Mutta elä sinä V.aari omassa harhauskossasi Jumalasta ja Alexista ihan rauhassa ! :))


    • omalehmä

      Eihän tuosta nyt niin kovin kauan ole kun "alex" mainitsi jossain ketjussa lähtevänsä lomalle Suomeen.

      • hurri.mikä.hurri

        Hän kasvattaa ruohoa jossain päin Suomea. Ilmeisesti mökillään? Muuten hän elelee hurrien maassa.


      • Exap

        Jos miettii sitä että Ruotsissa alkavat autojen ja roskisten poltot kasvaa levottomuuksiksi joissa ambulansseja, palomiehiä ja jopa poliisia kivitetään tai heitellään polttopulloilla, kuten uusruotsalaisten harrastuksiin on viime aikoina kuulunut, ei ole mikään ihme jos haluaa tulla hermolomalle tänne Suomeen.


    • Ellen.G.White.666

      Ruohon kasvatus ja pössyttely on täysin adventistien opin mukaista toimintaa.

    • fgf44f

      Axelsson on kohta sossunluukulla kun rahat on loppu eikä töitä ole tarjolla ja ihan oikein.

      • näinonpullatuunissa

        Alex on tietääkseni eläkkeellä ei hänen tarvitse töitä hakea ja hän muutenkin on varakas mies joten jos hän lomailee missä tahansa ei hänellä ole raha huolia.


    • todettakoon.näin

      Ei Alex ole sekopää- pilvenpolttaja. Hän on järkevä, viisas, tiensä valitseva matkantekijä.
      Pilvipoikonen on täällä erikseen. Ja joku hänelle- alaikäiselle tuo kaupalle kaljaa, että selviää päivästä toiseen.

      • iloinen_naurajaa

        Väärin. Alex on jumalharhainen typerys, joka pelkää helvettiä ja siksi koettaa jatkuvasti vakuutella itselleen, että Raamatussa ei esiinny helvettiä. Pilvi voisi ohjata Alexin mielen oikeille poluille, mutta Alex lienee liian ahdasmielinen ja pelokas raukka. Hän ei uskalla polttaa jointtia tai tarttua vesipiippuun HAHAHAHAHAHAHAHAAHAA!!! :-):-):-)


      • kahleen.lukkomekanismi

        Siis Alexin ajatus muuttumaan sitten helvettimyönteiseksi on naurajan ajatusmaailmassa nyt parempaan suuntaan antava ajatus.
        Muutoin Alexi on typerys. No olipa avartuminen.

        No, huumeetko mielestäsi on avaamaan raamattua?

        Ei tuo humeetti ole sinuakaan avartanut, ei edes terveysjärjestelmän ammattilaisten kertoma peruste huumeen vaarallisuuteen, avarra sinun älyäsi. Tuhoat itsesi ja todella ihminen on tällainen omatuholainen. Yksi tuhoaa itsensä haulikolla, toinen humeetilla jne.

        Tieto on monesta, mikä on ihmiselle vaarallinen, niin silti - ihminen tekee itsetuhoaan. Olet elävä esimerkki siitä, ja se harhainen psyyketunne on vain tavoiteesi, jonka tähden et edes pyri parempaan elämänvalintaan.
        Kahleen nimi on "avartuminen", ei elämän kokonaisvaltaisen terveyden ylläpito. Siksi olet kahleessasi.


      • iloinen_naurajaa
        kahleen.lukkomekanismi kirjoitti:

        Siis Alexin ajatus muuttumaan sitten helvettimyönteiseksi on naurajan ajatusmaailmassa nyt parempaan suuntaan antava ajatus.
        Muutoin Alexi on typerys. No olipa avartuminen.

        No, huumeetko mielestäsi on avaamaan raamattua?

        Ei tuo humeetti ole sinuakaan avartanut, ei edes terveysjärjestelmän ammattilaisten kertoma peruste huumeen vaarallisuuteen, avarra sinun älyäsi. Tuhoat itsesi ja todella ihminen on tällainen omatuholainen. Yksi tuhoaa itsensä haulikolla, toinen humeetilla jne.

        Tieto on monesta, mikä on ihmiselle vaarallinen, niin silti - ihminen tekee itsetuhoaan. Olet elävä esimerkki siitä, ja se harhainen psyyketunne on vain tavoiteesi, jonka tähden et edes pyri parempaan elämänvalintaan.
        Kahleen nimi on "avartuminen", ei elämän kokonaisvaltaisen terveyden ylläpito. Siksi olet kahleessasi.

        "Humeetti"? Olet täysin ääliö kusipää!!! :-D :-D :-D


      • loppu.häämöttää
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        "Humeetti"? Olet täysin ääliö kusipää!!! :-D :-D :-D

        Tämä nimimerkki "kahleen.lukkomekanismi" on niitä lahkossaan teljettyinä ja lukittuna olevia ääliöitä, joiden hartioilla lepää adventtikirkonkin tulevaisuus. Ei siis ruusuiselta näytä, kun asiaa tarkastelee niiden lahkojen pastoreiden ja rahanahneiden valtaapitävien lahkon johtohenkilöiden kannalta. Tilanne on heille piakkoin tukala, koska palkanmaksajia ei enää löydy, vaan lahkon sisällä on pelkkiä persaukisia ääliötä.


    • Nimimerkki Kiinnostuneelle:
      Alex kirjoittaa muka "vahingossa" REKATULLA Malson nimimerkillä !
      _____________________________

      Lainaus:


      malson

      19.5.2016 15:14


      Kopittelija007 kirjoitti:

      Alex ei vieläkään ymmärrä sitä, että Kuolema tarkoittaa aina että "joku eroaa jostakin" ... ja myöskään Alex ei osaa erottaa toisistaan käsitettä "elävä sielu" ja "ylösnousemusruumis" joka annettaan meille tulevassa maailmassa ja joka ei ole tätä luomakuntaa !
      Vrt Matt 22.29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
      30. Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.

      http://otakoppi.webnode.fi/news/jo-tuonelassa-olemme-paratiisissa-/

      — Näytä lisää

      Kuolema tarkoittaa että elämä lopuu - kutsu sitä eroksi jos haluat :)
      Kun eläin kuolee loppuu sen elämä siihen .. ja aivan samalla tavalla käy ihmisen jos ei Jumala ihmistä auta elämään.

      Tuo usko että vajavaisuudessa olisi iankaikkista elämää on - jos sitä ajattelet - aivan mahdoton ja monestakin syystä ... Raamatullisesti katsoen se tekee periaatteesta jopa lunastuksesta epätöydellisen ja se ehkä ei häiritse niitä jotka jo uskovat että heillä on iankaikkinen elämä itsessään vajavaisenakin. MUtta meitä jotka olemme havainneet että Jeesuksen uhri on TÄYDELLINEN .. että Jeesus otti ihmisen KOKO kohtalon kantaakseen .. siis ihmisen kuoleman .. on asia erittäin tärkeä sillä ilman täuýdellisyyttä ei lunastus olisi toimiva ..

      Nyt Jeesus kuoli ja maksoi siten kärsimyksellään ja kuolemallaan ihmisten Aadamilta perityn syntivelan .. joka loppupelissä on aina kuolema (ei ikuinen piina) Jeesus kuoli - ei hän ole missään piinattavana ..

      Se on Jeesuksen kärsimys ja kuolema joka on synnin hinta .. kuolemassa elämä loppuu ja selvä että ihminen siten eroaa elämästä ja kaikesta - Jeesuskin erosi kuolemassaan Jumalasta .. kunnes hänet herätettiin kuolleista - valtakunnan perijänä .

      Ihmiset sanovat, että ei Jeesus voinut kuuolla koska hän on Jumala - nämä ihmiset eivät ymmärrä eroa Jumalan ja Jumaluuden välillä.

      alex
      ____________________________________
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14272557/ilmestyskirja-tv-sarja

      • Teidän tylsäpäisen jaarittelunne jumaluuksista ja sieluista jätän omaan arvoonsa.

        Alex kertoi, että hän käyttää samaa tietokonetta kuin nimimerkki malson, mutta eri selainta, jotta voisi pitää molempia kirjautuneena. Ja tähän sinä herra ja tuomari kopittelija kuittaat että ei pidä paikkaansa, vaan vilunkia on tehty ja valmiina yhteisheittoon: kivet esiin, hep.

        Raamatustako vai muuten Jumalan sanana olet saanut sen tiedon, jota tuossa väität?

        Ei se minua yllättäisi, vaikka todistelisitkin asian Raamatulla: täällä näin Hoosea ja tuolla taas Habakuk ja sitten nähkääs Pietarin kirjettä ja tilkkanen Jesajaa ja Jobia peliin niin se on m.o.t. ja hähhähää minäpä se tiedän, mitä Jumala on ilmoittanut ja sielut ja kuolot ovat täysin selviä minun briljantille mielelleni ja jos kiinnostaa niin kysykää vain minulta…

        Että semmoista. Vaatimattomuus kaunistaa.



      • kerettiläinen-
        v.aari kirjoitti:

        Ja niin on kopittelijan ilo suuri Herrassa, kun hän luulee saaneensa eväät pilkata veljeään.

        Onneksi on edes yksi ateisti (?), jonka kirjoituksia on ilo lukea. Jumalahan ei Raamatun mukaan katso henkilöön, mutta moni uskova paisuu omassa uskossaan ja erinomaisuudessaan niin mahtavaksi, että kuvittelee, etteivät samat säännöt päde häneen kuin muihin ja katsoo voivansa tehdä mitä tahansa, esimerkiksi antaa väärän todistuksen lähimmäisestään. Jumala voi kuitenkin tehdä vaikka kivistä lapsia Aabrahamille ja käyttää ketä Hän haluaa, vaikkapa samarialaista...tai ateistia. Ei Jumala ole meidän sätkynukkemme, vaikka moni omassa paisuneessa uskossaan niin kuvitteleekin.


      • 00000000
        kerettiläinen- kirjoitti:

        Onneksi on edes yksi ateisti (?), jonka kirjoituksia on ilo lukea. Jumalahan ei Raamatun mukaan katso henkilöön, mutta moni uskova paisuu omassa uskossaan ja erinomaisuudessaan niin mahtavaksi, että kuvittelee, etteivät samat säännöt päde häneen kuin muihin ja katsoo voivansa tehdä mitä tahansa, esimerkiksi antaa väärän todistuksen lähimmäisestään. Jumala voi kuitenkin tehdä vaikka kivistä lapsia Aabrahamille ja käyttää ketä Hän haluaa, vaikkapa samarialaista...tai ateistia. Ei Jumala ole meidän sätkynukkemme, vaikka moni omassa paisuneessa uskossaan niin kuvitteleekin.

        kerettiläiselle .
        saman olen huomannut . uskonnollinen kopittelija on paisunut oman peilikuvansa edesä kuin pullataikina ennen uuniinpanoa .


      • 00000000 kirjoitti:

        kerettiläiselle .
        saman olen huomannut . uskonnollinen kopittelija on paisunut oman peilikuvansa edesä kuin pullataikina ennen uuniinpanoa .

        Hyvin huomattu... :D Vähän pitäis laihuttaa tai alkaa kokonaan kasvissyöjäksi... Mutta kyllä adventisteistakin moni on ns. "sipsikaljavegaani" ... Minä en kyllä syö sipsejä enkä juo kaljaa.... :D


    • Hatchii

      Siellä se on laillista. Ei taida olla mitään merkitystä siten sillä seikalla.

      • iloinen_naurajaa

        Voisihan Alex poltella Ruotsissakin, mutta arvatenkin hän pelkää poliisia niin paljon, ettei uskaltaisi. Siksi neuvoin häntä menemään Amsterdamiin, jotta hän voisi siellä olla täysin rentona ja avata mieltään oikein urakalla.

        Mutta Alex on niin raukkamainen jumalharhaien ääliö, että hänestä ei taida olla siihenkään.


      • väitelkää.keskenänne

        Kuka noihin teidän kirjoituksiinne viitsii vastata, ei kukaan järkevä ihminen.


    • tämä.sinusta

      käytit tilaisuutta hyväksesi ja aloit raukkamaisesti valehdellen panettelemaan miestä joka ei edes ole palstalla.

      • iloinen_naurajaa

        Kerroin vain KARUN TOTUUDEN Alexista. Olen sanonut saman hänelle suoraankin: Alex on helvettiä pelkäävä pakkomielteinen jumalharhainen ääliö HAHAHAHAHAHHHAAHAHHA!!!!


    • iloinen_naurajaa

      Onko Alex Damissa jointti suupielessään? Vai kuollut?

      • kerettiläinen-

        Sinä aivan selvästikin näytät ikävöivän häntä...rakkaudesta se hevonenkin potkii.. :)


      • iloinen_kyntäjä

        Alex stalkkaa nyt vaimonsa tietokonetta ja ei siksi ehdi nyt tänne ;)


    • iloinen_naurajaa

      Alex, mene Amsterdamiin ja kärytä jointteja.

      Mielesi vapautuu, tajuntasi laajenee ja pääset irti helvetinpelostasi.

      Mutta varo, kannabis pakottaa sinut ensin tutkimaan sisintäsi. Kuulet totuuden äänen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe