16V JA OON RASKAANA, MITÄ TEEN?

Teiniäiti000

Eli kuten otsikko kertoo olen raskaana. Ostimme testin poikakaverin kanssa ja näytti positiivistä. Mitä teemme? Oikeesti, en halua aborttia, ja haluamme elämän lapselle. Mitä me tehdään? Pitäiskö meidän pitää lapsi vai? Mun mielestä pitäisi. Poikakaverin mielestä ei.

12

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantsiitehdäyhteispäätös

      jollei yhteista kantaa löydy niin kannattaa lapsen parhaaksi jättää joka tapauksessa sossu ja lastenvalvoja pois täysin laskuista ja sopia poikaystävän kanssa asiat asiallisesti eli yhteishuoltona ja lapsen asumisena molemmilla tai tapaa-misina unohtaen elatusavut ja/ tai tuet. Älä sotke lapsen asioita sossussa/ lastenvalvojalla, äläkä suostu menemään sosiaalitoimeen..aiheuttaa vain teidän välillenne turhia rii-taisuuksia..sosiaaliviranomaisilla, lastenvalvojalla ei ole
      päätöksenteko-oikeutta ja oikeutta ottaa kantaa lastenne asiassa, älkää allekirjoittako mitään sopimuksia sossussa, lastenvalvojalla, sopikaa keskenänne, siihen ei tarvita allekirjoituksia ja sossuja..annan mielelläni apua pyynnös-tä.

    • hyväneuvo

      Et pystynyt huolehtimaan edes omasta ehkäisystäsi. Lapsesta et pysty huolehtimaan sitäkään vertaa vähintään 20 vuotta joka päivä ympäri vuorokauden. Tee abortti tai anna lapsi adoptioon. Lapsen isä ei sinua auta, hänkin lienee lapsi itsekin.

      • oikaisuuuu

        Et pystynyt huolehtimaan edes omasta ehkäisystäsi. Lapsestasi et pysty huolehtimaan sitäkään vertaa vähintään 20 vuotta joka päivä ympäri vuorokauden.
        Tee palvelus ja mene hoitoon, lopeta yhruikkuus ja
        lastesi vieraannuttaminen tai anna lapsesi lapsen
        isälle, ainoalle oikealle huoltajalle . Lapsen "äiti" ei
        sinua auta, hänkin näyttäisi olevan lapsi itsekin.


      • AikuisetTaasLiikkeellä

        Ai kun kypsää tekstiä.

        Aloittajalle: soita nyt aluksi terveyskeskukseen. Menet sinne verestä tehtävään raskaustestiin.


      • eimihinkääntervkeskukse

        sieltä menee tieto suoraan sossuun ja sitten tulee ongelmia..


    • teiniäiti000

      Oll la antaa nyt päätetty että ei anneta sitä lasta adoptioon vaan pidetään lapsi

      • teiniäiti000

        Tuli kirjoitusvirheitä, ku on kiire


    • xswz

      16v. synnytti, vain yksi lapsi ja kolmas mies, nyt lapsi on 20v. avosuhteessa

    • Apuaäit

      Mä olin raskaana 16v, nyt on 30v ja ihana tyttö 12v, isän kaa emme ole yhessä. Ei ollut rankka onneksi pidin lapsen

    • Apuaäit

      Ei mitään sossu lastensuojelu bla bla terveyskeskus ilmoittaa. Silloin kun lapsi syntyy, sossu tulee käymään sairalassa ja kysyy mitä aiotte tehdä onko asunto.. Jos oma asunto löytyy tai ajot pysyä äidin luona. Sossu sanoo heippa ja lähtee. Niin mulle tekii. T. 30v

    • Starbucksmyyjä

      Me saatiin mun poikaystävän kanssa ton ikäsenä meidän esikoinen. Oli se järkytys kun 15 olin ja testi oli positiivinen... Pidettiin vauva synnytin 16v ja olen nyt parikymppinen starbucks myyjä kampin starbucksista ja naimisissa meidän nelivuotiaan Lenni-pojan isän kanssa. Ja hyvin menee vaikka mieheni myös abortin ensin halusi

    • mitäsleikit

      syytä itseäs mitäs menit leikkimään pojan kikkelillä etkä ennemmin barbi nukeilla

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3457
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1369
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1189
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1104
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1009
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      996
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      988
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      48
      890
    Aihe