Eli kuten otsikko kertoo olen raskaana. Ostimme testin poikakaverin kanssa ja näytti positiivistä. Mitä teemme? Oikeesti, en halua aborttia, ja haluamme elämän lapselle. Mitä me tehdään? Pitäiskö meidän pitää lapsi vai? Mun mielestä pitäisi. Poikakaverin mielestä ei.
16V JA OON RASKAANA, MITÄ TEEN?
12
294
Vastaukset
- kantsiitehdäyhteispäätös
jollei yhteista kantaa löydy niin kannattaa lapsen parhaaksi jättää joka tapauksessa sossu ja lastenvalvoja pois täysin laskuista ja sopia poikaystävän kanssa asiat asiallisesti eli yhteishuoltona ja lapsen asumisena molemmilla tai tapaa-misina unohtaen elatusavut ja/ tai tuet. Älä sotke lapsen asioita sossussa/ lastenvalvojalla, äläkä suostu menemään sosiaalitoimeen..aiheuttaa vain teidän välillenne turhia rii-taisuuksia..sosiaaliviranomaisilla, lastenvalvojalla ei ole
päätöksenteko-oikeutta ja oikeutta ottaa kantaa lastenne asiassa, älkää allekirjoittako mitään sopimuksia sossussa, lastenvalvojalla, sopikaa keskenänne, siihen ei tarvita allekirjoituksia ja sossuja..annan mielelläni apua pyynnös-tä. - hyväneuvo
Et pystynyt huolehtimaan edes omasta ehkäisystäsi. Lapsesta et pysty huolehtimaan sitäkään vertaa vähintään 20 vuotta joka päivä ympäri vuorokauden. Tee abortti tai anna lapsi adoptioon. Lapsen isä ei sinua auta, hänkin lienee lapsi itsekin.
- oikaisuuuu
Et pystynyt huolehtimaan edes omasta ehkäisystäsi. Lapsestasi et pysty huolehtimaan sitäkään vertaa vähintään 20 vuotta joka päivä ympäri vuorokauden.
Tee palvelus ja mene hoitoon, lopeta yhruikkuus ja
lastesi vieraannuttaminen tai anna lapsesi lapsen
isälle, ainoalle oikealle huoltajalle . Lapsen "äiti" ei
sinua auta, hänkin näyttäisi olevan lapsi itsekin. - AikuisetTaasLiikkeellä
Ai kun kypsää tekstiä.
Aloittajalle: soita nyt aluksi terveyskeskukseen. Menet sinne verestä tehtävään raskaustestiin. - eimihinkääntervkeskukse
sieltä menee tieto suoraan sossuun ja sitten tulee ongelmia..
- teiniäiti000
Oll la antaa nyt päätetty että ei anneta sitä lasta adoptioon vaan pidetään lapsi
- teiniäiti000
Tuli kirjoitusvirheitä, ku on kiire
- xswz
16v. synnytti, vain yksi lapsi ja kolmas mies, nyt lapsi on 20v. avosuhteessa
- Apuaäit
Mä olin raskaana 16v, nyt on 30v ja ihana tyttö 12v, isän kaa emme ole yhessä. Ei ollut rankka onneksi pidin lapsen
- Apuaäit
Ei mitään sossu lastensuojelu bla bla terveyskeskus ilmoittaa. Silloin kun lapsi syntyy, sossu tulee käymään sairalassa ja kysyy mitä aiotte tehdä onko asunto.. Jos oma asunto löytyy tai ajot pysyä äidin luona. Sossu sanoo heippa ja lähtee. Niin mulle tekii. T. 30v
- Starbucksmyyjä
Me saatiin mun poikaystävän kanssa ton ikäsenä meidän esikoinen. Oli se järkytys kun 15 olin ja testi oli positiivinen... Pidettiin vauva synnytin 16v ja olen nyt parikymppinen starbucks myyjä kampin starbucksista ja naimisissa meidän nelivuotiaan Lenni-pojan isän kanssa. Ja hyvin menee vaikka mieheni myös abortin ensin halusi
- mitäsleikit
syytä itseäs mitäs menit leikkimään pojan kikkelillä etkä ennemmin barbi nukeilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787514Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344671Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232720- 772194
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161077- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987