Sheivauksen jälkeen kasvaa sänki pimperoon, pisteleekö se rakastellessa?
Sänki pimperossa
10
636
Vastaukset
Siis pisteleekö sänki miehen penikseen.
- Jhdj7363
Ei pistele ellei sänki ole pillun sisällä
- sfsfsdffd
Eikä se juuri haittaa.
- sänki50
ei haittaa yhtään
- rennosti.m
Ei voi ajatella, että vittu olisi jatkuvasti huolellisesti ajeltu. Eihän muitakaan ihokarvoja, kuten kainalo-, sääri- ja käsivarsikarvoja ajeta joka päivä. Eihän iho edes kestäisi moista.
Sängellinen vittu on myös kaunis, paljon kauniimpi kuin luomu. Se myös kertoo herttaisesta luonteesta, joka on kovin tarkeä asia. Sänki ei myöskään estä miestä näkemästä ja nauttimasta tytön sukupuolielimen kauneudesta, eikä se vähääkään haittaa suuseksiä eikä yhdyntää.
Siis ajele silloin tällöin, mieluummin kokoposliiniksi kuin vauhtiviivalla tai pienellä kolmiolla. :) - Onse---
Älä ajele koskaan posliiniksi, vaan jätä lyhyehkö 3-4 millin sänki se vasta kiihoittava.
- rennosti.m
Kyllä sekin käy, ettei välillä aja täyskarvattomaksi. Silloin ei tarvitse edes käyttää partaterää tai karvanpoistoainetta, vaan voi ajaa tavallisella sähkökäyttöisellä tukanleikkuukoneella vittukarvat tasapitkäksi sängeksi. Nättiä! :)
- jeajeamielipiteet
Kyllä noin 3 millinen sänki on paras. Siitä minä olen tykännyt. Ja ilolla sekä himolla, olen heitä pimputellut. Sänki ei pistele mahanpohjaan naidessa. Sekä "tötterö" näyttää ehkä parhaalta silloin. Ihan täysposliiniin voi tympääntyä. Ja siihen "lätinään" En tiedä??? Sanoo hän???
- m46xx
Miksi ajella, jos ei itse halua? Itse ainakin kiihotun enemmän hiukan siistityistä kuin posliinista. Minä ainakin tykkään enemmän naisen karvoituksesta, kuin tyttären.
- Wej
Ei haittaa panemista.posliini pimppi on toai kiihottava ja ihana nuoltava löydät oikean sheivaus välin niin ei ehdi sänki paljon kutittelemaan
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi683791Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo643524Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473207Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs643020100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es532611Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks362182Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522149Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa602012- 501937
- 511716