Sänki pimperossa

Sheivauksen jälkeen kasvaa sänki pimperoon, pisteleekö se rakastellessa?

10

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis pisteleekö sänki miehen penikseen.

    • Jhdj7363

      Ei pistele ellei sänki ole pillun sisällä

    • sfsfsdffd

      Eikä se juuri haittaa.

    • sänki50

      ei haittaa yhtään

    • rennosti.m

      Ei voi ajatella, että vittu olisi jatkuvasti huolellisesti ajeltu. Eihän muitakaan ihokarvoja, kuten kainalo-, sääri- ja käsivarsikarvoja ajeta joka päivä. Eihän iho edes kestäisi moista.

      Sängellinen vittu on myös kaunis, paljon kauniimpi kuin luomu. Se myös kertoo herttaisesta luonteesta, joka on kovin tarkeä asia. Sänki ei myöskään estä miestä näkemästä ja nauttimasta tytön sukupuolielimen kauneudesta, eikä se vähääkään haittaa suuseksiä eikä yhdyntää.

      Siis ajele silloin tällöin, mieluummin kokoposliiniksi kuin vauhtiviivalla tai pienellä kolmiolla. :)

    • Onse---

      Älä ajele koskaan posliiniksi, vaan jätä lyhyehkö 3-4 millin sänki se vasta kiihoittava.

      • rennosti.m

        Kyllä sekin käy, ettei välillä aja täyskarvattomaksi. Silloin ei tarvitse edes käyttää partaterää tai karvanpoistoainetta, vaan voi ajaa tavallisella sähkökäyttöisellä tukanleikkuukoneella vittukarvat tasapitkäksi sängeksi. Nättiä! :)


    • jeajeamielipiteet

      Kyllä noin 3 millinen sänki on paras. Siitä minä olen tykännyt. Ja ilolla sekä himolla, olen heitä pimputellut. Sänki ei pistele mahanpohjaan naidessa. Sekä "tötterö" näyttää ehkä parhaalta silloin. Ihan täysposliiniin voi tympääntyä. Ja siihen "lätinään" En tiedä??? Sanoo hän???

    • m46xx

      Miksi ajella, jos ei itse halua? Itse ainakin kiihotun enemmän hiukan siistityistä kuin posliinista. Minä ainakin tykkään enemmän naisen karvoituksesta, kuin tyttären.

    • Wej

      Ei haittaa panemista.posliini pimppi on toai kiihottava ja ihana nuoltava löydät oikean sheivaus välin niin ei ehdi sänki paljon kutittelemaan

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      335
      1092
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      904
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      169
      779
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe