Kuin Jokerit treenaa just nyt ?
Montako treeniä päivässä ja paljonko esim. luistelua päivittäin?
Kuinka paljon voi olettaa Jokereiden pelaajien kehittyvän kesätreenien aikana? Jos pelivuosia on takana jo 10-15 lienee kehittyminen vaikeaa?
Valmentajalla varmaan merkitystä tähänkin asiaan?
Miksi yhteiset jäätreenit alkaa vasta heinäkuun lopulla?
Eikö kannattaisi jo esim. hioa yli- alivoimaa?
Jokereiden kesätreenailu
TuoreJokeritfanittaja
2
138
Vastaukset 2
- Mitä.Vittua
Kysele trollitehtaalta?
- Punttia_ja_paljon
Yleensä aloittavat rantapallojen kanssa jo heti viimeisen pelin jälkeen, jopa niin innokkaasti että eivät ehdi viimeisestä pelistä jäältä pois, kun jo alkaa se lentopalloilu.
Lätkätreenejä vähän tuntien niin todennäköisesti on menossa peruskunnon ylläpito ja vähän pitää lomaillakkin. Joillakin treeni tässä kohtaa voi tarkoittaa pelkkää punttisalitreeniä maksimipainoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509